Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

uus messenger. ei vittu mitä paskaa.

Aika sopivaan aikaan siirsin mesen kokonaan irssiin Bitlbeen avulla. Ei tarvinnut nähdä tota uutta mesee, vain kuulla siitä :D
<3

[q]twistedsushi, 6.5.2006 22:05:
---
Kolera, 6.5.2006 21:10:
Maanteiden siviili"poliisit". Ajetaan normisti taajamassa ja sitten eteen tulee auto jonka perässä mittari näyttää 40km/h. Tullaan 10s päästä suoralle jossa on risteys, mutta jossa voisi ohittaa jos vastaan ei tulisi autoa. No tämä edessä oleva 40km hurjastelija päättääkin parisen sekuntia ennen kuin vastaan tuleva auto tulee ohi yhtäkkiä jarruttaa auton melkein pysähdyksiin aivan kuin olisi kääntymässä, mutta eipäs kuitenkaan käänny. Ohitetaan sitten siinä suoralla ja katsotaan hetken päästä niin perkele sehän tulee aivan samaa reittiä kuin minäkin eikä sillä mitään epäröintiä ollutkaan sen suhteen mistä kohtaa kääntyä oikealle.

Onse saatana kun ajetaan vauhtia jossa aletaan jo saastuttaa enemmän kuin kovemmissa vauheissa ja sitten vielä kun joku toinen sattuu olemaan vähänkään turvaetäisyyden sisäpuolella niin lähes pysäytetään auto keskelle tietä.

---

Toi on kyl tosi ärsyttävää. Ihan ku ne ajattelis tyyliin: noin lähellä kun ajat ni pysäytämpä ihan vain vittuillakseni autoni keskellä maantietä ja jos sattuu jotain ni eipä ollu mun vika että noin lähellä ajelet eikä mua haittaa vaikka itsepäisyyteni/typeryyteni takia autoni romuttuisi koska en joutuisi siitä mitään maksamaan.. tosi fiksua

just tollaset ketkä ei tykkää ku niitä ohitellaan tai jotain *toktok*
[/q]

Vielä ärsyttävämpiä on ihmiset, jotka maantiellä ajaa 100km/h alueella 80km/h kunnes vihdoin tullaan ohituskaistalle ja niistä pääsis ohi mutta kun ei pääse kun kyllähän se auto siinä vaiheessa yht'äkkiä kulkee 120 km/h!

Kaverit teki oharit tämän illan suhteen. Tosin ymmärrän heidän syyn, mutta silti hieman harmittaa.

Nää viikoloput kun tulee vaan lojuttua himassa ilman mitään tekemistä..

Flunssa ja vuorotellen korvatkit tukossa joka kerta nenän niistämisen
jälkeen.. kuulen vasemmalla korvalla, kuulen oikella korvalla, en taida
tehdä musiikkia! Prkl että pitääkin olla turha tää joka syksyinen räkäruljanssi!

Saatanan paska kone, joka toimii miten sattuu, ei koskaan suostu sammumaan kunnolla ja joka on nyt päättänyt että winamp yms, ei toimi mitenkään, eli en voi kuunnella musiikkia *släp*

Ja kaikki mummot jotka huito mua kyynerpäillään ja kävelykepeillään hulluilla päivillä.

uus messenger. ei vittu mitä paskaa.

Miksi tulevien tapahtumien keskusteluketjuissa miljoona ihmistä ilmoittaa olevansa "niin täällä" tai " o/ " tai "tulen jos jaksan/ehdin/viitsin/kiinnostaa" tai jotain vastaavaa? Vi*uttaa lukea 7 sivua pelkkää turhaa tietoa kun saman informaation saa bileiden suosikki-listalta. Tohon määrään turhaa informaatiota hukkuukin sitten kaikki mahdollinen tähdellinen tieto.

Noh, se oon vaan minä (ja täysin mahdollista, että joskus itsekin sortunut moiseen) ja mun epämääräiset mielipiteet.

Feffarin läppäri.. ei voi muistaa perk. salasanaa..*eiei* Eikun kone auki ja pikku osaa repimään irti.. Ei yhtään hankalemmaks oo asiaa voitu tehdä ?? *toktok*

Miksi kaikki purkan mässyttäjät ja pastillin imeskelijät istuvat bussissa aina minun taakseni?

Uniongelmat

Aamuvuorot vapaiden jälkeen.

Se et mun pitäs olla perjantaina 5:45 lentokentällä ja sinne ei pääse täältä mitenkään järkevästi siihen aikaan

Elämä. prkl epäreilu elämä. Hetken luulin jo et elämä alkaa sujuu paremmin mut eihän se voi olla mahdollista kun musta on kyse. Lisää paskaa vain niskaan kiitos, kyl mää jaksan. PRKL.
Jos vaikka menisin nukkuu ja heräisin joskus 100v päästä.

Alko ihan yhtäkkiä sattua polveen niin pirusti *täh*
Eikä ees siihen polveen, joka mulla yleensä on kipeä vähän väliä, vaan tuohon "hyvään" polveen, ja tosiaan aikasemmin mitään vikaa ollu tai mitään ikävää tuntunu, mut hetki sitten vihlas eikä pysty varaamaan enää yhtään painoa jalalle wtf.
Jäätä päälle ni kipu alkaa vähän helpottaa, mut heti kun vähän liikauttaa ni taas sattuu

[q]elisha, 22.5.2007 08:28:
miks asioita ei ikinä voida selvittää kunnolla loppuun?
[/q]

Joo, mua kanssa ahdistaa, jos asiat jätetään roikkumaan ilmaan.

Ihmiset jotka eivät osaa katsoa liikennevaloja ja vetävät punasia päin suoraan kylkeen niin auto menee lunariin.

Miehet, ja minä itse.

Kun Turussa ei oo koskaan mitää HARD bileitä..

---
Tämä on oikeastaan myötä-ärsytys, eli tätä ei ole tapahtunut itselle, mutta ei kai se ole kuin ajan kysymys...

Eli yksi kaveri oli sumpilla kahvilassa, ja koska kaupungilla ei ole ylen määrin ilmaisia pyttylöitä, hän päätti tietenkin käyttää lähtiessään kahvilan fasiliteetteja. Systeemi paikassa on sellainen, että kassalta pyydetään poletti jolla ovi sitten aukeaa. Kaverini ei tätä tiennyt ja suuntasi kevein mielin veskiin, josta olikin juuri sopivasti tulossa joku ulos. Ja silloin alkoi taistelu! Tämä ulos tuleva tapaus ei olisi millään suostunut päästämään kaveriani sisään vaan yritti survoa ovea kiinni ja roikkui kahvassa ja työnsi lapaa väliin ja vaikka mitä, ja kun kaverini kuitenkin voitti painimatsin ja nykäisi oven takanaan kiinni, tämä marttyyri huusi kahvilan puolella keuhkojensa koko kapasiteetilla: "TÄMÄ VESSA ON TARKOITETTU KAHVILAN ASIAKKAILLE!!!"

Suomalaisten maanpuolustustahto saattaa olla vähän alamaissa, mutta kahvilayrittäjän vessaa täällä puolustetaan vaikka saappaat jalassa kaatuen.
---

Joko sun kaveris on mykkä tai tyhmä, mutta eiköhän sekin olis voinu todeta ennen kun edes ryhtyy kädenvääntöön olevansa kahvilan asiakas tälle vessasta tulijalle...

EI!!! Minun filmaattinen kaverini oli fiksu. Missään vaiheessa tämä jurpo vessapoliisi ei vilauttanut hänelle virallista virkamerkkiään - mikä velvollisuus minun ystävälläni oli siis selittää hänelle syytään mennä vessaan? "Nyt olisi kuule kuukautiset, lapsi, ripuli, yrjö, masennus ja peruspissi tulossa yhtä aikaa, kai minä saan sisäistyä pytylle, oi mahtava toteemi? Voin ottaa valokuvia todisteeksi, ja tulostaa ne kolmena kappaleena omaan laskuuni." Haloo, tässä tämän surkuhupaisan tarinan pointti juuri oli.

O