Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 645
- 646
- 647
- 648
- 649
- ...
- 710
- Seuraava »
Geenit! Onnenlahjat, jotka ei käy tasan!
Kollegoiden ruokailutottumuksia seuratessa ja heidän liikunnallisen tasonsa tietäen ei voi ku ihmetellä ja vittuuntua, et miks mul o sellaset geenit kun on? Mä syön terveellisesti, liikun jonkin verran (en mitenkään hyvin mutten ihan sohvaperunakaan ole), mutta vittu heti kun juo vaikka viiniä tai muutaman siiderin tai syön jonku rasvasemman piirakan, ni kyl heti näkyy ulkonäössä/painossa! MIKSI?
Sit kollegat vetää limsaa ja rasvapiirakoita ja pizzaa/hesemättöö lounaaks, eikä päivälläkään syödyt ateriat mitenkään terveellisiä ole, siideriä ja olutta kuluu rutkasti enemmän kuin mulla, ni vittu tyypit pysyy solakoina.
Tää on vaan niin väärin! Ja turha kenenkään väittää vastaan että ei se geeneistä johdu. Kyl se nyt vittu vaan johtuu. Jotkut voivat syödä kuin hevoset, ja vaikka mitä paskaa niin kroppa pysyy timminä. Mulla näkyy jo se ylimääränen 100kcal kropassa.
Täl hetkel tuntuu vaan siltä, et mitä pahaa olin tehnyt ennen syntymääni, että mä sain meiän suvun kaikki paskat geenit? Vai menikö systerille kaikki ne hyvät, ettei mulle enää riittänyt?
[q]Takyon, 26.8.2009 12:09:
Ellen ihan väärin muista niin työnantajan täytyy ilmoittaa työsuhteen päättymisestä 1kk aiemmin, mut saatto olla et se on vaan 2 viikkoa. Mut eihän tuossa täyty edes viikko enää joten voit haistattaa vitut jos tulevat häätämään. TES eteen ja tutkimaan, sieltä ne löytyy.
[/q]
Yritän selittää lyhyesti :)
Meillä oli siis sellai, et firma kelle tehään töitä, kilpailutti toiminnan meiän osalta, ja meille ilmotettiin tästä heinäkuussa sanoen et joko tulee kenkää tai si ei. Kilpailutus piti olla selvillä elokuun puoles välis, ja meille piti siitä ilmoittaa heti et miten kävi. Tätä ei tiedetä vieläkään. Työt loppuu 1.10 tai sit ei, kukaan ei tiiä. Oli sanottu et ilmotetaan asap eikä sillee et annetaan samal lappu kouraan jne mut siltä näyttää että se menee just siihen.
Oon ihan vitun kypsä tähän touhuun. Tosi paljon nappaa varmaan tehä töitä viimenen kuukausi sit, jos tulee kenkää? Wuhuu.
Duunien jatkumisen epävarmuus. Jos tulee kenkää niin se annetaan 1.9, ja tässä on näköjään hemmetin vähän aikaa heidänkään ilmoittaa että jatkuuko ne vai ei (ensin piti ilmoittaa asiasta 15.8, OHO SE PÄIVÄ MENI JO). Mua vituttaa ihan saatanasti, enkä todellakaan ole ainoa.
Tällasta saatanan pimitystä ollut jo tarpeeks, ensin pimittivät YT-neuvotteluiden tulosta viimeseen asti, sit tiputtivat toisen pommin ja täs ollaa sitä si venailtu heinäkuusta lähtien et miten käy.
Vittu et vituttaa, ja ihan saatanasti.
[q]Annakins, 8.1.2010 09:50:
En tiedä oonko loksauttanu leuan vasemmalta puolelta vai onko hampaassa joku pipi, ei kyllä hampaaseen satu yhtään.
[/q]
:O
Mul oli sama vika viikko sitten, nyt mennyt ohi!
[q]kinderi, 4.6.2010 23:32:
Nää pakolliset sukukokoontumiset. Huomenna vuorossa serkun valmistujaiset, vittujee.
-"Joko sulla on mies? No miksei? Jäät kohta yksin kokonaan, onhan sullakin jo tota ikää..Et sitten ole exääs ajatellu takasin ottaa?"
-"Jokos sä alat valmistua? Jaa ettet edes opiskele..Kyllähän sun jo pitäis".
-"Ai eikö sun lapset vielä tee sitä tai tätä? Kyllä meillä on kaikki osannu jo tossa iässä, ootas kun mä annan vinkkejä millä säkin onnistut".
Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
[/q]
Ihanaa <3
Mulle tänään rupes ventovieras kyseleen systerin lapsen juhlissa, että joko mulla on vakituinen poikaystävä. Jotain siinä yritin muka naureskella että "ehhehheeii mulla sellasia", jonka jälkeen tää irma rupes mulle selittään et "voi kuule, ei sun kannattais olla noin kranttu. Kyllä mäkin sillon kolmekymppisenä noin uhoilin mutta nyt 15 vuotta myöhemmin mä toivon etten ois ollu niin vaativa ja oisin vaan etsinyt ja etsinyt sitä miestä, nyt vähän myöhästä huomata että oi kun olis kivaa kun olis lapsenlapsia"...
Se, että mä en halua rupee selostaan ventovieraalle ihmiselle mun ihmissuhdekuvioista, poiki tilanteen et mua sanottiin krantuks ja kaiken lisäks tunsin itteni vanhaks. Löylyä heitti lisää systerin lapsi, joka totes että on halunnu serkkuja jo jotain 10 vuotta mut mä en oo saanu sille niitä aikaseks.
Joo tollaset vois antaa vaa mennä toisesta korvasta ulos mut.. Jotenkin ne vaan sai mut ärsyyntymään.
[q]innae, 6.4.2006 14:11:
Saatanan kaupungin työmiehet.
Heräsin 9 aikoihin ihan hirveeseen jyrinään/tärinään/paukutukseen. Kurkkasin keittiön ikkunasta että mitä helvettiä ulkona oikeen tapahtuu, ja eikohän ne revi saatana tota joukolantietä auki tosta mein pihan ja talon kohdalta.
Yritän sit nukkua siinä yöuntasi koska olet ollut yön töissä ja menossa seuraavaksikin.
Vittusaatana.
Eikös tuollaisista töistä yleensä pitäisi infota asukkaita?
[/q]
Ajattelin sua tänään aamulla kun heräsin hieman ennen ysiä ku alakerrassa ruvettiin poraamaan *sydän* Mul oli ihan samanlaine vitutus, 4 tuntia nukkuneena. Mut sain sentäs 2 leffalippua ku raadoin niska limassa
[q]Annakins, 16.2.2006 11:50:
---
Freja, 16.2.2006 10:42:
Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne.
---
Mikset laita niitä maksamattomia sinne näppiksen alle ja maksetut vaikka mappiin?
[/q]
:D
On hetkiä, jolloin tunsin itseni blondiksi.
En tiedä onko se vaan jotenkin jäänyt jostain tuo tyyli.. Ehkä voisin kokeilla
No, itseni. Tai tapani "järjestellä" tärkeitä papereita. Tai no, laskuja. Pidän aina maksettuja laskujani näppiksen alla, mutta maksamattomille keksin aina jonkin uuden ja mukavan paikan, kun edelliseen paikkaan hukkasin ne. Eli ehkä kiteytettynä, taidettais tarvita tänne joku kiva tietokonepöytä koska palaa hermot tän pöydän kanssa missä ei oo yhtään ylimääräistä tilaa, että voisi edes jonkinlaista laskupaikkaa keksiä. Semmone hyllyllinen mukava kulmatietsapöytä ois kiva. Eli mua ärsyttää siis kun hukkaan aina kaikki tavarani *möks*
Miks en ikinä opi, vaan laitan ne aina uuteen paikkaan? Si kiroan kun en löydä. Nytkin jouduin soittelemaan pariin paikkaan laskun summia ja viitenumeroita, mut onneksi löysin myös joitain laskuja jotka pystyin vain kopsaamaan. Tähän olisi myös pieni ratkaisu, mutta:
a. En luota niihin
b. Mä halun ite maksaa aina laskuni, että tiedän mitä olen maksanut ja milloin ja minkä verran
c. Mulla on nii epäsäännölliset tulot, että aina ei löydy rahaa eräpäivänä, eikä sekään ole kivaa.Maksan ne joko heti kun lasku tulee tai _silloin milloin huvittaa_.(ja katso kohta b.)
Tää ystävänpäivälässytys! Mä en oikeesti vaa jaksa. Si viel ku tääl tulee ihmiset halailee toisiaan, ni musta se o jotenki ällöä. Varsinkin, kun ne tulee halaileen jotka ei yleensä halaile. Tai siis, yääääh. Mua vaa ärsyttää et pitää olla joku vitun päivä kertoakseen ystäville et välittää heistä.
Mun ystävät onneks tietää sen muutenkin, et välitän, enkä tarvi mitää vitun päiviä siihen.
Ja noi vitun ketjuviestit joita puskee kännykkään, voi jumalauta. Mä en tiedä mistä tää hemmetinmoinen ärsytys tällasta päivää kohtaan kumpuaa, mut musta se vaan on nii vitun ällöä.
Sit sekin tavallaan ärsyttää/mietityttää, et miks vitus aina jos on joku juhla-/merkkipäivä, sitä pitää juhlia taikka "palkita" niitä työtovereita tms aina jollai ihan vitun raskaan rasvasella/kaloripommisella munkilla, tai si jollai vitun suklaavuorella tai karkkivuorella? Miks ei ikinä vois olla jotenkin erilaista tarjoilua? Miks aina kaikkea epäterveellistä? Sekin mua vaan vittu ärsyttää.
Mua ärsyttää tää tekohymyily täällä just ny ja "aaah plur jee ihanaa me ollaan ystäviä tänään!"-meininki. Yäk.
[size=5]Okei tiedän yhen poikkeuksen noihi tarjoiluihin, ku kesäl yks kollega otti ja lähti, hän tarjos viimesenä päivänä voileipiä = ruisleipää jossa päällä juustoa/kinkkua/paprikaa/salaattia/kurkkua/tomskua jne. Se oli mun mielestä iha hemmetin jees ja mä pidin siitä. [/size]
"ystävät" jotka ovat nyt jo 4 vuotta vedonneet kiireisiin ja rahan vähyyteen, kun olen toivonut jotakuta tännekin kylään. Itse reissaan kotikonnuilla Pohojammaalla noin 2-4 kertaa vuodessa; jouluna, kesällä ja joskus sitten syksyllä/keväällä. Ja silloin pitäisi sitten kaikki kaverit aina nähdä siinä viikossa mitä siellä maksimivisiittini on. On enemmän kiireitä kuin edes työaikana, ja lomaa se pitäisi olla.
Ovatko ne sitten edes oikeita ystäviä kun eivät ikinä ole tulleet minua tänne moikkaamaan, vai onko niillä tosiaan muka rahat aina niin vähissä kuin ne väittää? Kuitenkin kaikki käyvät tarinoidensa mukaan joskus jopa 3 kertaa viikossa dokaamassa ja sitten on paha olo, ja rahaa tietenkin mennyt. Huoh. Kyllä siis dokaamiseen on rahaa
Joskus masentaa ihan hemmetisti kun kaipaisi niitä vanhoja ystäviä
Parkkiksella hääräävä traktori/kaivuriyhdistelmä, joka aloitti maan raapimisen/lumen kolaamisen/ton vitun koko kortteliin kaikuvan ja kumisevan melun tänään, lauantai-vitun-aamuna klo 7.
Ei kellää ois tietoo voiko tollasista mennä kitisee johki ettei se toistu? Vai täytyykö vaa hyväksyä että yksityiselle parkkikselle taloyhtiön hiljaisuusaikana lunta kolaamaan tulo on ihan jees?
[q]Individual, 13.11.2005 20:31:
---
sapeli, 13.11.2005 19:34:
Mun käsittääkseni oli kyl tiedossa että Tarja jättäisi yhtyeen seuraavan levyn jälkeen tjsp, mutta naurettavaks ton koko jutun teki se mediasirkus minkä se on pistänyt pystyyn - ne "kyyneleet" siinä televisioidussa haastattelussa oli TOSI aitoja, ja sit lööpit: "en syö, en nuku"...
---
Eiköhän tän koko mediasirkuksen laittanut pystyyn Tuomas Holopainen julkaisemalla tämän kirjeen, jonka hän antoi Tarja Turuselle Hartwall-keikan jälkeen nightwish.com:issa. Musta aika amatöörimäista on olettaa, että koko homma jäisi siihen.
[/q]
Mutta kuka on ollut eniten julkisuudessa? Joka päivä saanut lukea jotain Tarjasta. "Tarja tulee ensi viikolla Suomeen", "Tarja lapsuudesta tähän päivään", "petetyksi tullut Tarja", "Tarja tulee huomenna Suomeen", "Tarja puolustaa miestään", "Tuomas: Ei kaduta", "Tarja tulee tänään Suomeen", "Tarja tuli eilen Suomeen", "Tarja pitää lehdistötilaisuuden".. Joka lehti on ottanut reppanan Tarjan suosikikseen, Tarja joka "jätettiin", eikä taaskaan ajateltu [kun ei kerran silloin yläasteellakaan(ks. joku mun valivalipostaus)], että miltä siitä "jättäjästä" tuntuu. Tarja on se uhri joo!
Ja se ärsyttää mua.
ihanaa purkaa itseään ja näitä pieniä elämän ärsykkeitä.
[q]Foxmagon, 20.1.2008 17:32:
Mikä ihme siinä on, että joka kerta kun toteaa jossain että "mä en tykkää chilistä." niin joku rupeaa sitä tuputtamaan ja puolustamaan. Mulle ihan se ja sama, onko sitä yhden hippusen verran vai kourallinen, en pidä siitä, ihan sama minkä kanssa sitä edes tarjoiltaisiin.
[/q]
Jeps. Mulla vähän eri ruoka-aineista tällasia kokemuksia, mutta kaava sama. En ymmärrä mikä siinä on vaikeeta hyväksyä että kaikki ei pidä samoista asioista.
[size=3]Myös alkoholin kanssa joskus törmännyt tähän, sanon "ei kiitos" niin silti pitää tuputtaa ja ihmetellä et "ooks hullu ku ilmane viina ei kelpaa" tms vittuperkele.[/size]
[q]Annakins, 15.12.2006 12:54:
Tekeeks ne samaan paikkaan vai vaihtelee paikkoja? Kaverin kissa jossain vaiheessa kuseskeli sänkyyn koko ajan kunnes pesivät vuodevaatteet etikkavedessä, joka kuulemma vie sen kusen hajun pois kokonaan. Siihen loppu kusemiset kun eivät peitot enää haisseet kuselle.
[/q]
Samaan paikkaan. Noin 10-20cm päähän paskalaatikosta. Pitäskö mun kuurata vessan lattia etikalla? :D
Nii ja se o vaa paskaa. molemmat osaa kyl kusta sinne laatikkoon
ei uni tuu millään....
ARGH en KESTÄ!
Kuka vittu kirjottaa viralliseen paperiin designin "DESING"? Hitto et särki silmiä ku joutui tuijottaan sitä äsken 15 minuuttia.
[q]Annakins, 4.4.2007 07:56:
Ulkona on kylmä.
[/q]
Siel on muuten hemmetin kylmä!
Vähän pelottaa tuo huominen, kun systeri tulee takaisin Suomeen. Sanoin sille puhelimes ennenku se lähti 25 asteen helteestä, että "juhuuuuu kuule, voit huoletta jättää talvitakkis sinne!" ... Jotenkin alkanu tuntuu siltä et se nirhaa mut, tai ainakin se on mun syy jos sille tulee joku flunssa :D
Ihmiset, jotka ei oikeesti ymmärrä, että mun ötökkäkammo on valtava. Jos nään esim. hämähäkin, ja jähmetyn paikalleni ja huudan kaverilleni että "tuu auttaan", niin sitten siinä ensin vittuillaan että "voi apua näin pieni hämähäkki ja sä oot iha kauhuissas" ja sitten vielä heilutellaan sitä naaman edessä tai heitellään päin, ja nauretaan kun mä haukon henkeäni ja oon kauhusta kankeena..
MÄ TIEDÄN että hämähäkit on monta kertaa pienempiä kuin ihmiset, MÄ TIEDÄN että ne ei syö mua elävältä, mut MÄ EN VOI SILLE MITÄÄN että mä pelkään niitä! Ja se ei todellakaan auta, jos se tuodaan mun naaman eteen vaikka se ois kuinka kuollut!
Se on kaukana hauskasta se tunne, ja kun siitä selviän niin olen vaan raivoissani, kun toiset nauraa moiselle asialle
Tänää on vaan näköjää sellane päivä, et vähä kaikki ärsyttää.
Tuntuu, et ihmiset ei tajua yksinkertaisimpiakaan asioita tänään, eivät osaa käyttää omia aivojaan, ja muutenkin ovat jotenkin uusavuttomia tänään.
on vaa sellanen ärsytys päällänsä nyt.
Ja kello on vasta kaheksan.
Huomasin just, et hemmetin huonot kulkuyhteydet töihin näin sunnuntaisin. Tai siis, sanoisinko aikataulut. Ihan sama mitä kautta menis, ni silti joka vaihdon välissä on noin 20 minuuttia. Ei mitenkään nappais seistä jossain pysäkil nii kauaa just nyt.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 645
- 646
- 647
- 648
- 649
- ...
- 710
- Seuraava »