Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]sadesola, 27.6.2007 20:13:
Miten hemmetissä aikuinen pukumies kehtaa
kaivaa nenäänsä kadulla
JA samanaikaisesti purra peukaloaan
JA vielä kaupan päälle kävellä?
Rietasta.
[/q]
toi tuntuu jo mahdottomalta et mies kykenis edes tekee noin monta asiaa samalla kertaa :D
Miten hemmetissä aikuinen pukumies kehtaa
kaivaa nenäänsä kadulla
JA samanaikaisesti purra peukaloaan
JA vielä kaupan päälle kävellä?
Rietasta.
[q]Apo, 27.6.2007 20:46:
---
Janisa, 27.6.2007 20:43:
No ma oon kylla nahny ihan vaan moykkyja!
---
Toivottavasti ihan laillisissa merkeissä
Tästä irtos vähän infoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_(symbol)
[/q]
Juuh, en ma viela oo yon pimeydessa ruvennut tekemaan mitaan laittomuuksia... Tosta linkista ja siita ihmisen sydamen kuvasta ma jotenkuten erotan "sydamen" muodot, mutta jos katsoo kokonaisuutta, niin se on edelleen epamaaranen kasa mun mielesta.
[q]Euphoria, 27.6.2007 17:17:
---
nomic, 26.6.2007 21:36:
Kuka on keksinyt pesukoneen?
---
Onks sun oma karannu kimppuu?
[/q]
Joo, oli kauhea paini ja hetken luulin, että se voittaa mut, mutta sit sain kunnon kuristusotteen ja pääsin niskan päälle. >:j
[q]$, 27.6.2007 17:11:
---
Janisa, 27.6.2007 17:04:
Miksi sydamella (ihmisen elimella) ja sydamella (*sydän*) on samat nimet? Kumpi oli ensin ja miksi niilla on samat nimitykset vaikka eivat muistutakkaan toisiaan ulkonaollisesti ollenkaan...?
---
Sanojen synnystä en tiedä, mutta muodon tämä *sydän* ja muut graafiset ilmentymät ovat saaneet ihan orgaanisesta sydämmestä.
[/q]
Ja kyllähän se sydämen kohdalta riipaisee tai pumputtaa kun ihastuu tai jotain muuta merkittävää tapahtuu sillä sektorilla Ei siis ihme jos joskus on uskottu että rakkaus 'asuu' sydämessä
[q]$, 27.6.2007 17:11:
---
Janisa, 27.6.2007 17:04:
Miksi sydamella (ihmisen elimella) ja sydamella (*sydän*) on samat nimet? Kumpi oli ensin ja miksi niilla on samat nimitykset vaikka eivat muistutakkaan toisiaan ulkonaollisesti ollenkaan...?
---
Sanojen synnystä en tiedä, mutta muodon tämä *sydän* ja muut graafiset ilmentymät ovat saaneet ihan orgaanisesta sydämmestä.
Vertailehan tarkemmin
[/q]
No ma oon kylla nahny ihan vaan moykkyja!
Mistä saa erivärisiä, halkaisijaltaan n.5-7 mm pyöreitä tarroja?
Tahdon merkata niillä asioita. Sellon Tiimarissa(?) ei ollut.
[q]Kon-tiki, 7.4.2008 12:22:
---
plink, 5.4.2008 16:22:
toinen kova kyssä heti perään: pesin tossa vähän työrytkyjä, joissa oli merkintä "ei rumpukuivatusta", mut laitoin ne sinne kuitenkin. mitähän käy? :o
---
Olet varmaan tähän mennessä jo nähnyt miten vaatteille kävi rummussa, mutta niitä näkemättä veikkaukseni on, että ei muuta tapahtunut kuin että ne kuivuivat.[/q]
juuh, juurikin noin tapahtui:) tollaset raksavaatteet lienee sieltä kestävimmästä päästä, joten aika turvallisin mielin niitä uskalsin kuivatella. mut hyviä vinkkejä kirjottelit; tyhmä kysymys, mut ei ollenkaan tyhmä vastaus:)
[q]ezzy, 28.6.2007 00:09:
kevyenliikenteenväylä != pyörätie
esimerkki modernista mopoautosta:
http://ligier.fi/?section=product&subsection=x-too
[/q]
Kyseisellä pyörätiellä ei ole edes mopolla ajo sallittu (vaikka siinä mopoja paljon ajaakin) ja tie on myös TODELLA kapea. Se tuosta tekeekin vielä hullumman.
[q]KooKie, 28.11.2009 15:28:
Uaauaaa! HALP!
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/viestintavirasto_sovelsi_ensimmaista_kertaa_uutta_lakia_1208486.html?origin=rss
Tämä kiinnitti huomioni, sillä mulle tuli tossa taannoin nettipankkiin kirjautuessani viesti, ettei yhteyttä voida muodostaa. Mitä teen?
[/q]
Ilmeisesti sun nettiyhteys kuitenkin toimii kun tänne kirjottelet? Pankin palvelimet voi aivan hyvin joskus olla hetken katkolla jolloin niihin ei saa yhteyttä.
[q]mayah, 28.6.2007 14:27:
Onks pakko olla töissä viel kolme tuntia jos ei huvita?
[/q]
Ei varsinaisesti.
Kysy sun esimieheltä ja ole rehellinen :)
[q]mayah, 28.6.2007 14:30:
---
$, 28.6.2007 14:30:
---
mayah, 28.6.2007 14:27:
Onks pakko olla töissä viel kolme tuntia jos ei huvita?
---
Ei varsinaisesti.
Kysy sun esimieheltä ja ole rehellinen :)
---
Se on lomalla :D
[/q]
Vastasit itse itsellesi :P
[q]$, 27.6.2007 23:04:
Mistä saa erivärisiä, halkaisijaltaan n.5-7 mm pyöreitä tarroja?
Tahdon merkata niillä asioita. Sellon Tiimarissa(?) ei ollut.
[/q]
Keskustan Stockmann!
Jippii! Löysin itse.
Kuka helvetti heittelee öisin hiekkaa pavekkeelle?
[q]Epailija, 2.4.2008 09:59:
---
crissy, 2.4.2008 09:51:
meillä jos wii on päällä ja makkariin sytyttää valot niin kuva "heilahtelee"..
---
No jopas on paskasti tehtyjä johdotuksia ihmisillä. Sun, lostiksen ja opmdevilin tilanteessa voisi jeesata laitteiden liittäminen häiriösuojattuun jatkojohtoon. Valitettavasti ei ole tarjota käytännön kokemuksia noiden tehokkuudesta ja hintakin on moninkertainen verrattuna normaaleihin jatkojohtoihin, mutta tuollaiset virtapiikit eivät pidemmän päälle tee hyvää laitteille.
[/q]
UPSi hankintaan imho :) toi on kyl jo aika sairasta :D
Meneekö huonosti jos ei tuu ees SPAMiä?
Jos on ollu niin viksu et on hankkinu itellee meseviruksen ni mitenköhä siit pääsis eroo ilman et tarttis asentaa koko windowsii uusiks? :D Ku ei toi mun viruksentorjunta tunne hommaa hoitavan :D
[q]opmdevil, 25.6.2007 12:30:
---
2la, 25.6.2007 11:58:
---
FAIRI, 22.6.2007 05:45:
mitkä maatalauseläimet luokitellaan karjaksi?
---
Ne jotka eivät ole lemmikkejä. Sikalassa possu on karjaa, lihantuotantoon tarkoitettu otus, mutta olohuoneessa lemmikki. Porot ovat karjaa.
---
Ei ihan näinkään. Jos pidät lehmää lemmikkinä, se luokitellaan karjaksi vaikka sitä ei ole tarkoitettu lypsettäväksi tai syötäväksi myöhemmin. Ainakin näin Kelan mielestä pari vuotta sitten kun joltain oli työttömyyskorvaukset evätty sillä verukkeella, että kyseinen ihminen on karjankasvattaja kun sattuu kaksi lehmää omistamaan. En sitten tiedä jäikö voimaan mutta hassulle ainaskin vaikuttaa...
[/q]
joojoo. kummallista.
[q]nomic, 29.6.2007 17:56:
Kuka helvetti heittelee öisin hiekkaa pavekkeelle?
[/q]
Nukkumatti! Tietenkin! Silla on vahan toi heittokasi hukassa...
Mitä eroa on Dna-kaupalla ja Dna-Marketilla?
Olen ostanut puhelimeni Dna-kaupasta ja yritin eilen viedä sitä lähempänä olevaan Dna-Markettiin takuuhuoltoon (en tiennyt silloin, että ne on eri liike) ja hämmennyin, kun myyjä kysyi olenko ostanut puhelimeni kaupasta vai marketista ja kertoi, että minun pitää viedä se liikkeeseen asti, josta olen sen ostanut (tuosta marketin ja kaupan erosta johtuen O.o).
Tämä ero näiden kauppojen välillä hankaloittaa rutkasti elämääni, joten haluaisin oikeasti tietää millä tavalla ne on erilaisia O.o
- « Edellinen
- 1
- ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- ...
- 798
- Seuraava »