Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]plink, 5.7.2007 21:10:
---
Janisa, 5.7.2007 21:01:
Kysymys kuuluu: kulkeeko tama viela, miten, missa, mista, mihin, milloin ja kaikki muut mahdolliset harpakkeet.
---

kulkeehan se:) tarkempaa dataa tuolta: http://www.koff.net/sporakoff/
[/q]

Kiitos! Taalla mulla nyt printteri huutaa ja kay kuumana!

Sain eilen kuulla etta muutama jenkki-ystavani on paattanyt tulla Helsingin kautta Eurooppaan ja olivat jo paattaneet tutustua Helsinkiin ratikoiden avulla kunnes muistin etta ainakin joitakin vuosia sitten Helsingissa oli se sellainen "kalja-ratikka." Raukathan meinas ihan pokertya kun kuulivat etta moisesti julkisesti voisi alkomahoolia nautiskella...

Kysymys kuuluu: kulkeeko tama viela, miten, missa, mista, mihin, milloin ja kaikki muut mahdolliset harpakkeet.

Kiitos jo etukateen jos joku tietaa...!

[q]OCS, 5.7.2007 21:17:
---
nini, 5.7.2007 21:13:
Mitä laivojen nimissä tarkottaa se m/s?

---

M/S = Motor ship. Höyryalus on taas "steam ship", eli S/S.
[/q]

jatketaan aihetta nyt vielä, kun kerran sattui silmään. muita yleisiä etuliitteitä, joita tuli mieleen ovat esim:

gts = gas turbine ship (finnjet)
hms = her majesty ship (brittilaivasto)
rms = royal mail ship (mm. titanic)
sy = sailing yacht (purjevene)
uss = united states ship (jenkkilaivasto)

[q]DagO, 4.7.2007 15:22:
---
crissy, 3.7.2007 13:08:
saako rintsikoiden kaaritukee pois koneesta ite vai pitääkö kutsuu korjaaja.. tiedän ettei se mene takuuseen kuitenkaa..

---

Riippuu missä kohti on. Yleensä koneen joutuu avaamaan joten varmaan kandee korjaaja kutsuu, ellet itse taida työkalujen käyttöä.
T:Kodinkonekorjaaja
[/q]

kaarituki saatiin pois=) osaava henkilö kaivoi sen pois ja konekki toimii

Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
Onko mahdollista että tipat voi valua kyynelkanavien tms.kautta nieluun?

[q]Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:
Laitoin äsken silmätippoja ja sen jälkeen alkoi tuntua nielussa ilkeä lääkkeen maku*sars*
[/q]

Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on

Minkä takia elokuvissa kummitukset voivat istua tuolilla, kävellä lattialla tai maata esim. pöydällä vaikka muuten kävelisivätkin seinien läpi?

[q]La Petite, 6.7.2007 13:35:
---
Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:

---

Kyllä, siks ei sais mennä makaamaan niiden laiton jälkeen. Samassa päässä ne kaikki on
[/q]

Miten se makaaminen siihen vaikuttaa? Samalla tavallahan ne valuu seisoessakin. Ainakin mulla.

mitä ootte mieltä E=mc² yhtälöstä XD

[q]Annakins, 6.7.2007 20:49:
---
La Petite, 6.7.2007 13:35:
---
Peikkotyttö, 6.7.2007 13:33:

---

---

Miten se makaaminen siihen vaikuttaa? Samalla tavallahan ne valuu seisoessakin. Ainakin mulla.
[/q]

Tohtori sanoi mulle, että valuu helpommin kurkkuun jos makaa, kai ne röörit menee eri asentoon?
Kehoitti itse asiassa mua pitämään päätä hiukan etukenossa (nenä ja silmä) tippojen laittamisen jälkeen.

[q]plink, 5.7.2007 21:48:
jatketaan aihetta nyt vielä, kun kerran sattui silmään. muita yleisiä etuliitteitä, joita tuli mieleen ovat esim:
[/q]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_laivatyyppien_lyhenteist%C3%A4 - tuolta vielä lisää :)

[q]mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?
[/q]

Ei vittu!

[q]Miinapiina, 1.4.2008 18:24:
auttakee...
teen mun näyttötyötä, ja en mitenkään muista, miten sai Wordissa niin, että ylätunniste ei näy kansilehti-ja sisällysluettelosivulla, mutta alkaa näkymään johdantosivulla...

Word on viel enkuks, ja en ny vaa kässää...

kiittäen jo etukäteen
[/q]

Menet sisällysluettelo sivulle ja teet seuraavan:

insert --> break -->section break: next page. (laittaa kansi- ja sisällysluettelon eri osaan kuin loppu osan työstä)

Nyt voit muokata niitä erikseen kun pistät "same as previous" täpän pois siitä työkalupalkista kun muokkaat kakkososaa.

[q]mayah, 7.7.2007 20:04:
---
PuuhaOsku, 7.7.2007 20:02:
---
mayah, 7.7.2007 20:00:
Miks kuulantyöntäjät on läskejä? Miten se höllyvä vatsa auttaa tossa touhussa?

---

Ei vittu!

---

No vittu, kato kakkoselle. Mä en vaan niinku tajuu. Onks toi joku semmonen säälilaji, et neki ihmiset joita kiinnostaa vaan sipsien syöminen voi kutsuu itseään huippu-urheilijoiksi?

Mäki voisin alkaa työntää kuulaa.
[/q]

Katoin, näin, koin, ei voi ymmärtää!

[q]Displacer, 2.4.2008 10:15:

Menet sisällysluettelo sivulle ja teet seuraavan:

insert --> break -->section break: next page. (laittaa kansi- ja sisällysluettelon eri osaan kuin loppu osan työstä)

sit menet sinne johdantosivulle muuttamaan sitä ylätunnistetta. Muista pistää "same as previous" täppä samalla pois siitä työkalupalkista.
[/q]

kiitos tästä infosta
kunhan pääsen kotiin, täytyy heti kokeilla

Miksi suuri osa matkailuautoista ja asuntovaunuista on valkoisia?

[q]Epailija, 2.4.2008 09:59:
---
crissy, 2.4.2008 09:51:
meillä jos wii on päällä ja makkariin sytyttää valot niin kuva "heilahtelee"..
---

No jopas on paskasti tehtyjä johdotuksia ihmisillä. Sun, lostiksen ja opmdevilin tilanteessa voisi jeesata laitteiden liittäminen häiriösuojattuun jatkojohtoon. Valitettavasti ei ole tarjota käytännön kokemuksia noiden tehokkuudesta ja hintakin on moninkertainen verrattuna normaaleihin jatkojohtoihin, mutta tuollaiset virtapiikit eivät pidemmän päälle tee hyvää laitteille.
[/q]
UPS tohon on pitäny täs jo vuodenpäivät hankkii, mutta jäänny hankkimatta. Muutenkin on mielestäni hyvä yrittää vähän suojata noita kalliimpia laitteita virtapiikeiltä.

Siis tää on jännä juttu!!!

Olin kaupas, ostamas maitoo.. Jostain ihmekumman syystä kiinnitin kerranki huomiota maidon litrahintaan.. Sit piti kyl laittaa toinen sormi suuhun ja toisel kädel rapsuttaa päätä, nimittäin lapussa luki maitotölkin (litran kokoinen) hinta 95senttiä, mut litrahinnaks merkattu 99senttii..

Siis WTF?! *ding**whaat*

miten ihmeessä faksilla maksetaan web-kaupassa asioidessa? rullataanko faksista seteleitä läpi, jolloin vastaanottopään faksi tulostaa ne :D

Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*

O