Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]opmdevil, 21.3.2009 02:39:
Kuinka perustan Mikkeliin uuden house-musiikkiin nojaavat klubin?
[/q]
hanki sinne ensin parisataa housesta pitävää nuorta, jotka myös tykkää juoda paljon ja kalliilla.
[q]nini, 9.7.2008 22:25:
Noniin erämiehet.
Jos teltta pitää 800mm vettä ni onks se aika vähän et tarvii ehdottomasti pressun viel päälle?
[/q]
No ei tuo 800mm mikään hirveän hyvä ole, eli jos haluat varmasti pysyä kuivana, niin pressu päälle vaan!
Sit ku puhutaan lukemista 2000mm ja yli, ni sit on kunnon teltta... :D
[q]Monissa pienissä kunnissa ei nimittäin ole edes sairaalaa, jossa voisi lapsia maailmaan puskea.
[/q]
Eiks pienillä paikkakunnilla muka enää synnytetä saunassa??
Ehken ole liian utelias, mutta taas tuli kymysys mieleen, enkä ihan äkkiseltään googlettamalla vastausta löytänyt.
Monella paikkakunnalla on (ainakin yleisessä kielessä vakiintuneet) lyhenteet kuten HKI=Helsinki, TRE=Tampere (lentotermein kylläkin TMP), Kala=Kangasala, SNL=Savonlinna jne. Jotkut pistäävät kaksoispistettä tuonne väliin, tyyliin V:koski, K:ala ja jotkut ei.
Onko nuo lyheteet jossakin määritelty? Ja löytyykö jostakin taulukko, josta lyhenteet voisi katsastaa? Ihan vaikka epävirallisestikin.
Enkä ymmärrä kyllä, miksi Turku pitää lyhentää TKU. Ok onhan siinä toki kaksi kirjainta vähemmän, ehkä ne Turkulaiset haluavat olla samiksia muitten kanssa
[q]Freja, 28.8.2006 19:34:
Kiitos teille näistä tiedoista. Nyt vaa vituttaa vaan enemmän, koska mä olin väärässä
Mut tuli tästä vaan vielä se, että kun Lyylikki sanoi, että ei kaikki TAYSis syntyneet oo tamperelaisia, mut... Siis kirjathan on nyt vaikka siel hemmetin Vaasas, mut miks ihmees se syntymäpaikka ei si oo se Laihia jos sinne äippä ois halunnu mut mennä synnyttään? (nii ja mähän siis olen syntynyt oikeesti Vaasassa.Ja tämä piti kertoa ettei musta luulla et oon nuuka. :D)
[/q]
Siis toihan edelleen määriytyy porukoiden asuinpaikan suhteen. Eli jos porukkas on olleet Laihialta niin mun logiikan mukaan sun pitäis olla kans sit syntynyt Laihialla, vaikka oisit tullut pihalle Vaasassa.
[q]mayah, 31.8.2006 12:53:
Mun vaatekaappi kärtsää ihan hirveelle. Siis sellaselle vanhalle komerolle. Ideoita miten sen hajun sais pois?
[/q]
Hesarin sunnuntailehdessä ilmestyvältä Torsti/Kirsti vastaa-palstalta saa yleensä seikkaperäiset ohjeet suunnilleen mihin vain. Tai sitten Pirkassa kun on sellainen Maija (tai jtn) ottaa selvää-osio. Useinhan jos hajun päälle vain ruiskii jotain, siitä tulee jopa entistä epämiellyttävämpi.
Mun vaatekaappi kärtsää ihan hirveelle. Siis sellaselle vanhalle komerolle. Ideoita miten sen hajun sais pois?
Oon nyt koittanu näitä "odour control imee hajun pois"-ratkasuita, mut eivätpähän tunnu mitään imevän, sekä niitä perinteisiä pyöreän mallisia hajuste-juttuja jotka voi läimästä tarran kanssa seinään ja joista voi siis säädellä sitä tuoksun määrää sekä hajuste-kukkien-terälehti pussukoita.
NI MITÄ MÄ TEEN. Ku alkaa vaatteisiinkin jo tarttuu se ällötys.
[/q]
No ei kai sitä muuten saa pois, ku ostamalla uudet kaapit..*ding*
Oon nyt koittanu näitä "odour control imee hajun pois"-ratkasuita, mut eivätpähän tunnu mitään imevän, sekä niitä perinteisiä pyöreän mallisia hajuste-juttuja jotka voi läimästä tarran kanssa seinään ja joista voi siis säädellä sitä tuoksun määrää sekä hajuste-kukkien-terälehti pussukoita.
NI MITÄ MÄ TEEN. Ku alkaa vaatteisiinkin jo tarttuu se ällötys.
[/q]
Yves Rocherilta sai joskus sellaisia pieniä laatikoita, jotka tuoksuu esim. vaniljalle noin talon toisesta päästä toiseen. Sellaisen kun lukitset kaappiisi, voi olla että tuoksuu yhä paskalle, mutta taatusti myös vaniljalle.
Ja sit tuli mieleen noi vessanraikastimet; kaappi tyhjäksi ja suihketta perään. Mut olit tainnu jo kokeilla.
mitä tehdä, kun naapuri roikuttaa munaa postiluukusta? :o
Mihin topicciin täällä mä postaisin ei-bilepromoottorina ulkomaanDJ:den myspacessa lukevia tulevia Suomen keikkoja? Siis sellasia keikkoja, joita ei ole vielä julkistettu täällä eikä ko. suomalaisen klubin mailing listoillakaan. Vai postaisinko mihinkään?
MySpaceen kai voi ihan luottaa ja ilahtuneena haluis jakaa uutiset heti muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa, mutta en oikein tiedä mikä on politiikka. Venataanko kunnes promoottori ilmoittaa asiasta vai pidetäänkö dj:n myspace-ilmoitusta asiasta jo julkisena tietona? Täs tapauksessa viel näyttäis menevän päällekkäin yhen toisen ulkomaan soittajakeikan kanssa, joka klubbarin kalenterissa jo lukee.
[q]mayah, 31.8.2006 13:02:
Musta ne on sen verran siistit, et ne on taidettu maalata tossa muun rempan yhteydessä joka on siis just tehty ennen ku muutin. Mutta se on vanha talo, ni siks ne kärtsää.
[/q]
Mut yleensä haju on pinnoissa. Esim. asunnoissa oleva tupakanhaju, sehän tarttuu parhaiten tapettiseiniin, ja sen saa hyvin katoamaan mm. maalaamalla. Uskon et vaikka se haju ei kokonaan katoaisi, niin ainakin hyvin suuri osa siitä pintojen uusimisen jälkeen.
[q]Hyzenthlay, 31.8.2006 20:50:
Tietääköhän joku, voiko HOASille soittaa, ja kysellä monentenako on asuntojonossa? Että elätelläkö toiveita halvasta huoneesta vai pitääkö etsiä vapailta markkinoilta...
[/q]
Kyl ainaki niihin OASeihin, joiden kanssa oon asioinu, on voinu soittaa (en kyl oo HOASin kanssa, mut uskoisin että voi sinnekkin...)
Tietääköhän joku, voiko HOASille soittaa, ja kysellä monentenako on asuntojonossa? Että elätelläkö toiveita halvasta huoneesta vai pitääkö etsiä vapailta markkinoilta...
[q]Reivaaja, 17.12.2009 21:25:
---
Arsk4_, 17.12.2009 21:22:
Alt + 0179 = ³
---
Ei toimi :(
[/q]
copypasteilun mahtiarkku.
http://www.tedmontgomery.com/tutorial/htmlchrc.html
[q]Metz^^, 18.12.2009 00:29:
copypasteilun mahtiarkku.
http://www.tedmontgomery.com/tutorial/htmlchrc.html
[/q]
Ja vielä nörttikin. Sain jo apua, mut ens kerral kysyn kyl mielummin sulta ;)
[q]Avernian, 1.9.2006 22:42:
Mikä on/millanen ihminen on leija?
[/q]
Riippuu vähä asiayhteydestä, mut leija voi esim olla ihminen jonka palveluksia eri tahot käyttävät omiin tarpeisiinsa, antavat varusteet ja tiedot yms ja jos joku menee pielee ni kaikki yhteistyö kiistetään, näin siis elokuvissa.
"Normaalista" elämästä ei oikee tuu muuta mielee ku pintaliitäjä.
Mikä on/millanen ihminen on leija?
[q]Pikkis*, 3.9.2006 14:59:
Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.
[/q]
nenäsumute! auttaa nuhaan ja tukkoisuuteen. ja sitten on tietysti duact-lääke, joka kaiketi vaatii reseptin (?) mut kuivattelee hyvin noita onteloiden limoja.
Mikä on MacGyverin etunimi?
[q]Jone, 31.8.2006 13:31:
Joku junnu tai miksei vähän vanhempikin henkilö voisi varmaan kertoa mulle mihin aikaan abihuppareista pistetään yleensä tilauksia sisään? Kelailen tässä josko itse ehtisin jo tämän vuoden aaltoon mukaan mahdollisena toimittajana.
[/q]
Jos yhtään oikein muistelen, niin kevään abihuppareita tilataan vasta ihan loppuvuodesta tai ensi vuoden puolella. Tai ei se ainakaan abivuoden aloituksen asia ollu, sen muistan.. eli etköhän vielä ehdi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- ...
- 798
- Seuraava »