Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 646
- 647
- 648
- 649
- 650
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]hallucinogen, 20.2.2007 22:44:
Tällä hetkellä Saksan EU:n puheenjohtajuus ja heidän lakialoitteensa.
[/q]
Mikä se o?
En tiedä oonko avautunu aikasemminkin, mut joskus ärsyttää erään sukulaiseni ajattelutapa.
Hänellä on kohta 16-vee tytär, ja ollaan joskus muutamalla sanalla puhuttu, että voitas yhessä lähtee joskus kattoon mun systeriä Ausseihin, koska hänen äitinsä ei kuitenkaan häntä päästä noin nuorena yksinkään.
Noh. Nyt sitten tämä sukulainen on mennyt sanomaan vanhemmilleni, että lähden hänen tyttärensä kanssa uudeksi vuodeksi Sydneyyn.
Kaiken lisäks, kun nyt yks päivä juteltii messengeris, ni tämä 16-vee tytsy kysyi et lähetäänkö uudeks vuodeks, kun hän sai töitäkin jne jne. Sit molemmat suuttuu, kun ilmoitan, että mulla ei oo rahaa vielä lähtee sillon sinne. Eikä kyl oikeen aikaakaan, koska se menis si palkattomaks vapaaks jos sillon lähtisin.
Mitä helvettiä ne oikee luulee? Kyl mä ny ymmärrän, et 16-vee saa äkkiä rahat kasaan, kun hän asuu äitinsä luona, hänen äitinsä maksaa ruuat, laskut yms, ja hän itse tekee töitä. Hän on koulussa, mistä saa ehkä vähän helpommalla vapaata, kuin työstä. Hän ei myöskään menetä rahaa, tai joudu maksamaan laskuja, vaikka onkin poissa.
Jumalauta ku ei voi tajuta, et mä asun yksin, mä maksan vuokran, ruokani, laskuni, käyn töissä jne. jos mä oisin kuukauden poissa täältä, joutuisin silti maksamaan vuokrani ja laskuni jne. Kaiken lisäks mulla on listalla huonekalut tähän kämppään, kunhan saan muilta menoilta siihen rahaa. Puhumattakaan vielä rahasta, mikä reissussa sitten menee.
Ärsyttää ihan suunnattomasti, kun suututaan tollaisesta ja syytetään vielä lupausten pettämisestä. Jumaliste, me vaan puhuttiin että "ois hienoa olla siel uutena vuotena", ja et "mä voin ehkä joskus lähtee sun kaa yhessä, mut en viel tie millon".
Missä vika, kun ei voi ymmärtää?
Kyl mä voin lähteä Sydneyyn, mut se tulee tod näk olemaan ajankohtaista vasta vuoden päästä!
Luin tänää sanomia ja mua vaa rupes ärsyttää.
Pari päivää jo ärsyttänyt (näköjään bb-timon puolesta) se, kun Mari Kakko ja Vappu Pimiä haukkuivat Timon etumusta. "ei sillä nyt nii miehinen oo." Mun mielestä se on enemmän säälittävää. Aivan sama jos sil o pieni tai iso, mun mielest niiden ei tarvis tommost kommentoida. Jos se o sinut ittensä kaa ni olkoot munasillaa, ei se mua haittaa.
Ja Tarja Turunenkin, ja sen hollywoodimainen lehdistötilaisuus. "mä oisin kuitenkin lähteny bändistä" kuulostaa samalta ku yläasteel, ku joku "suosittu" tyttö/poika jätettiin, ja ne ei kestäny sitä niin tuli kommenttia "no oisin mä sen kuitenkin jättäny pian."
Mä en jaksa selittelyjä.
Ja joo, on pakko lukea ne valittelut Oon huomannut että muutaman päivän ajan oon hakemalla hakenut asioita jotka ärsyttäisivät/ärsyttävät minua, ehkä ihan vaan sen takia että halun ärsyyntyä. Oon ollu niin pahalla päällä viime aikoina että tulkoot kaikki ärsytys nyt sitten samaan aikaan!
Töissäkin pari viimestä päivää on ollut sopivasti idiootteja liikenteessä, että ne on lisännyt ärsytystä.
Odotan että mitta ois täynnä ni sitten vois taas olla pitkän aikaa ärsyyntymättä mihkään.
[q]pirpeli, 2.10.2006 13:06:
Lehtikauppias tms.
[/q]
Mutku niil o yleensä kännynumerot mistä soittaa? vai onko? hmm.
Ihmiset ilman käytöstapoja. Vittu ku vituttaa kun ei osata ottaa lakkia päästä pois sisällä. Oltiin tänää yhessä ravintolassa syömässä, ja vieressä oli nuorisojoukko joista yhellä kundilla oli lippis koko ajan päässä. Hieman kauempana oli 6-henkinen perhe, joista isällä ja yhdellä pojista oli samanlaiset lippikset päässä, ja siinä ne innoissaan mättivät pihviä naamaan. Ei vittu sanon minä
Ukkonen sanoi mulle että "ei se oo sun asias" mut silti vaan raivo kihisi, en ymmärrä mihin on kadonnut kaikki käytöstavat!!
[q]Super-Kerttu, 19.12.2006 13:02:
Anteeksi, mutta en voinut olla nauramatta..*nauru* Vittumaistahan tuo on, mut voin kuvitella sun seuraavan liikkeen.. Uitat koko asuntosi etikalla.. Kissat..*sydän* Omat kissat ovat onneksi aina olleet täysin sisäsiistejä..mitä nyt toinen oksentelee joka päivä lattialle ja yleensä matolle!
[/q]
No arvaa vaa, kyl muakin naurattaa nyt
Ja mietin myös et joudunko mä ny helvetti kuuraan koko helvetin kämpän, mut tyydyin ny antaan pienen kylmän suihkun vaa kissalle, ja katon josko se oppisi.
Ja oksentelustakin sen verran, meil kans toi toinen yrjöilee, ja aina samalle matolle. Ihan sama, mihin sen siirrän, niin aina sille helvetin samalle matolle.
ttu mä en tajua noiden järjenjuoksua.
No ku oli laskelmoinu yhen jutun varaan, mut se olikin jo täyteen varattu. Ajankohtaan 7kk! Taitaa olla haluttu juttu.
No, ei muuta ku vaihtoehtoja ettiin.
[q]hallucinogen, 28.12.2007 19:33:
---
Freja, 28.12.2007 19:31:
Ei se tulis toimiin, mä oon prinsessa, mä en jakele :D
---
Eihän se mitään jakamista olisi :D. Voidaan sopia silleen, että sä otat niin sun kunnias säilyy :D.
[/q]
:DDD Aahhaha! Mut hei kiitos, mua ei ärsytä toi alkuperäinen ärsytys enää yhtään :)
Vitut muista, mä lähen sillon kun MÄ halun
[size=3]Mut en mä silti sinne Azoreille lähe![/size]
[q]sapeli, 23.5.2008 00:12:
Tiiätkö, tuota ilmausta on näköjään mahdoton käyttää missään ilman että mulla tulee automaattisesti mieleen se käännös. Siis piti oikein tehdä double-take että kummin päin se tuossa oikein lukikaan.
[/q]
:'DDDDD ja ma en ollu ikina ajatellu sita tolleen! Vaikka ma sentas kaannan melki jokaisen sanan. Hm, tai oikeestaan oon erikoistunu nimiin :D
Hah, sai hyvat aamunaurut :D
[q]mayah, 26.8.2007 16:24:
Vittuuuuu, heitä se pihalle!!!
[/q]
Meinasin heittää paistinpannulla :D (mut se lottos tänää 10 riviä + jokerit ni aattelin olla hyvää pataa sen kaa viel, jos se voittaski jotai :D)
Meinasin repiä hiukseni, kun 7 ihmistä palaveris ja 5 vaan "aktiivisena" meiän pistees, ni yks tyyppi päätti lähtee röökille, vaikka meillä oli rysä, ruuhka-aika, tekemistä, PALJON.
Enää en viittiny vaa kattoo vierestä, vaan mainitsin asiasta palaverissa. Pomo onneks myös sanoi, et palaveriaikaan taukoja EI pidetä.
On se kumma juttu, kuinka täällä kaikki tyypit ei viitsi ajatella kuin itseään ja sen hemmetin kääryleen imemistä silloin kuin HE haluavat.
Voi saatanan vittu, vain Suomessa voidaan olla näin urpoja *igor*:
Nainen on jäämässä Huopalahden asemalla pois vaunujen kanssa. Mies auttaa häntä. He yrittävät ensin siitä junan "kapeammasta käytävästä", ja huomaavat ettei vaunut mahdukaan kuin viereisestä leveämmästä kaistaleesta. He vetävät vaunut takaisin sisään ja yrittävät ahtaassa käytävässä (ihmiset kun tykkäävät pakkautua siihen saatanan pieneen käytävään vaikka vaunussa olisi kuinka tilaa) sitten siirtää vaunuja niin että pääsisivät toiselta puolen ulos. NI VITTU MITÄ TAPAHTUU? Ihmisiä alkaa pukkaamaan siitä saatanan leveemmältä puolen sisään, sulloen paniikinomaisesti ETTÄ HE VARMASTI MAHTUVAT SISÄÄN ENNENKUIN OVET MENEVÄT KIINNI, jättäen näin naisen lastenvaunujensa kanssa junaan jumiin. Ovet meni kiinni ja juna lähti liikkeelle. Nainen pääs sit seuraaval pysäkil pois...
VOI JUMALAUTA VITUN URPOT. Saatana että teki mieli mennä ojentaan sitä keski-ikästä naista ja about 30-40v pukumiestä jotka tukkivat naisen ja lastenrattaiden reitin. Tollaset vois heittää liikkuvasta junasta ulos. Melkeen itkettää kun vituttaa ja hävettää samaan aikaan asua heidän kanssaan samassa maassa ja puhua samaa kieltä.
Kyllä, mua vituttaa nyt ihan perkeleesti.
[q]sapeli, 16.2.2006 16:43:
---
mayah, 16.2.2006 11:26:
Ja nyt mun pitää kuunnella sitä kolme päivää. Kahdeksan tuntia päivässä
---
No mut numerologisesti toihan on siis 3 + 8 = 11, eli 1 + 1 = 2, ja kakkonenhan on aika pieni numero
No ei, sympatiat Oot selvinny pahemmastakin
[/q]
Eihän se noin mene...
3 kertaa 8 = 24, eli 2+4 = 6 jaettuna kolmelle päivälle, on 6 /3 = 2.
:p
Piti sitten salin jälkeen käydä ostamassa annos chilitonnikalaa Pula-Alepasta.
Yllättäen sitä löytyikin taas purkkitavarana.
En muistanut, että se ei aina ole hyväksi mun vatsalle. Chilitonnikala siis ärsyttää mun vatsaa, vieläkin.
---
Roskaaminen, Porukka roskaa ihan poskettomasti ja välinpitämättömästi. Vaikka roskis olis aivan vieressä, niin eikun maahan. Koti roskat raijataan ihan muualle kuin kuuluis. Kuitteja otellaan ja dumpataan maahan etc etc etc etc..
Roskaamiseen pitäis saada imho linnaa (kärjistetysti sanottuna) ja kansalaispidätyksiä saa sen johdosta tehdä. Kyllä se niin vitusti mua ärsyttää toi ihmisten puhdas sikailu.
---
Ärsyttää kanssa ihmisten "kohtalonusko" näissä asioissa.
miks heitit roskan maahan?
-koska se siivotaan.
ja miks se siivotaan?
-koska siinä on roskia.
ainut roska mikä on maassa on sen ihmisen heittämä.
Ei ne maassa olevat roskat ja niiden siivoominen oo mitenkään automaattisia. Kyllä niihin voi itse vaikuttaa*huoh*
Suomeen tarttettais joku kuukauden siivouskielto aina julkisiin paikkoihin ni porukka ehkä näkis mitä ne tekee. Päätyiskö tää sama porukka sitten kuitenkin valittamaan roskassa kahlaamisesta?
Aaah! Roskaaminen on piikki mun lihassa. Taalla on tapana jengilla heittaa kaikki roskat auton ikkunasta ulos vaan, kyllahan joku halpatyolainen ne sielta siivoaa.
Leireissa jengi itkee kun on niin paljon roskia ja tarvitaan lisaa roskankeraajia mutta kukaan ei koskaan kiinnita huomiota siihen, etta eihan se roskan maara katoa jos a) talousroskat jatetaan oven ulkopuolelle kissojen revittavaksi sen sijaan etta kadun paassa olisi roskis johon ne vietaisiin; b) roskat jatetaan oven ulkopuolelle klo 8 kun roskamies on kaynyt hakemassa edelliset klo 7:45 - siina on kissoilla taas riemua; c) se on ihan sama kuinka monta roskamiesta siella on jos jengi heittaa kaiken kadulle.
Toinen piikki mun lihassa on ehdotukset ekologisista rakennuksista - ihan sama kuinka ymparistoystavalliseksi se talo on rakennettu jos valot palaa 24/7 ja ilmastointi/lammitys puhaltaa taysilla huoneissa vaikkei siella ole ketaan, ja jopa kaytavissa.
Ihan sama miten asiat tekee, niin jonkun mielestä ne on silti väärin. Argh!
Oon ollu työmatkan ja loman jälkeen vajaa 3 päivää töissä ja jo täysin kurkkuani myöten täynnä. En ole joulun jälkeen ehtinyt tekemään omia duunejani, enkä näemmä vieläkään ehdi koska naapurihuoneen jannun duunit kaatuu non-stoppina mun niskaan.
Tiimityöskentely FTW. Not.
[q]sapeli, 1.10.2008 09:49:
---
Annakins, 1.10.2008 09:48:
---
sapeli, 1.10.2008 08:54:
Oikeastaan välillä harmittaa ettei saa jäädä saikulle, mut sit muistutan aina itseäni että vielä inhottavampi on olla kotona oikeasti sairaana ja kuumeessa!
---
Miten niin ei saa jäädä saikulle?
---
Siis siksi kun en ole pitkään aikaan ollut oikeasti sairaana. Eli en anna itselleni lupaa "lintsata" jonkun nuhan takia (vaikka välillä houkuttaisi).
[/q]
Kukin tyylillään. Mä jään mieluummin flunssan alussa himaan 1-2 päiväks ku kituutan töissä ja oon sen seurauksena 2 viikkoa sairaana.
Hyvähän se vaan on jos ei oo aikoihin ollu niin kipeenä.
[q]sapeli, 1.10.2008 08:54:
Oikeastaan välillä harmittaa ettei saa jäädä saikulle, mut sit muistutan aina itseäni että vielä inhottavampi on olla kotona oikeasti sairaana ja kuumeessa!
[/q]
Miten niin ei saa jäädä saikulle?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 646
- 647
- 648
- 649
- 650
- ...
- 710