Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Freja, 4.5.2007 18:18:
näyttelystä
[/q]
http://www.museot.fi/nayttelykalenteri/index.php?nayttely_id=751
[q]Liina, 4.8.2009 12:57:
Pitäis pestä harmaaksi muuttuneet valkoiset Converset (eli kangaskengät), niin osaisko joku kertoa pesuohjelmaa, lämpötilaa ym ??
[/q]
Mä pesen kengät aina pienellä mäntysuopapalalla ja juuriharjalla, tai sit jos on ihan kangasta niin hinkkaa sitä kangasta kangasta vasten eikä käytä juuriharjaa ku pohjiin. Oldskool
miksi ja miten haukotus tarttuu? jotenkin vielä ymmärrän, että se tarttuu ihmisestä toiseen (jopa puhelimen välityksellä), mutta miten se voikin tarttua myös ihmisen ja kissan välillä
[q]Freja, 4.5.2007 18:33:
Harmi vaan kun oli toi sisäänpääsymaksu 4e, menee budjetit vähä vituralleen
[/q]
Torstaisin vapaapääsy^_^
[q]Freja, 4.5.2007 18:18:
Vieläkö Helsingissä on, ja jos on niin missä, se valokuvanäyttely missä oli paikallisen CSIn kuvia näytillä joskus "kivikautena" tapahtuneista murhista Helsingissä?
Auttakaa nyt joku poloista joka ei muista mikä näyttelyn nimi oli saatikka missä se oli taikka ees et mihin asti
[/q]
Rikospaikka on näyttelyn nimi (Rikospaikkakuvia 1920-30 -luvuilta) ja löytyy Aleksanterinkadulta, Senaatintorin kaakkoiskulmasta, Sederholmin talosta.
Oli ihan mielenkiintoinen näyttely*hihu*
[q]Sallakat, 4.5.2007 16:34:
miksi ja miten haukotus tarttuu? jotenkin vielä ymmärrän, että se tarttuu ihmisestä toiseen (jopa puhelimen välityksellä), mutta miten se voikin tarttua myös ihmisen ja kissan välillä
[/q]
Laumahenkeä.
[q]Freja, 4.5.2007 18:33:
---
pirpeli, 4.5.2007 18:28:
http://www.museot.fi/nayttelykalenteri/index.php?nayttely_id=751
---
Ah loistavaa ihanaa kiitos!!
Harmi vaan kun oli toi sisäänpääsymaksu 4e, menee budjetit vähä vituralleen täytyy toivoa josko systeri tarjois
[/q]
Se on joka torstai ilmainen opiskelijoille*vink*
[q]pirpeli, 4.5.2007 18:37:
---
Freja, 4.5.2007 18:33:
Harmi vaan kun oli toi sisäänpääsymaksu 4e, menee budjetit vähä vituralleen
---
Torstaisin vapaapääsy^_^
[/q]
Ai niin se tais ollakkin kaikille eikä vaan opiskelijoille.
Musta tulis paska kaupunki-info*nauru*
Miksi suihkuverhot aina rupeaa lähentelemään kun olet suihkussa ja poistut itse suihkun alta?
[q]Gnomex, 4.5.2007 18:21:
---
Sallakat, 4.5.2007 16:34:
---
Myytinmurtajat murti tämänkin legendan. Case closed
[/q]
missasin jakson, mutta toi JussiS:n postaus kuulosti järkeenkäyvältä.
[q]Funktion, 4.5.2007 19:47:
Miksi suihkuverhot aina rupeaa lähentelemään kun olet suihkussa ja poistut itse suihkun alta?
[/q]
Staattinen sähkö.
[q]Jiimo, 4.5.2007 20:02:
---
Funktion, 4.5.2007 19:47:
---
Olisiko suihkuveden luoma pieni alipaine joka saa verhot tulemaan sitä kohti, ja koska ite on siinä vieressä niin ne tulee sitten kiinni?
[/q]
Käsitääkseni juuri tuosta oli kyse. Ja täältä lisätietoa ja linkkejä aiheesta- http://en.wikipedia.org/wiki/Shower-curtain_effect
[q]Zenni, 5.5.2007 17:14:
Onko Nasu tyttö- vai poikapossu?
[/q]
Sellanen pieni hinuri vähän kuin toi sun rakas Keksi <3
[q]ALIEN, 5.5.2007 17:31:
---
Zenni, 5.5.2007 17:14:
---
[/q]
Kiitos aamun parhaista nauruista*nauru* Loistavaa tylytystä!
jos sattuis olee niin laho että unohtais rahat automaattiin ja ottais vaan pankkikortin, niin
a) imaseeko se automaatti ne rahat takas sisään (ellei joku muu kerkee niit viemään)?
b) päivittyykö saldo heti vai myöhemmin (jos a kohta siis toteutuu)?
[q]Miinapiina, 6.5.2007 11:33:
jos sattuis olee niin laho että unohtais rahat automaattiin ja ottais vaan pankkikortin, niin
a) imaseeko se automaatti ne rahat takas sisään (ellei joku muu kerkee niit viemään)?
b) päivittyykö saldo heti vai myöhemmin (jos a kohta siis toteutuu)?
[/q]
Automaatti imasee ne takas, viivettä en muista..
Tililtä luultavasti lähtee koko summa ja päivittyy joskus..
Kaverilla kävi niin, että nosti 40e ja ottomaatista loppu rahat ensimmäisen kakskymppisen jälkeen! Tililtä lähti se 40 egee ja parin kolmen viikon päästä vasta hyvitettiin se 20e..
[q]fosa, 6.5.2007 11:43:
Automaatti imasee ne takas, viivettä en muista..
Tililtä luultavasti lähtee koko summa ja päivittyy joskus..
Kaverilla kävi niin, että nosti 40e ja ottomaatista loppu rahat ensimmäisen kakskymppisen jälkeen! Tililtä lähti se 40 egee ja parin kolmen viikon päästä vasta hyvitettiin se 20e..
[/q]
joo, kiitti infosta. mä meinaan tänään kävin automaatilla, ja ku kortti tuli ulos ni otin sen ja katoin saldon ja rupesin miettii et mitä laskui on ja jne, ni unohtu sit rahat sinne automaatille, pikkasen kyl vituttaa *toktok* *toktok*
ja sit ku huomasin sen (about 5 min ton jälkeen) ni menin kattoo tilin saldoo ja ei ollut ainkaan viel mitn tapahtunut...
aattelin soittaa huomenna pankkiin, kait ne sen sieltä jostain näkee... ja vaikka ei ihan heti hyvitettäis ni ainakin lohduttais tieto, et onko ne imastu takas vai onks joku ne ottanut...
ei näin... *toktok*
[q]Zenni, 25.4.2007 18:29:
---
zeniii, 21.4.2007 23:17:
Onko tieston uusin levy hyvä? ken tietää?....:D
---
Tyhmä kysymys indeed - ei tietenkään ole.
[/q]
:D haha.. no sehän on hyvä sitten se.
Mä en osaa googlettaa ja menee hermot:
Onks netissä joku laskentaohjelma tai joku sivusto, missä kerrotaan kuinka paljon palkasta menee eläkkeeseen ja muihin sosiaalimaksuihin kun työskentelee toiminimellä?
Mun siis pitää leikisti yhellä kurssilla perustaa yritys ja päädyin toiminimeen, mut en löytäny verohallinnon sivuiltakaan mitään yksselitteistä laskentakaavaa tohon...
En vaan osaa.
[q]ALIEN, 5.5.2007 17:31:
---
Zenni, 5.5.2007 17:14:
---
[/q]
Eli poika? Androgyyni? Hermafrodiitti? Tää epätietoisuus raastaa mun sisintä!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- ...
- 798
- Seuraava »