Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- ...
- 798
- Seuraava »
selkäkipuihin tohtori määräsi 3x2tabua buracapseja
[q]RantaPallero, 21.12.2006 13:59:
Mitä hyötyä stressaamisesta on kenellekkään?
[/q]
Ei siitä mitään hyötyä olekaan, mutta jotkut tuntuvat jollain tasolla nauttivan siitä tai sanovat saavan stressin alaisina enemmän aikaan. Kummallista sinänsä, kun luulisi, että rentoutuneena ja hyväntuulisena saisi paljon enemmän(nimim. kokemusta on :D)
[q]Kolera, 21.12.2006 14:00:
---
RantaPallero, 21.12.2006 13:59:
---
Saa enemmän aikaseks
[/q]
Niin, mutta eikös sekin ole totta että hosumalla saa aikaan vain k**ipäisiä kakaroita?
[q]Amma, 26.9.2005 12:52:
Kuinka pitkiä hyppyjä maailman parhaat mäkihyppääjät hyppäävät? Noin suunnilleen?
[/q]
Riippuu minkälaisesta mäestä tullaan alas.
tuossa hiukan faktaa.
[q]RantaPallero, 21.12.2006 13:59:
[/q]
Ite ainakin saan stressin aikana aikaiseksi semmosen hyper-aktiivisen tilan, jossa luovuus ja tehokkuus on huipussaan. Toki liian pitkään jatkuva stressi aiheuttaa kyllä sit taantumisen.
[q]Lyylikki, 23.1.2007 16:28:
Mitä tarkottaa, että jokin tuote on mintti? Asiayhteydestä päättelin, että tarkoittaisi, että tuote on hyvä, mutta onko jotakin tarkempaa selitystä? Mistä kyseinen sana tulee?
Millä hakusanoilla löytää googlesta semmoisen sanakirjan/sanaston, jossa selitetään nettislangia. Tiedän sellaisia olevan, kun tuota minttiä yritin etsiä, mutta en perkule löytänyt.
Niin ni tulin sitte tänne ährään
[/q]
Mint tarkottaa käytetyn tavaran kuntoa, ja mint on "täydellinen, koskematon". Yleensä siis vielä avaamattomassa paketissa.
Vaikka tänne on vihdoin tullut lunta ja tiet ovat entistä liukkaampia, niin mitä ihmettä liikkuu niiden ihmisten päässä, jotka kruisailee tuhatta ja sataa ja auton peräpää heittelehtii tien toiselta puolelta toiselle puolelle?
Vaikka kyse onkin vain tämmöisestä pienestä kunnasta, niin silti täällä liikkuu keskustassa muitakin. Muutamaan otteeseen on tullut nähtyä yhden ja saman auton kruisailevan ihan hullun lailla. Äsken kaupasta tullessa viimeksi katselin sen menoa ja tuli kyllä mietittyä, että jos sieltä nyt tulisi toinen auto vastaan niin olis molemmat kuskit heittänyt veivinsä. Joulumieltä *sydän*
[q]nomic, 24.12.2006 11:32:
Olenko ainut ihminen, joka ei tykkää joulusta ja uv:sta?
Pääsispä jo takaisin himaan nukkumaan.
[/q]
Et ole. Pakkovierailut on jotain niiiiin kamalaa. Ja kun tietää miten niissäki käy niin tupla-*igor*
[q]nomic, 24.12.2006 11:00:
Semmonen, mitä ei tarvitse miettiä vaan se menee samantein päähän. Simppeleitä melodiakuvioita, helppoja sovituksia, massalle sopivia ajatelmia.
[/q]
Mutta onko biisi x "helppoa" jos se on helppo säveltää/tuottaa vai pitääkö sen upota myös helposti massaan? Vai onko tää puhtaasti subjektiivista?
Vähän outoja kysymyksiä ehkä... Rupes vaan mietityttämään kun aika monet tuntuu puhuvan helposta ja ei-helposta musasta.
[q]Saara, 24.12.2006 14:15:
---
Steven Hoaks, 24.12.2006 13:50:
Kummassa olen paskempi...
Kuvaamisessa vai soittamisessa?
---
Ai miten niin kummassa?
:----D
elä nyt masennut, hyvää joulua ^__^
[/q]
LOL*aplodit*
mulle on tullut ensimäinen hymy tänään ton jutun jälkeen*nauru*
Ja toisaalta.. Olisko aika oppii jo elää sen kanssa, että MENNEITÄ ELÄMYKSIÄ EI TODENNÄKÖISESTI ENÄÄ KOETA - IKINÄ; ja ottaa vastaan uudet tulokkaat vastaan myös arvostuksella. Enkä nyt puhu pelkästään hänestä taí hänen tulevasta elokuvasta (huono vitsi kyllä, mutta oli pakko mainostaa :P). Siis puhun nyt vaan scifi:stä, missä ei välttämättä tarvitse kierrättää vanhoja ideoita meillekään. Vaan ylipäätänsä siitä, et voitais ollla edes sen verran onnellisia, että edes jotkut sielut tuottaa Hollarissa näitkäin heidän järjettömillä budjeteillaan, jopa Trans2 niin, EI MUA VITTU HAITTAA AINAKAAN!
Koska mä olen
A) Star Trek
B) Transformers
C) Star Wars
D) Aliens
E) Termintor
F) Matrix
G) Babylon 5
-fani ja osaan uppoutua tuohon maaimaan, enkä siten myöskään näe noita - tai monia muitakaan elokuvia pelkästään siitä silmästä, mikä tyydyttää "ohikulkevaa katsojaa", mitä lähes kaikki ovat. Kyllä mä haistan rahastuksen ja kaukaa, mutta on se silti mulle viihdettä ollut. Sama, kuin sanoisi, että jokainen vitun joutsenlampi ja ooppera ja metallican konsertti olisivat rahastusta. Hah! - tervetuloa romantiikan ja science-fictionin jännään tulevaisuuteen?
Mä en katso montaa ihmistä ylöspäin niin paljon, kuin luovia tapauksia - olivat ne forumeilla Kuilun tapaista tekstiä tarjovia tai Cameronin tasoista järjettömäntasoista perfectionismia, mutta sen voin myöntää äskeiselle visailulle, etten koskaan ehtinyt seurata baby vitosta, koska Mechwarrior 2 voitti tekniikallaan, jännityksellään mennentullen ja ST TNG tuli aiemmin, mikä täytti mun saippua-osaston helposti :)
Ja mitä luovuuteen tulee niin nämä edes vaivautuu =)
Mitä on "helppo musiikki"?
[q]akir0, 21.12.2006 15:01:
---
RantaPallero, 21.12.2006 13:59:
---
Ite ainakin saan stressin aikana aikaiseksi semmosen hyper-aktiivisen tilan, jossa luovuus ja tehokkuus on huipussaan. Toki liian pitkään jatkuva stressi aiheuttaa kyllä sit taantumisen.
[/q]
Oon huomannut, että on olemassa ns. pientä hyvää stressiä josta on hyötyä ja voimakasta stressiä joka saa käyttäytymään järjettömästi ja josta on pelkkää haittaa :)
Miks eilen jaettiin Hallujen (yearzero) flyereit jotka siis tosiaan oli viikko sitte?*ding*
[q]Fuzzy, 23.12.2006 16:43:
Miks eilen jaettiin Hallujen (yearzero) flyereit jotka siis tosiaan oli viikko sitte?*ding*
[/q]
Oliko flaikut pusseissa? Koska joskushan noita pusseja jää yli ja näitä "vanhoja" jämäpusseja voidaan jakaa vielä myöhemminkin
Onko kuppa kadonnut töölöstä??
[q]Fuzzy, 24.12.2006 01:56:
---
sapeli, 23.12.2006 20:30:
---
Fuzzy, 23.12.2006 16:43:
---
Oliko flaikut pusseissa? Koska joskushan noita pusseja jää yli ja näitä "vanhoja" jämäpusseja voidaan jakaa vielä myöhemminkin
---
oli joo pusseissa... outo perjaate*hih*
[/q]
Lähinnä se on vaan fiksua (/laiskaa *nauru*) - ketään nuo ylimääräiset flaikut ei juurikaan haittaa, mutta niiden poistaminen useasta sadasta pussista veisi aikaa...
mistä saan 30min sisää itselleni ja 6kassille pulloja kyydin lidlii ja takasin kotio?
[q]Hila, 23.12.2006 18:18:
Mitä on "helppo musiikki"?
[/q]
Semmonen, mitä ei tarvitse miettiä vaan se menee samantein päähän. Simppeleitä melodiakuvioita, helppoja sovituksia, massalle sopivia ajatelmia.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- ...
- 798
- Seuraava »