Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 687
- 688
- 689
- 690
- 691
- ...
- 710
- Seuraava »
kaikki
Se, että kun koitat kattoo jotain music awardseja livenä töllöstä punaviinipäissään, niin jokaisen 10 minsan jälkeen tulee vähintään vartti mainoksia, tai siltä se ainakin tuntuu. Prkl.
1. kielioppisanasto.
"väität osaavasi englantia, mutta tiedätkö mikä on joku perfektin imperfektin persoonapronominin norsun ulkosynnytin? nii et varmaan."
2. työpaikkailmoitukset joissa kerrotaan vähän epämääräisesti työn laadusta, ja sitten 5-10min lueskelun jälkeen selviää että siinä etsitäänkin jotain puhelinmyyjää. >.>
Se, kun pitäis aina olla tavoitettavis. Ensinnäkin kun mun isä soittaa, se antaa sen puhelimen hälyttää varmaan kaks minuuttia. Aina ei huvita puhua, ei edes vastata. Sitten se soittelee tunnin välein ja laittaa viestin, että miksi en vastaa, soita heti. Mitä helvettiä se sille kuuluu, että miksi en vastaa. Vittu että meinaa keittää välillä. Kerran sille hermostuin ihan kunnolla niin se lopetti, mutta nyt se on vähän niinkun unohtanut sen ja aloittanut uudestaan.
Harmitta vaatteiden ostelun hankaluus. Löysin eilen alennusmyynneistä tosi kivan takin, joka istuu tosi hyvin hartioista, mutta sehän tarkoittaa, että alapuolelta pääsee tuulemaan sisään. Edelline takki oli tiukka hartioista, mutta alapuolelta ei tuullut. Eli ärsyttää, että on niin hankala löytää vaatteita, jotka istuu ja silti näyttää hyvältä.
Noh. halvalla se lähti, ettei kauheesti haittaa, vaikka joutuisin uuden ostamaan
[q]%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?
[/q]
http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat.Naytaartikkeli?p_artikkeli=tab00239
Ilman reseptiä saatavat yskänlääkkeet toimivat yhtä mainioisti yskään kuin lumelääkkeet. Mutta lumelääkkeetkin auttavat, placebo baby! Sinuna siis säästäisin rahat vaikkapa sikspäkkiin. Leikitään, että mä oon vaikka kuullut että kalja tekee hyvää yskälle
voi vittu mua ärsyttää taas niin moni asia, että ei kannata edes lukee tätä jos satut olemaan hyvällä tuulella.
vituttaa yli kaiken yks narsisitinen, entinen(!!) kaveri. oksettaa ne sen gallerian kuvatekstit, joissa se kuvailee itseään ihan erilaiseksi kuin se oikeasti on. vitun mairea ilme ja jotain kauniita, henkeviä adjektiiveja. ärrrr!! kuinkahan moni teinityttö nappaa syötin ja löytää itsensä vain pönkittämästä tämän tunnesairaan ihmisen egoa.
toiseksi mua vituttaa ihmiset, jotka koko ajan vaihtavat seurustelukumppania. ykskin tuttu on tässä puolen vuoden aikana seukannu tyyliin viiden jätkän kanssa. sit se erottuaan kirjottaa irc-galleriaan niitä vitun typeriä galluppeja joissa se vastaa intiimeihin kysymyksiin, ja samalla haluaa vaan piiloviestittää niille exilleen että uutta matoa on jo koukussa. eikä ees tajua kuinka läpinäkyvää tommonen on. voi vittu! no oon mä miettiny ärsyttääkö mua tämmönen vaan sen takia, et oon ollu täs sinkkuna enkä ikinä kiinnostu itse kestään ja oon periaattees kateellinen jollekulle, joka koko ajan löytää uusia. tosin se ei oo mun mielestä ihan normaalia tai sitten itse oon vaan outo, enkä pysty moista ymmärtämään. ehkä kaikki ei niitä suuria tunteita sitten niin kaipaa?
kolmanneksi vituttaa vielä paikkapaikoin tämä klubbari ja tän ilmapiiri. kamoon hei on elämässä paljon muutakin kuin työnteko. ihan liikaa jaaritellaan duunijutuista. plus sitten ne kaikki muut turhaakin turhemmat topikit, jotka tuskin kiinnostaa ketään mutta pakko kirjottaa vastaus. niin ja pee äs mun kengännumero on 38, harjaan ensin ala- sitten ylähampaat ja rukoillessa mun vasen peukalo on päällimmäisenä.
ei ollu tarkotus provosoida. eikä mun ois pakko täällä pyöriä mutta kunhan avauduin. kiitos ja näkemiin.
Hitchhiker:
Mullakin aika usein "pulputtelee" toinen korva. (Tosi hyvän sanan muuten oot keksiny, yritin siitä joskus lekurilta kysellä mut en osannu selittää mille se tuntuu.) No mä tavallaan tykkäänkin siitä tunteesta (wtf) ja tuskimpa se on mitää vaarallista
Joo ja mua itteäni aikalailla ärsyttää tämä Klubbari, kun ei tämä tahdo toimia kunnolla, nyyh.
[q]Lyylikki, 4.12.2009 15:39:
Se kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ihmisiksi käydessään vessassa. Miten se voi olla niin vaikeaa?
Vessan kansi (1 tai 2) ylös, tarpeet pönttöön, kansi alas ja vessan veto.
[/q]
Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla (vai puhuitko nimenomaan tästä?) - joidenkin naisten keskuudessa suolen tyhjentäminen on yhä tabu - ja seuraavan on ällö koskee siihen kanteen nostaessaan sen ylös
En saa nukkua huomenna kello 15 asti
[q]Sunshine^82, 25.12.2009 23:06:
ihmiset ketä ei vastaa kun niiltä kysytään
[/q]
Toi on kyllä yks v-mäisimmistä asioista, mitä joku voi tehdä vaikka kysymys ei olisi millään lailla loukkaava, vihjaileva tai muutenkaan asenteellinen. Eikö vai sanoa jotain, vaikka "en halua kommentoida"? Ignooraus on todella alentavaa.
Itseäni ärsyttää suku - luulen että tää ilmiö koskaa muitakin sukuja, sillä onhan vanha sananlasku "suku on pahin". Tuntuu, että kaikki käytöstavat voi kadota koska "ollaan sukua". Hirveetä kateellisuutta, suututaan joka asiasta, puhutaan pahaa seläntakana, törkeetä itsekkyyttä... En oo kyllä ite flipannu mukaan tähän, mutta että meinaa kiehua joskus kun joutuu kuunteleen tai todistaan tommosta. Eiks vaan voitaisi antaa olla ja elää sovussa ja lopettaa sen paskanpuhumisen
Mua ärsyttää myös rasistisuus: eräs musta mies sai Vaasan rautatieasemalla ihan törkeetä kohtelua kun se oli parkkeerannu autonsa väärin ja joku työntekijä tuli sille huutaan TODELLA halventavaan sävyyn. Teki sit viä kollegansa kanssa pilaa siitä, kun ko. mies lähti ajaan siitä pois. Melkein tekis mieli kieliä tosta tilanteesta.
Myös junassa tänään yks romanityttö sai mukavaa erityiskohtelua, kun piti oikein erikseen kahden konnarin tulla tarkistamaan vain ja ainoastaan tytön lippu. No onneksi sillä kuitenkin oli, kyllä pisti ärsyttään senki puolesta.
Ja vielä viimesenä uusioperheen riemu, kiva tapaninpäivän ateria kun yhden tytön viimesen päälle sovinisti 35-v. mies puhuu naisista aina sanalla "ämmä". Voi että!
Joo en ole mikään jouluihminen.
[q]alek szahala, 18.5.2009 23:25:
Facebook on niin vitun hidas ja paska. Ei jumalauta.
[/q]
Älä muuta virka! Sit mulla se tekee usein iloisia, kun oon just kirjottamas jotain mahdollisimman pitkää jonnekin niin se katkasee nettiyhteyden! *toktok* Hitto meinaa sillon keittää.
[q]Minnalilla, 10.11.2008 10:42:
Mulla on ollut 7 VUOTTA nuha.
Oon saannu ravata koko pienen nuoruuteni lääkäreissä, ja kouluni saannut siitäkin kärsiä.
On tehty kaikenmaailman allergiatestit, käyty yksityisellä.
Käyty polttohoidossa, käyty leikkauksessa nyt lähiaikoina tuli käytyä 4 kertaa myös kylmähoidossa! ilman tulosta. Kerran kuukaudes melkein saa lääkäris rampata
[/q]
Kuinka paha toi sun nuha on? Kuulostaa kyllä karmeelle. Et oo homeelle altistunut kotona / koulussa / duunissa ?
Oma päivän ärsytys: Näin vaan yksinkertasesti monta niin hyvää unta, että olis ollut parempi etten ois ees muistanut niitä aamulla. Ottaa vaan päähän entistä enemmän.
Nastral Projection. Fuckin' katupöly, kiva aivastella koko ajan. Mun nenän limakalvot on ihan santapaperia, ku on joutunu suihkuttelee Nassee tukkosuuteen ja jännään kutitteluun.
Mä tiedän, että ihmisillä on hyviä ja huonoja päiviä. Jopa minulla on hyviä päiviä, vaikka oonkin usein turhuuspäissäni tainnuttamassa negatiivisia fiiliksiäni täällä klubbarissa. Seuraava asia voi jonkun mielestä olla hyvinkin pieni, mutta minua (ja muita naapureitani) se rassaa useita kertoja päivässä.
§ Asiaa parveketupakoinnista §
Meidän taloyhtiössä on parveketupakointi kielletty. En tiennyt sitä muuttaessani tänne, joten kävin sauhuttelemassa pikku kopperossani muutaman kerran päivässä noin puolen vuoden ajan. Sitten joku naapureista tiputti postiluukusta talon järjestyssäännöt. Luin sen ja olin aivan tyrmistynyt - enkö saa tupakoida OMALLA parvekkeellani? Kapinoin sääntöä vastaan, mutta huomasin ovien kolauttelusta että yläpuolella asuvaa naista ärsytti savu suunnattomasti, joten lopetin parvekkeella polttamisen. Röökinkulutus väheni, ja se oli hyvä juttu.
Nyt kahden vuoden jälkeen omalle alapuolelleni on muuttanut tupakoiva naispariskunta. Aluksi he eivät tupakoineet parvekkeella. He tupakoivat huoneistossansa. Mistäkö minä sen tiedän? No siitä, että rappukäytävässä haisi ja haisee nykyäänkin kuin vanhassa kapakassa. Uskokaa tai älkää, kerran tulin päivällä kotiin ja rapussa haisi niin pistävän palaneelle, että luulin jonkun kämpän olevan tulessa. Juoksin rappuja ylösalas, kunnes joku naapuri käveli vastaan ja ignoorasi minut ihan totaalisesti. Ajattelin, että paskaakos minä välitän kun ei ketään muutakaan kiinnosta. Eihän mulla olis täällä kämpässä edes mitään arvokasta, joten palakoon poroks vaan koko paska. Itse olin kuitenkin koneella lähtövalmiina, jos olis alkanut katto mustua.
Pari päivää tän jälkeen rapussa haisi taas aivan sairaan pahalle, rööki + kissanpissa + suitsuke. En tehnyt mitään, mutta joku naapureista oli soittanut pekonit paikalle. Kävivät pistäytymässä naisparin kämpässä, luultavasti hasiksen tai muun crackin toivossa. En tiedä löytyikö.
Tän episodin jälkeen kyseiset naiset olivat alkaneet tupakoida myös parvekkeella, ja nyt olen sen tajunnut miksi sitä ei tässä taloyhtiössä sallita - haju tulee SUORAAN sisälle. Voi että voi vituttaa, kun on just pannut maata ja lukee hyvää kirjaa, tuulettaa huonetta että olis mukava uinahtaa ja sitten alkaa valua hirveet kaasut - MYRKYT - sieraimiin! Ne vielä käy 45 minuutin välein kessulla, joten panee pikkusen rassaan ravata ees taas sulkemassa räppänöitä. Tää kämppä on niin pieni ja kuuma, että täällä on pakostakin pidettävä ovea raollaan iltapäivästä alkaen tai tänne sulaa.
Oon laittanut niille kerran jo ihan mukavahkon lapun, ja muut naapurit tietäen hekin ovat varmasti tehneet valituksia. Ei vaan tapahdu mitään. Mun mielestä käsittämätöntä itsekkyyttä kyseisiltä tyypeiltä. En mä nyt sano olevani mikään Laupias Samarialainen, mutta itseäni hävettää polttaa jo esim. liikennevaloissa muiden ihmisten vieressä. En mä halua tieten tahoen altistaa ketään sille paskalle. Ja jos taloyhtiön säännöt ovat olleet tämmöset jo X vuotta, niin mikä he ovat tänne tulemaan ja päsmäröimään, aikuiset ihmiset? Pitäis vähän puhaltaa yhteen hiileen, koska mä voisin periaatteessa kans ruveta kärtsään tossa "niin kauan kuin heilläkin palaa", ja siitähän vasta sitten riemu repeis. Huoh. Mitähän tässä tekisi. Oon miettinyt, että vois kerätä 'tunteisiin vetoavan adressin' muilta naapureilta (naisia kun syytetyt ovat). Tai sitten pyytää jotakuta valehtelemaan, että hänen vauvansa nukkuu päivät parvekkeella. Olis kyllä ihan epätodellista, jos ne siitäkin viis veisaisivat.
En osannu taas kirjottaa yhtään pidemmin.
Edit. Pitäis kyllä keksiä jotain, koska mä tiedän että sitten kun mulla tulee totaalinapsahdus niin sitten joku toinen voima ottaa mun kynästä kiinni ja sekoilee jonkun ihan oman lapun Kerran teininä näin kävi ja naapurin "ämmä" tuli silmät pyöreinä huutaan mulle, että oli niin kamalaa tekstiä 14-vuotiaalta että soittaa sosiaaliviranomaisille No mitäs kiusas tahallaan mun äitiä...
[q]epicuros, 26.6.2009 17:42:
---
Aurinkoneiti, 26.6.2009 17:18:
---
Syce, 26.6.2009 17:05:
Naapurien röökinpoltto partsilla... ei vittu voi hetkeksikään jättää partsinovea auki et koko kämppä haisee aivan paskalle! VITTU
---
Olen samaa mieltä. Arvaa vaan oonko manannut ketjupolttaja naapurit helvettiin.
---
Palkatkaa joku roteva hullun näköinen sälli käymään niiden oven takana mainitsemassa asiasta :D
[/q]
Meillä muutti maaliskuussa tunnin välein partsilla röökaava naispari tohon mun viistoon-alapuolelle. Meillä on aina ollu röökinpoltto partsilla kielletty. Noh, vitutti ihan sairaasti kuten kaikkia muitakin naapureita. Niille oli kuulemma sanottu siitä ensin ystävällisesti, sitten epäystävällisesti. Mäkin laitoin niille kaksi, todella ystävällistä lappua. Toisen lyhyen, mutta kun se ei tehonnut niin kirjoitin kaksi sivuisen kirjeen miten pahalta tuntuu kun kämpässä on +30c eikä pysty illalla tuulettamaan. Sitten ilmeisesti taloyhtiön PJ oli soittanut niitten vuokranantajalle, ja ne sai häädön. Jumalan kiitos että on ihanaa, viikko sitten muuttivat pois.
En tiedä mikä sun tilanteessas auttaa, käy rehellisesti puhuun niille naamatusten. En voi ymmärtää, jos joku ei voi ymmärtää miten kiusallista tommonen on ja jatkaa entiseen tahtiin.
[q]zeuzz, 13.5.2009 16:11:
se ärsyttää, kun olet kipeänä, niin työpaikalla automaattisesti oletetaan, että teeskentelet.
[/q]
Mä oon kans niitä tyyppejä, ketä ei oo ikinä uskottu ku on ollut kipeenä. Johtuu varmaan siitä, ettei oo semmonen pompoteltava hissukka, uskaltaa esittää parantamisideoita ja sanoa jopa vastaan mikäli tapahtuu vääryyttä. Tai sitten nää rastat. Enkä mä oikeasti oo ollut montaa kertaa "kipeänä", ehkä tyyliin kerran per vuosi jonkun yhden päivän. Ehkä ens työpaikas pitäis esittää jotain muuta ku mitä on... ja mässäillä saikuilla
Se, että kun vähemmän järkevässä mielentilassa on tallentanu numeroita jollain ihme nimillä, eikä oo mitään hajua ketä ne on eikä kehtaa ees kysyä tai löydy findista. Äsken mulle yritti soittaa ":-)". Vähän vaivaa!
[q]UnityF, 15.4.2009 08:22:
Oi kun sais ees kerran vuodessa nukkuu noin pitkään...
Tänään pitää kirjoittaa taas lappunen herralle ja jos ei opi olemaan poraamatta kolmen aikaa yöllä niin lähtee toka valitus taloyhtiöön.
Oli kivaa nukkuu peräti 3,5h viime yönnä, en olisikaan halunnu nukkuu enempää kun tänään onkin niiiiiin chilli päivä *justjoo**grr**dissaa*
[/q]
Voi kauheeta! Aiheuttaa varmasti 'lievää' stressiä, kun ei ikinä tiedä saako taas yöllä herätä. Mitä ihmisten päässä liikkuu?? Eikö toi nyt mee jo kotirauhan rikkomisesta, soittoa kytille ens kerralla?
Mulla on pari "kaveria", jotka ei ikinä kysele multa että mitä mulle kuuluu, eivätkä yhtään kuuntele mitä mulla olis sanottavaa jos saan puheenvuoron jossain kohtaa. Sitten kun jossain vaiheessa iltaa kyllästyn kuuntelemaan tauotta ja meen kyllästyneenä omaan kuoreeni sisään, haluan lähteä kotiin niin ne kertoo mulle miten ihana mä oon ja miten ne RAKASTAA mua ja että miten me varmaan tullaan aina pitämään yhteyttä. Kiusallisia tilanteita, en oo sanonut niille kertaakaan mitään tohon takaisin, koska se olis valehtelua. Tekis mieli sanoa, että miten te voitte mua muka rakastaa kun ette edes tunne mua. Ehkä mä ens kerralla sanon, jos sitä ens kertaa edes tulee. Yrittävät siis sanoillaan ostaa mun ystävyyttä. Ärsyttää.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 687
- 688
- 689
- 690
- 691
- ...
- 710
- Seuraava »