Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 644
- 645
- 646
- 647
- 648
- ...
- 710
- Seuraava »
Noku jos joku komee mies sanoo "moi" ja si mä kuulostan vaa joltai ihan urpolta ja ynisen jotai ja voi nnnngh
Mulla on siivouspäivä, mut se ei kyl näy oikeen mitenkään
Se, että joku vitun urpo asiakas sai mulle näinkin pahan mielen.
[q]Android, 4.7.2006 11:58:
Mutta, sellainen toiminto on kätsy, kuin "näy muille offline-tilassa". Voit sitten kertoa niille henkilöille, joiden kanssa haluat jutella, että et oikeasti ole offline, ja ne jotka luulevat ettet ole mesessä, tuskin lähettävät mitään herätteitä yms häritsevää =)
[/q]
Jeah, mut siin o just se, ettei voi sitten laittaa kellekään viestiä :/ aattelin ehkä testaa tota blokkaustoimintoa seuraavaks
Voi vitulla päähän. Tuli lomarahat jo nyt vaikka varta vasten toivoin niitä maksettavaksi vasta kuun lopulla. Voi kirosanoja.
Ku mikää ei kelpaa taas. Vittu menkööt si ite ostaan kaikki kun osaa nii paljo paremmin
Ehkä sekin etten voi sanoa että mikä
Noi vitun perus hemmetin säädöt ku tyypit ei tajuu et MÄ EN VAA VITTU VOI OTTAA PALKATONTA VAPAATA JA LÄHTEE JONNEKIN VITUN REISSUUN VIIKOIKSI. Toi o ni iänikuista vääntöä.
Mä niin lähen yksin muutaman kuukauden päästä reissuun, en huoli muita mukaan.
[q]Jää~*, 15.9.2005 21:52:
Joku hemmetin Anna-Maija,
joka on jostain saanut käsiinsä mun sähköposti osoitteen
[/q]
Onko sähköpostiosoitteesi sama mikä on tuossa profiilissasikin messengerikohdassa mainittuna?
[q]Freja, 20.11.2007 13:41:
Jotkut myyjät, jotka tekevät virheitä, ja sitten kun olisi aika selvittää näitä virheitä, he sanovat että "nyt ois vähän kiireitä eikä mul oo aikaa mutta hoida sä asia" *toktok*
VITUT HOIDAN.
[/q]
[size=13]HAH![/size]
Esimiehelle valittaminen auttaa aina! Vihdoin MÄ sain vietyä yhen pisteen myyjältä ja ihan vaan siks et MÄ olin oikees et SE oli tehny virheen ja SEN se pitää myös korjata
plur :)
Editit. sekoilen. :D
Duunikaveri, joka o saikul koko viime viikon, mut menee silti pe ja la dokaan, ja on si taas tänää saikul? Mulla ei vaa löydy ymmärrystä tollaseen.
Dää duha joga vie voidod busta.. ed taddo dulla kipeek dyd!!!
Turha kitinä!
Tai si perkele sellanen, et jos puhutaan jostain asiasta, toinen on hiljaa, kysyn onko ok, toinen sanoo että "joo" ja si ku se o sovittu ni toinen avaa sanaisen arkkunsa ja valittaa kuinka hän ei olis halunnut kun plaa plaa plaa... NO VOI VITTU JOS EI HALUA NI SI VOI SANOA! SAATANA!
ja sit viel ku siihen vastataan ku toteen et pitää puhua että "no en mä aina jaksa sanoa", ni voi perkele tuijottaa sitten vaa peiliin ja miettiä et miks itseään vituttaa.
ÄRKELE
[q]$, 1.4.2009 14:31:
C.) Juoksemalla rataa vastakkaiseen suuntaan
[/q]
Mitä helevettiä? :'D Okei, oli noi muutkin iha kummastusta herättäviä, mut tän kohalla joutui ehkä hieman nauraan äänee :D
Kiitos :') pelastit päiväni.
[q]Freja, 5.11.2008 15:26:
Ihminen, joka puhuu ruoka suussa. Yäk.
[/q]
Ihminen, joka suuttuu siitä kun hänelle huomauttaa asiasta. Lol.
Aika paljonkin asioita. Vähä kaikki. No vittu kaikki.
Halun postaa sivulle 666.
Siis voi jumalauta!
http://static.metrolive.fi/nakoislehdet/metro/MET20091124/
"Uusi lähijuna töhrittiin jo".
siis voi saatanan vitun urpot! Mikä vittu siinä on ku pitää mennä töhrimään joka vitun uus juna jollain elämääkin rumemmilla tageilla? On se ny vittu ... ARGH! Oon oikeesti vaan nii vittuuntunu tohon touhuun. Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja niiltä katkotaan kädet ja puhkotaan silmät, ja jalat vois heittää johki murskaimeen. Oppispahan olemaan.
Tää kipeytyminen :(
Kännykkä vetelee viimeisiään. Yöllä kun laitoin läpän siitä kiinni, näppäimet jäivät silti palamaan. Ny ku heräsin, näppäinvalot paloi vieläkin, mut näytössä ei niin minkäänlaista valoa. Tovin latailemalla sain sitten näytönkin taas näkyväksi.
Pitää kai si tänää lähtee ostaa se uus puhelin.
Tyyppi joka tulee arvostelemaan sitä, millaisia ihmiset ovat netissä (kaikki feikkaa *justjoo*) ja että ei voi tajuta miten joku voi löytää netistä kumppanin (koska hänen kaveripiirissään käydään baaris iskees tyttö/poika, ja sehän on tehokkain tapa) ja AAAARRRGGGHHHH ärsyttää vaan tollanen. Sit kun alkaa heittää argumenttei takasin nii si vedetään sanoja takas ja ruvetaan puolusteleen. Voi luoja.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 644
- 645
- 646
- 647
- 648
- ...
- 710
- Seuraava »