Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.

[q]Exlex, 3.9.2006 15:32:
Mutta ihan tarttuva biisi kyllä.
[/q]

Valitettavasti.
Menee itellä ainakin top 10 kamalimpien biisien joukkoon!

[q]mia-ow, 3.9.2006 12:18:
---
Fea, 3.9.2006 12:14:
Mikä on MacGyverin etunimi?

---

Agnus. Näin mulle ainakin vastattiin kun mietin viikko sitten samaa asiaa.
[/q]
joo. itte pitkän aikaa pähkäilly samaa. Hauskaa asiassa on se että sitä nimeä ei ole koskaan(??) käytetty itte ohjelmassa, vaan se selviää dvd-boksin kansiteksteistä..

Mikä biisi soi sub tv:n kovan onnen kundi mainokses?

[q]ella_, 3.9.2006 15:28:
---
Pikkis*, 3.9.2006 14:59:
Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.
---
nenäsumute! auttaa nuhaan ja tukkoisuuteen. ja sitten on tietysti duact-lääke, joka kaiketi vaatii reseptin (?) mut kuivattelee hyvin noita onteloiden limoja.
[/q]
Ei se nenäsumute tehoo ku valuu vaan siitä huolimatta*uuh* tosta duactista en ollut kuullutkaan ja se olikin vähän sitä mitä mä hain. Että kun tupot nenästä valuu irti ja niistopaperi loppuu niin pakkohan tähän on olla joku limaneritystä hillitsevä litku olemassa..

Toivoa siis on.

Mistä nokian kontio kumisaappaat ovat saaneet nimensä ?

[q]opmdevil
Yamaha XVS. Se on sellainen customi. Jos sitä tarkoitit.
[/q]

Joo. Prätkästä kiinni. :) Vaihda kyykkyyn.

Homosohvalla tarkoitin Goldwingiä, eli ei toi ihan sellanen oo, mutta aika lähellä. ;)

[q]Jone, 31.8.2006 13:31:
Joku junnu tai miksei vähän vanhempikin henkilö voisi varmaan kertoa mulle mihin aikaan abihuppareista pistetään yleensä tilauksia sisään? Kelailen tässä josko itse ehtisin jo tämän vuoden aaltoon mukaan mahdollisena toimittajana.
[/q]

Kyllä niistä mainokset ainakin on jo lukioissa ollut kuukauden verran, että aika monet ovat jo harkinneet ja osa ehkä jo päättäneetkin että mitä tilaavat...

Onks sossu samalla lailla kun kela kuntarajaton?

Siis et kelallahan hakemukset saattaa mennä käsittelyyn vaik Punkaharjulle vaik oon Vantaalainen. Mut onks sossu vaan oman kuntansa sisällä? Eikä tiedä toisen kunnan sossun asioista?

[q]onni3mk, 4.9.2006 17:48:
Onks sossu samalla lailla kun kela kuntarajaton?

Siis et kelallahan hakemukset saattaa mennä käsittelyyn vaik Punkaharjulle vaik oon Vantaalainen. Mut onks sossu vaan oman kuntansa sisällä? Eikä tiedä toisen kunnan sossun asioista?
[/q]

Heittäisin ihan lonkalta että jokaisella kunnalla on oma. Kun vissiin kaikilla kunnillaa on pikkasen omat periaatteet sosiaaliasioissa.

[q]onni3mk, 4.9.2006 11:25:
Mitä ihmiset odottaa elämältä?
[/q]

Elämän pituista tuskaa, joka päättyy kuolemaan.

[q]Exlex, 4.9.2006 18:00:
---
onni3mk, 4.9.2006 11:25:

---

[/q]

Eli mikäs järki täs sit on?

[q]Zenni, 4.9.2006 18:01:
Semmost vaa et onks ns. totuusseerumia oikeesti olemassa? Vai onks se pelkästään noit leffojen CIA:n juttuja
[/q]

On, työnnetään tikkuja kynsien väliin ja annetaan sähköä kiveksiin!!!

[q]-K-, 4.9.2006 18:08:
On, työnnetään tikkuja kynsien väliin ja annetaan sähköä kiveksiin!!!
[/q]

*ding**lmao*

Jeps mutta hyvä et selvis, kiitos pirpeli.

[q]onni3mk, 4.9.2006 18:08:
---
Exlex, 4.9.2006 18:00:
---
onni3mk, 4.9.2006 11:25:

---

---

Eli mikäs järki täs sit on?
[/q]

No ei täs elämässä mitään järkeä ookkaan :(

[q]onni3mk, 4.9.2006 11:25:
[/q]

Sehän riippuu ihan ihmisestä, luulen että kaikki jossain vaiheessa keksii mitä ne haluaa ja odottaa elämältä. Luulisin että aika monet etsii onnellisuutta. Suomessa kun työnteko on arvossaan, varmaan monet etsii sitä onnea mielenkiintoisesta koulutuksesta ja työstä. Ihmissuhteet on kanssa melkein kaiksta kivoja ja tyydyttäviä harrastuksia. Jotkut tykkää elintasosta ja sen korottamisesta. Ja jotkut etsii onnea uskonnosta tai muuten vaan hengellisyydestä.

[q]Mimir, 4.9.2006 18:20:
Mulla on se niiden uusi osoite kyllä, ni voinko vaan vetää noista kuorista osoitteen yli ja kirjottaa nykyisen viereen ja tiputtaa laatikkoon?
[/q]

Noin oon kyl tehny muutamaan otteeseen ja perille ne on menny...

Et anna palaa vaan!

[q]Freja, 4.9.2006 19:47:
Mitä niitä linkkejä oli, joissa oli miljoona 90-luvun musiikkivideoita?
[/q]

No tällänen löytyy ainakin...

http://www.dancentral.eu/

edelliseen viestiketjuun vielä lisäyksenä...

"Please note that you cannot view Windows DRM protected content on a Mac OS"

nyt täytyy ekaa kertaa disauttaa applea ja mennä apple topicciin...

[q]Optik,

Joo, mulla on kyseisestä sarjasta kaikki jaksot ja vielä pari spin-offina tehtyä leffaa itselläni..
[/q]
kunnioitettavaa ihmemiäs fanitusta..

O