Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]extramppa, 11.7.2007 07:51:
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*
[/q]
Kysy joltain mieheltä niin pääset helpommalla.

[q]Ana-5000, 20.4.2005 16:21:
---

"NUORI NAINEN PELASTI BUSSILASTILLISEN LAPSIA RUNKKARILTA"
[/q]

:DD

[q]Kimbou, 1.2.2010 21:35:
minkä takia klubbarissa riidellään niin paljon ja otetaan pienistä herne nenään?
....

en nyt ite keksiny muuta, muuta jos on jotain muita mahdollisia syitä niin ois mielenkiintosta tietää, vai onko tästä jo jossain keskusteltu? jos on, missä?
[/q]
d) Elämän/tekemisen/virikkeiden puute, liiallinen koneella/TV:n ääressä istuminen ( -> ), nykymaailman informaatiotulva jota pieni ihmismieli ei kykene käsittelemään, liian vähäinen ulkoilu (siihen on syynsä, miksi lapsosia ajetaan hetkittäin pihalle raikkaaseen ulkoilmaan tarhoissa ja kouluissa - tekis ihan hyvää vähän vanhemmillekin). IMHO.

Lisäajatuksia: joku ihmeellinen tarve ärsyttää ja provosoida muita ihmisiä tahallaan - jotkut saa toisten kiusaamisesta kai jotain iloa elämäänsä... Tosin tämäkin saattaa johtua siitä, että ns. oma elämä puuttuu tai on muuten vaan muutama ruuvi löysällä. Samanlaista (järjetöntä) tappelua näkee myös esim. HS:n mielipidepalstalla, että eipä taida olla vain Klubbarin ongelma. Ihmisillä on ehkä vähän liikaa ratkomattomia ongelmia itsensä kanssa ja oman elämän hallinta tuppaa olemaan kateissa, jolloin nettiä pidetään hyvänä purkautumiskanavana.

mulla jäi pakastimeen yks puolen litran lonkero n. viikko sitten, eli se on aivan jäässä.
voiko sen ottaa sulamaan, käyks sille pullolle jotain?
ja miten toimin lasisen pullon kanssa, jonka sisus on jäätynyt?

[q]Morrowe, 21.9.2007 21:52:

7no jos OP alkaa jonkun kaupan kanssa liikaa härdäämään, ni vaihdan kyl pankkia. Vaikka en otakaan mitään plussakorttia itelleni, mut EPÄILYTTÄÄ vaan koko ttouhu
[/q]

Veikkaan, et siihen kortin magneettinauhaan on vaan ympätty ko. etukortin numero. Ei sen kummempaa..

(Foliohattua päähän!*vink*)

Edittiä....

[q]mia-ow, 11.7.2007 17:29:
Niinpä vähän arvelinkin... Thanks anyway.
[/q]

Koulu / opiskelija / duunilisensseillä voi tietty päästä halvemmalla ja ehkä ilmaiseksikin. Kannattaa kysellä jos siihen olisi mahdollisuus.

[q]extramppa, 11.7.2007 07:51:
Miksi auton ostaminen pitää olla niin vaikeaa?? Tahtoisin jonkun pienen kotteron kauppakassikseni, mutta vaihtoehtoja on niin paljon ja mä tajuan autoista niin vähän...*eiei*
[/q]

Peugeot 206 1.4 HDi Oxygo. Uuden Auto Bildin taulukon mukaan vähiten kuluttava Suomessa myytävä auto.
Yhdistetty kulutus 4,4 litraa satasella.

(Ei, en tiedä autoista juuri mitään, kun ei niin kiinnosta.)

[q]mia-ow, 11.7.2007 17:22:
Saako exceliä jostain ilmaseks?
[/q]

Laillisesti ei. Excel-tiedostoja voi lukea Open Officen Calcilla ja Calc vastaa toiminnoiltaan aika pitkälle Exceliä.

http://www.openoffice.org/

[q]Apo, 11.7.2007 17:25:
---
mia-ow, 11.7.2007 17:22:

---

Laillisesti ei. Excel-tiedostoja voi lukea Open Officen Calcilla ja Calc vastaa toiminnoiltaan aika pitkälle Exceliä.

http://www.openoffice.org/
[/q]

Niinpä vähän arvelinkin... Thanks anyway.

[q]Janisa, 15.2.2007 20:05:
Edit : Eli ota ne mukaan...
[/q]

Rokotekortti löytyy vielä, mutta taitaa allergialääkkeet jäädä ottamatta mukaan, sillä en löydä reseptiä mistään. Hittojakos tässä, ainakin opin säilyttämään reseptit tästä lähtien

Miksi joidenkin maiden nimet, tai kaupungit on kirjoitettu toisella tapaa, kuin esimerkiksi englanniksi? Tukholma, Venäjä, Japani, Unkari, Kreikka, Rooma jne.

[q]Mimir, 21.2.2007 13:46:
Usko mua, et todellakaan halua, mulla tuli ihan konkreettisesti perse kipeeks siitä pelkästä istumisesta
[/q]

Mut se ois mukava vastapaino sille helvetinmoiselle juoksemiselle ja joskus jopa 15-tuntiselle työpäivälle kun yksi ainoo tauko/istuutuminen minkäehti pitää oli kusen mittainen. Trust me, mä saattaisin pitää siitä jopa hetken.

Eiks siel oo mitään siivottavaa/järjesteltävää?

Jos menee sanotaan nyt treffeillä pelailemaan jotain esim. minigolffia, keilailua.. Niin pitääkö silloin antaa kauniimman osapuolen voittaa, tai ainakin pelata samalla tasolla?

[q]Lyylikki, 12.7.2007 13:39:
Näyttääkö tyhmältä, jos alan käyttää kuulosuojaimia töissä, kun en jaksa kuunnella vieruskaverini juttuja?

On sanottu pahasti ja hyvästi, mutta kun ei tajuu, niin ei tajuu.
[/q]
Voihan se ehkä vähän omituiselta näyttää.*tirsk* Ala kuuntelee jotain musaa niin kovalla kuulokkeista ettet kuule sen juttuja.*joo*

[q]mia-ow, 11.7.2007 17:22:
[/q]

http://spreadsheets.google.com/ jos haluaa vaan duunailla kaavioita jne.

[q]Lyylikki, 12.7.2007 13:39:
Näyttääkö tyhmältä, jos alan käyttää kuulosuojaimia töissä, kun en jaksa kuunnella vieruskaverini juttuja?

On sanottu pahasti ja hyvästi, mutta kun ei tajuu, niin ei tajuu.
[/q]

Frendi osti suuret keltaiset kuulosuojaimet, kun työskenteli avokonttorissa. Hyvin kuulemma toimi.

Miks Bioska-pussin se päällimmäinen pussi ei oo biohajoava?

[q]AdonisHercules, 12.7.2007 23:34:
Kun itkee, niin miksi silloin rupeaa tulemaan samalla räkää nenästä?
Tuli asia mieleen kun taas katsoin titanicin äsken
[/q]

Mä oon ihmetelly et miks hikoillessa vuotaa nenäkin? Tuleeko sieltä räkää vai hikeä?

[q]ezzy, 12.7.2007 14:01:
Jep, bensankulutushan onkin se ykköskriteeri autoa valittaessa...
[/q]

Toisille on. Ja jos haluaa vain "pienen kotteron kauppakassiksi", niin saisi se varmaan olla edullinen ylläpitää.

Kun itkee, niin miksi silloin rupeaa tulemaan samalla räkää nenästä?
Tuli asia mieleen kun taas katsoin titanicin äsken

O