Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]PoisoN, 20.4.2007 18:31:
Toistaako Winamp .aif tiedostoja?
[/q]
Kyllä pitäis toistaa..
http://www.winamp.com/player/free.php#filetype_anchor
[q]crissy, 9.5.2007 09:56:
jos miedon ja väkevän alkoholin raja menee 22% niin kumpaa 22% alkoholijuoma on? mietoa vai väkevää?
[/q]
Mietoja alkoholijuomia ovat enintään 22t% etyylialkoholia sisältävät juomat. Väkeviä alkoholijuomia ovat yli 22t%:sta 80t%:n etyylialkoholia juomat.
Eli 22% lasketaan miedoksi.
Toistaako Winamp .aif tiedostoja?
[q]zeniii, 21.4.2007 23:17:
Onko tieston uusin levy hyvä? ken tietää?....:D
[/q]
Suuri pettymys! Levyt vaan huonontunu in my memoryn jälkeen ja tämä varmaan huonoin:(
[q]Jiimo, 21.4.2007 23:33:
---
Norb, 20.4.2007 09:17:
Miksi kastemadot tulee sateella esiin kätköistään?
---
Maahan imeytyy äkillisesti sen verran vettä, ettei niiden ole hyvä olla siellä. Ainakin tuo taidettiin koulussa opettaa.
Asiasta näköjään on eri näkemyksiä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Earthworm#Rainstorms
[/q]
jatko(tyhmänä)kysymyksenä että mitä hinkua niillä on mennä asvaltille tallottavaksi sateen jälkeen :D
Miks miun UralMocca loppu taas kesken?
[q]JussiS, 28.3.2008 10:03:
Toi näyttäis olevan jonkun sortin akkusysteemi (lähinnä päätelty siitä että eri laitteet erotellaan amppeeritunteina)[/q]
Kilowattitunteina. Eli arvioidun sähkönkulutuksen mukaan nuo laitteet eroteltu. Kusetukselta haiskahtaa, laskee sähkölaskua poistamalla piikit sähköverkosta just joo
Tietääkö joku musta jotain meheviä juoruja?
[q]ttomi, 22.4.2007 12:35:
---
zeniii, 21.4.2007 23:17:
---
Suuri pettymys! Levyt vaan huonontunu in my memoryn jälkeen ja tämä varmaan huonoin:(
[/q]
no hö..:/
mistä saa ostettua pinkin puutarha flamingon?
[q]Jocular, 31.5.2007 11:48:
Kuinka nopeesti Visan käyttövara päivittyy?
Jos maksan osan laskusta tänään.. Niin tarviiko mun odottaa koko kuukaus seuraavaa laskua vai voinko jatkaa visan vinguttamista ennen seuraavan laskun tuloa?
ts. nouseeko visan käyttövara kuinka nopeesti jos maksan osan laskusta tänää, vaikkei laskua oo vielä tullu (kun laskuissahan on aina sama viitenumero) ?
jos joku nyt ymmärs mitä tarkotan
Päivittyykö se saldo reaaliajassa/muutaman päivän viiveellä?
[/q]
Riippuu vähän pankista, mutta mulla ainakin Nordean Mastercardilla päivittyy muutamassa päivässä, eli ei tartte odottaa seuraavaan kuuhun.
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.
jos mä lähetän jollekin tekstiviestin, saako / onko hyväksyttävää sitä julkasta netissä, niin että se on kaikkien luettavissa? tai osia siitä?
[q]Miinapiina, 25.4.2007 18:27:
jos mä lähetän jollekin tekstiviestin, saako / onko hyväksyttävää sitä julkasta netissä, niin että se on kaikkien luettavissa? tai osia siitä?
[/q]
Tekstiviestiin varmaan pätee kirjesalaisuus, joten et ilman toisen osapuolen lupaa....
[q]innae
kurkkua
[/q]
Se on se kurkku, trust me beibe.
[q]domi, 25.4.2007 18:27:
Tekstiviestiin varmaan pätee kirjesalaisuus, joten et ilman toisen osapuolen lupaa....
[/q]
juuh, ajattelin ihan samaa... noh, mun lähettämiä viestejä on kuitenkin julkaistu, osia niistä ja jätetty muutenkin kaikki oleellinen kertomatta joten asiasta ei saa esimerkiksi ulkopuolinen oikeaa kuvaa!! vituttaa, noh koitin asialle jotain tehdä, katsotaan mitä tapahtuu!
Luettelisko mulle joku syyt, miksi yrttitee on parempi/terveellisempi vaihtoehto kuin normi musta tee?
[q]domi, 25.4.2007 18:27:
---
Miinapiina, 25.4.2007 18:27:
---
[/q]
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/5.5.html
[q]Android, 22.4.2007 22:08:
---
Jiimo, 22.4.2007 14:17:
---
Displacer, 22.4.2007 12:38:
---
jatko(tyhmänä)kysymyksenä että mitä hinkua niillä on mennä asvaltille tallottavaksi sateen jälkeen :D
---
Emt, ehkä siellä on hyvä hengähtää ennen märkään maahan kaivautumista?
---
Kastemadot hukkuvat sateessa elleivät liiku johonkin jossa on happea. Asvaltti lienee hyvä paikka verrattuna märkään maaperään yms paikkoihin jonne sadevesi kerääntyy. Jos ne pysyttelisivät koloissaan olisi edessä hukkumiskuolema. En usko matojen tajuavan että kadulla luultavasti liiskantuvat kuoliaaksi.
[/q]
Itse asiassa, luin äskettäin Tieteen Kuvalehdestä (tms. vastaavasta) että kastemadot pystyvät ihan hyvin selviämään veden alla - syy siihen miksi ne tulee sateella esiin on se, että ne on erittäin herkkiä UV-säteilylle ja käyttää sateista säätä hyväkseen siirtyäkseen paikasta toiseen. Oli mulle ainakin ihan uutinen, olin kans luullu et ne hukkuu...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- ...
- 798
- Seuraava »