Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 688
- 689
- 690
- 691
- 692
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Takyon, 8.12.2009 20:05:
---
sativa, 8.12.2009 18:52:
---
Lyylikki, 4.12.2009 15:39:
Se kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ihmisiksi käydessään vessassa. Miten se voi olla niin vaikeaa?
Vessan kansi (1 tai 2) ylös, tarpeet pönttöön, kansi alas ja vessan veto.
---
Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla
---
Mä ainaki laitan kannen kiinni ihan vaan ettei sinne vahingossakaan tipu mitään :P
[/q]
Joo, juuri sen takia minäkin... No ei vaan, ehkä ihan fiksua tossa mieles, ainaki kotona.
PS. Kuulostampa amikselta tossa quotessa.
[q]Bio, 21.8.2009 09:51:
---
Bio, 20.8.2009 21:34:
Tommi Evilä.
---
Ei vittu http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/yleisurheilu/1722064
Vitun liuhuletti on niin kovista. Olis sit perkele lyöny. Mitä vittuu tollast lähettää mihinkään kilpailuihin ku joskus hypänny vähän paremmin. Ei oo muuta ku huono häviäjä. Nyt sit parutaan ku kovisteltiin. Turha siin enää perua sanomisia ku on paskat housuis jo.
[/q]
Mua lähinnä nauratti toi juttu.
Tää kans pisti silmään: "Evilän kasetti hajosi, kun Ylen toimittaja Juusela haastatteli häntä pian karsinnan jälkeen." Kasetti hajosi? Ihme vertauskuva
On nii tylsää, että listataan nyt tähän juttuja jotka on viime aikoina ärsyttänyt.
- Ihmiset, jotka kävelet kaksistaan/kolmistaan leveetä ja valtaavat koko kadun / seisoskelevat julkisissa tiloissa todella huonossa paikassa tukkien esim. ovensuun.
- Ihmiset, jotka puhuvat kovaan ääneen esim. lääkäriaseman vastaanotolla tai kirjastossa. Niin ärsyttävää kuunneltavaa.
- Naapurit, jotka eivät moikkaa TAKAISIN.
[q]niomic, 12.5.2009 01:21:
---
sativa, 12.5.2009 00:57:
-klips-
---
Lähinnä tässä nyt ihmetyttää se, että itsekin vastaavaan tietämättömyyttäsi syyllistyneenä koet heidän tekonsa noin pahaksi.
...
Sisällä tupakoimisen suhteen on käsittääkseni taloyhtiön vastuulla hoitaa eristys siinä määrin kuntoon, ettei hajut jne pahemmin leviä. Tästä oli hiljattain juttuakin jossain julkaisussa.
[/q]
Laitoin lappuuni, että järjestyssäännöt kieltävät tupakoinnin parvekkeella. Varmuuden vuoksi voisin kyllä laittaa vihkosen postiluukustakin. Huomenna soittan sit isännöitsijälle ja valitan myös tuosta rapun hajusta (mikä ei sinänsä mua haittaa, paitsi että kun se tulee omaan kämppään asti niin on se vähän ikävä). Kiitos kun kerroit! Olin autuaan tietämätön moisista jutuista
Mua ärsyttää tosin usein jotku sanat, lähinnä ihmisten jollekin konkreettiselle antamat nimet. Esimerkiksi jotkut sukunimet, jotka loppuvat -inen esim. Tietäväinen (sori jos täällä on joku sen niminen!). Koulussa meidän pitäis käyttää netissä jotain semmosta ohjelmaa ku "Moodle", en oo jaksanut avatakaan kun se nimi on jo niin saatanan ärsyttävä. Jotkut talon-/ravintoloiden nimet ärsyttävät, esim. Ravintola Alma, Baari Tiikerihai (jonka nimen muuten muistan vahingossa aina väärin, jostain syystä aina sanon sitä Biisikärpäseksi). On näitä muitakin, mutta en nyt heti muista. On mullaki vaivat *eikä*
[q]Inferno@Tre, 25.6.2009 00:24:
---
sativa, 25.6.2009 00:23:
Piisamit söivät Aake Kallialan laiturin.
---
Mitä mää oon missannu?
[/q]
Etusivun uutisen. Skarppia.
http://portti.iltalehti.fi/nakoislehti/
Taitaa olla Aakella vitsit, hänen tapauksessaan raha, vähissä. Osaan kuvitella, kun se on soittanut Iltalehden toimitukseen "PIISAMIT SÖI MUN LAITURIN".
Piisamit söivät Aake Kallialan laiturin.
Oma iänikuinen saamattomuuteni. En ymmärrä miten pari puhelinsoittoa, pankissa käynti ja kodinhoito voi olla aina niin ylivoimaisen voimiavieviä, että ne oikeasti "unohtaa" tehdä täysin. En oo töissä kun n. 4-6 h päivässä, ja silti tuntuu ettei niiden jälkeen jaksa (eikä tarvitse) enää hoidella mitään vastenmielisiä juttuja.
[q]vala, 7.1.2010 17:38:
---
sativa, 7.1.2010 16:46:
---
vala, 3.1.2010 20:56:
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia.
---
Saanko mä kysyä, tai ootkohan jo kertonut täällä, mutta mitä sulla siis oli...? Muistan vaan, ku kehottelit ihmisiä meneen ajoissa hammaslääkäriin... Oon ollu ite viimeks 17-v.
---
Kolmen hampaan juuret oli tulehtuneet ja tulehdus oli lähtenyt leviämään jo kaulalle.
[/q]
Hyi saatana. Eikö sulla sitten särkenyt niitä ihan kamalasti tosi pitkään ennen emergencyä? Sori ku vedän tän OT:ksi ja utelen, oon vaan rasittavan vainoharhanen omaan terveyteen liittyvissä kysymyksissä
[q]vala, 3.1.2010 20:56:
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia.
[/q]
Saanko mä kysyä, tai ootkohan jo kertonut täällä, mutta mitä sulla siis oli...? Muistan vaan, ku kehottelit ihmisiä meneen ajoissa hammaslääkäriin... Oon ollu ite viimeks 17-v.
[q]xybo, 25.3.2010 12:27:
---
sativa, 25.3.2010 12:24:
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.
Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.
Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.
---
Tähän ei muuten edes auta se, että ottaa ensin kuvan ja näyttää miten rajaus pitäisi olla. :)
[/q]
Tarvii varmaan ens kerralla sanoa, että voitko ottaa mun polvitaipeista kuvan.
Ton yhen maailman rasittavimman Facebook-kaverin (entinen koulu- ja orkkakaveri) saatanan yltiöpositiiviset ja "ah_olen_niin_kiireinen_ja_tärkeä" status updatet! Ne on niin raivostuttavia, etten tiedä pitäiskö itkee vaiko nauraa *toktok**nyyh**tirsk**igor* Kaverin poikaystäväkin kuulemma kieriskelee aina raivosta, kun se näkee niitä etusivullaan. No, kukin tyylillään. Pika-avautuminen.
Ylimieliset vaatteilla koreilevat naiset
[q]trusti, 24.8.2007 07:40:
unettomuus
[/q]
edelleen.. no jos yrittäis valvoo iltaan asti (tuskin on edes vaikeaa) niin sais tähän hulluuteen tolkkua
oon ihan pöllö
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.
Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.
Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.
se että en oo vieläkään löytäny kämppää itelleni
Kerrostalossa asuminen.
"Nenäpäivä"
Mitä miellyttävin ja positiivisin asia paketoituna pa*kaan. Ärrrsyttäviä muovineniä ärsyttävine edustajineen ja sitäkin ärsyttävämmin julkituotuina ja jopa tyrkytettynä.
Petteri-Porolle tuon vielä soisi näin pikkujoulujen maistissa.
Kun ei niitä saatanan Bad Hair Day-pipoja voi roikottaa vissiin muualla kun takaraivolla! ...ziizus....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 688
- 689
- 690
- 691
- 692
- ...
- 710
- Seuraava »