Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]MiMoSa, 10.12.2007 16:38:
Mikä singstar se oli, mitä ne laulo tän vuoden bb:ssä?
[/q] Tais olla rock ballads
[q]onni3mk, 18.5.2009 15:19:
Onks netissä joku laskentaohjelma tai joku sivusto, missä kerrotaan kuinka paljon palkasta menee eläkkeeseen ja muihin sosiaalimaksuihin kun työskentelee toiminimellä?
[/q]
menee vakuutusyhtiön mukaan ja määräytyy tmi:n tuloksen perusteella. googleta Yel.
[q]Occu, 7.1.2008 19:53:
miten käy ilmapallolle joka on täytetty heliumilla ja
päästetty leijailemaan ylöspäin?
pystyykö se nousemaan ulkoavaruuteen asti vai tyhjeneekö helium ennen sitä ja tyhjä kumipallo leijailee johonkin maailmankolkkaan?
ja jos leijailee niin minne ne kaikki menee?
en itse ole nähnyt yhtään tyhjää palloa ikinä laskeutuvan taivaalta.
[/q]Pallossa oleva kaasu laajenee (täs tapauksessa helium) niin paljon et pallo räjähtää.. Tulos: pallo ei leiju avaruuteen vaan pallo räjähtää,rääppeet tippuu maahan ja helium menee ilmakehään..
[q]Kimbou, 26.7.2008 12:39:
HELP!!
mita fakkia....olen just nyt kiinassa ja vietin kolme tuntia rannalla tossa 3 paivaa takaperin, taisin palaa aika vitunmoisesti vaikka ennen en ole palanut ollenkaan, hirvee kuume nousi johon laakkeet sain ja nyt ilmestyi HELVETINMOISET rakkulat tai vesikellot selkaan. Koko hartiat ja puoleen selkaan asti rakko taynna, ihan pienta rakkoa ja sitten tollasta sormenpaan kokosta ,ihan tiheassa. Miten ihmeessa tota pitas hoitaa enaan, jaako tosta nyt sitten ainiaaksi tollanen monster selka....????
niin joo ja helvetin mukavaa vetaa rinkka takas selkaan ylihuomenna!!*plur**plur*
[/q]
Rasvailet sitä hyvin ja jos tuntuu kuumottavalta niin kastele pyyhe kylmään veteen ja se siihen päälle. Itellä ainakin auttaa tosi hyvin :)
No niin kaikki tissiliivi-ihmiset!
Onko mitään järjellistä vaihtoehtoa selästä avonaisen mekon alle? Oon menossa kaverin häihin ja mulla on sellanen selkäpuolelta kokonaan avoin mekko. Aiemmin oon pitäny sitä ilman rintsikoita, mutta se on vähän ikävää kun pitää koko ajan varoa, ettei paljasta juhlavieraille liikaa.
Pitäs olla sellaset paikoilleen liimattavat rintsikat! Eiku.
[q]Zenni, 6.5.2007 14:50:
Eli poika? Androgyyni? Hermafrodiitti? Tää epätietoisuus raastaa mun sisintä!
[/q]
NO sellanen pieni nasumainen tyttö mil tuntuu välil olevan enemmän munaa, kuin koko kylän miehillä yhteensä :S
[q]Zenni, 6.5.2007 14:50:
---
ALIEN, 5.5.2007 17:31:
---
Zenni, 5.5.2007 17:14:
Onko Nasu tyttö- vai poikapossu?
---
Sellanen pieni hinuri vähän kuin toi sun rakas Keksi <3
---
Eli poika? Androgyyni? Hermafrodiitti? Tää epätietoisuus raastaa mun sisintä!
[/q]
Wikipedia pelastaa jälleen.
"Alkujaan Nasu oli vaalea ja pukeutui vihreään jumpperiin, mutta Disneyn versiossa hänen ihonsa on vaaleanpunainen ja asusteensa pinkki. Juuri nykyisen pinkin asunsa vuoksi Nasua luullaan usein tytöksi, mutta kaikesta huolimatta Nasu on poika."
Mistäpäin ruokakauppaa pitäisi etsiä tuoretta pinaattia? Ainakaan siinä salaatti + yrtit-hyllyssä ei yleensä näy.
[q]blastic, 6.5.2007 23:43:
"Alkujaan Nasu oli vaalea ja pukeutui vihreään jumpperiin, mutta Disneyn versiossa hänen ihonsa on vaaleanpunainen ja asusteensa pinkki. Juuri nykyisen pinkin asunsa vuoksi Nasua luullaan usein tytöksi, mutta kaikesta huolimatta Nasu on poika."
[/q]
hahaa! I knew it!
hmm..
Miks toi play maitokaakao on niin taivaallista verrattuna kaikkiin muihin kaakaoihin?
[q]wiwi, 18.5.2009 15:41:
Onko mitään järjellistä vaihtoehtoa selästä avonaisen mekon alle? Oon menossa kaverin häihin ja mulla on sellanen selkäpuolelta kokonaan avoin mekko. Aiemmin oon pitäny sitä ilman rintsikoita, mutta se on vähän ikävää kun pitää koko ajan varoa, ettei paljasta juhlavieraille liikaa.
[/q]
Itselle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen tuollaiset "silikonirintaliivikupit", joita esim. Ellokselta näyttää löytyvän. Näitä kyllä löytyy nykyään mielestäni lähes joka paikasta, en vain oikein osannut netistä etsiä, kun en tiedä millä nimellä noita oikeasti kutsutaan Henk.koht. ei ole kokemusta, mutta kaveri on ihan ihastunut noihin ja käyttää niitä lähes aina.
En tiedä tarkoititko juuri näitä noilla "paikoilleen liimattavilla rintsikoilla"..?
[q]akir0, 6.5.2007 11:52:
Haha, mulle kävi just sama reilu viikko sitten. Ilokseni huomasin eilen, että summa oli palautettu tilille, mutta kyllä siihen joku viikon verran meni. Eli siis imaisee rahat ja ne palautetaan tilille, mutta siinä kestää.
[/q]
kiva juttu, toivon tosissaan et mullekin käy noin
ehkä tästä taas sit oppi jotain, ehkä ei...
[q]larzizi, 18.5.2009 15:57:
---
wiwi, 18.5.2009 15:41:
---
En tiedä tarkoititko juuri näitä noilla "paikoilleen liimattavilla rintsikoilla"..?
[/q]
Iik! Eiks noi oo lisätissit? Voi olla että ois jokseenkin irstaan näköiset puvun kaula-aukosta. Oikeestaan mietin että olisko jotain sellasia, joissa ei ole samanlaista takaosaa kun normirintsikoissa.
Kiitos kuitenkin. :)
[q]RiD, 7.5.2007 00:26:
Miks toi play maitokaakao on niin taivaallista verrattuna kaikkiin muihin kaakaoihin?
[/q]
ei saa sanoa tollasia, mä en halua uusia addiktioita enää :(
[q]opmdevil, 12.6.2009 10:42:
---
KooKie, 11.6.2009 20:54:
---
vala, 11.6.2009 20:28:
Mikkelissä ainakaan opiskelijasoluissa ei voi olla mies ja nainen koska MOASin mielestä kela katsoo että kyseessä on avopari ja samoin yksi kaveri olisi muuten muuttanut kimppaan naispuolisen kaverin luo väliaikaisesti mutta sitten kela alkoi urputtaa asiasta juuri tätä avopuoliso juttua niin se sitten jäi haaveeksi se idea ja muutti sitten äitinsä luo asumaan. Todistaminen siitä, että ei ole avopari voi olla melko vaikeaa koska kusetus kerroin on asiassa niin houkutteleva että väärinkäytökset ovat varmaan melko yleisiä.
[/q]
Nykyäänhän ei puolison tulot vaikuta opintotukeen. Siis jos toinen opiskelee ja toinen on töissä, niin se työssäkäyvä saa ihan rauhassa tienata mitä haluaa, ei vaikuta toisen tukiin. Vuoden alussa taisi tulla voimaan tämä säännös. Että siinä mielessä ei varmaan Kelaa enää hetkauta kuka asuu missäkin?
[q]wiwi, 18.5.2009 16:12:
Iik! Eiks noi oo lisätissit? Voi olla että ois jokseenkin irstaan näköiset puvun kaula-aukosta. Oikeestaan mietin että olisko jotain sellasia, joissa ei ole samanlaista takaosaa kun normirintsikoissa.
Kiitos kuitenkin. :)
[/q]
Varmaksi en osaa sanoa mikä juuri noiden kyseisten funktio on, mutta tuon näköisiä ainakin on ihan "rintaliiveiksi" tarkoitettujakin.
Riippuu kyllä tosiaan aika paljon tosta puvun kaula-aukostakin, voiko noita käyttää vai ei.
[q]Freja, 8.5.2007 15:25:
Luettelisko mulle joku syyt, miksi yrttitee on parempi/terveellisempi vaihtoehto kuin normi musta tee?
[/q]
Mä luulen, että jengi on sekoittanu maustetun mustan teen ja todelliseen yrttiteehen, jossa siis ei ole käytetty mustaa teetä, jossa taas on kofeiinia. Eli puhutaan yrttiteestä kun pitäisi puhua maustetusta mustasta teestä.
Ja yrteillähän tunnetusti on parantavia vaikutuksia. Kamomillaa ainaski juon, kun on maha kipee. Joku hippi vois auttaa vastaamaan tarkemmin. :D
[q]Annakins, 8.5.2007 15:31:
---
Freja, 8.5.2007 15:25:
Valkoinen, vihreä, oolang ja musta tee tehdään kaikki camillia sinensis -kasvista, yrttiteet taas erilaisista yrteistä.
Esimerkiksi kofeiinin määrä on sitä suurempi, mitä tummempaa tee on:
Tea contains varying amounts of caffeine, depending primarily on the type. In order, from less to most, are whites, greens, oolongs, and blacks. Green tea has about 8-36 mg of caffeine per cup, black has 25-110 mg per cup. Coffee, for example has 60-180 mg per cup. (http://www.elixirtonics.com/index.asp?PageAction=Custom&ID=10)
[/q]
"Joku hippi vois auttaa vastaamaan tarkemmin. :D" :D
[q]Freja, 8.5.2007 15:43:
---
Annakins, 8.5.2007 15:31:
Valkoinen, vihreä, oolang ja musta tee tehdään kaikki camillia sinensis -kasvista, yrttiteet taas erilaisista yrteistä.
Esimerkiksi kofeiinin määrä on sitä suurempi, mitä tummempaa tee on:
Tea contains varying amounts of caffeine, depending primarily on the type. In order, from less to most, are whites, greens, oolongs, and blacks. Green tea has about 8-36 mg of caffeine per cup, black has 25-110 mg per cup. Coffee, for example has 60-180 mg per cup. (http://www.elixirtonics.com/index.asp?PageAction=Custom&ID=10)
Myös esim. vihreässä teessä on ilmeisesti paljon antioxidantteja.
---
Hmm. Eli niil ei oikeen oo muita eroja kuin kofeiinimäärät? Ja mitäs tuo ihmiselle auttokaan, siis antioksidantit? Mul ny o vähä piuhat sekasin.
---
josbe, 8.5.2007 15:31:
Mä luulen, että jengi on sekoittanu maustetun mustan teen ja todelliseen yrttiteehen, jossa siis ei ole käytetty mustaa teetä, jossa taas on kofeiinia. Eli puhutaan yrttiteestä kun pitäisi puhua maustetusta mustasta teestä.
Ja yrteillähän tunnetusti on parantavia vaikutuksia. Kamomillaa ainaski juon, kun on maha kipee. Joku hippi vois auttaa vastaamaan tarkemmin. :D
---
Mä puhuin ite ainakin nyt ihan yrttiteestä enkä maustetusta mustasta teestä. Kamomillaa join joskus duunissa pitkän työpvän jälkee et tulis si paremmin ja nopeemmin uni, kun se rauhotti. Ihan scheissen makustahan se silti oli.
Join siis rooibos-teetä, joka onkin kuulemma vaan teenkaltaista juomaa. Hmm. Mä tiedä mistään enää mitään.
[/q]
Eri teelaadut (musta, oolong, vihreä, valkoinen, keltainen) valmistetaan hieman eri tavalla. Musta tee on teelaaduista käsitellyin ja sanotaan, että mitä vähemmän käsitelty tee on, sitä terveellisempää se on. Erilaisia teen käsittelyvaiheita ovat mm. rullaus ja hapettaminen.
Rooibos ei siis ole ns. teetä (sitähän usein kutsutaan punaiseksi teeksi). Rooibos on samalla tavalla yrttihauduke kuin kamomilla"teekin". Rooibos on Aspalatus Linearis -punapensaan neulasmaisia lehtiä.
Miksi neekerit on mustia? Miksi ne ei oo vaikka sinisiä ja hohda vihreenä pimeässä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- ...
- 798
- Seuraava »