Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 635
- 636
- 637
- 638
- 639
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]kindertin, 26.2.2008 21:03:
---
violet_angel, 26.2.2008 17:11:
---
kindertin, 26.2.2008 17:01:
---
violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus
Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....
---
Raskaana sä olet
---
en oo... ikävä kyllä
[size=6](tarkistin, ku alko itteeniki mietityttää)[/size]
---
Tai sit oot vaan niin alussa ettei testi viel näytä? *pelottel*
[/q]
Ei kyl onnais kiertoon nähden, et aika mahottomalta tuntuis ajatus... mut toivos on hyvä elää... heh heh
Ei kai se pahoinvointi niiin aikasin ala, vai???
Tässä muutama ärsytyksen aihe:
Mun usko mediaan on mennyt Tehyn työtaistelun aikana. Uutiset, joihin olen aina luottanut, suoltaa tuutistaan välillä sellaista paskaa, että oikein oksettaa. Kaikkein eniten kuitenkin harmittaa se, että asiasta paremmin tietämättömät tietenkin uskovat kaiken mustamaalaamisen mitä yle, maikkari, hesari ym. muun muassa kuntatyönantajan suuna huutavat.
Olen jopa huomannut itsessäni masokismin muotoja, kun joka päivä metrolla kulkiessani otan sataslehden käteeni ja luen mitä idiootit ja omahyväiset ihmiset meistä yksittäisistä sairaanhoitajista ajattelevat. Tulisipa joku sanomaan minulle suoraan, päin naamaa niin ilkeästi; ettei työni ole muka vaativaa, ei raskasta, eikä edes arvokasta. Miettisivät mitä sanovat...
Tänään katselin eilistä 45 minuuttista, jossa seurattiin ja haastateltiin kuntatyönantaja Martti Jalosta. Kyllä täytyy sanoa, että silläkin miehellä on asiat jotakuinkin aika pahasti hakusessa. Kertoi että jos tehyn palkankorotusvaatimus toteutuu, niin yksittäisen sairaanhoitajan palka nousee yli 3000 euroon. Ja milläköhän laskennolla??? Voin kertoa, oma palkkani on vajaa 2000, jonka päälle tulee kerran kuudessa viikossa lisää vaativan työajan lisät ja kaikki ne ylityöt, joita joudun tekemään vallitsevan hoitajapulan vuoksi. Eikä keskipalkkani siltikään ole lähelläkään niitä lukuja kuin väitetään.
Ja täytyy muistaa, että saan korkeampaa palkaa kuin moni muu sairaanhoitaja, koska työskentelen yksikössä jolla on valtakunnallinen vastuu vaikeasti sairaista lapsista. Ei tarvitse kovin kauas mennä kun tulee vastaan hoitaja, joka tienaa terveyskeskuksessa työskennellessään vain sen 1780 euroa, ilman mitään lisiä. Ja se on se peruspalkka mihin se korotus lisätään, eli jos vaatimus kaikkineen toteutuisi niin sairaanhoitajan TESSIN mukainen peruspalkka (joka oli edellisen sopimuskauden alussa 2005: 1719.42, mutta lasken tuon 1780 mukaan) nousisi noin 2200 euroon, joka mielestäni on vielä kaukana suomalaisten keskiansioista (sen väitetään olevan 2500) Mutta vielä kauempana se on M.Jalosen väittämästä reilusta kolmestatuhannesta.
Ja M.Jalonen kehtaa vielä väittää olevansa neuvottelijana hyvin tosiasoihin rakentava. Haistakoon paska. Pikku hiljaa alkaa tuntua siltä, että jos tätä työtä oikeasti arvostetaan näin vähän, niin paskaakos sillä, voinhan niiden monen muun kanssa alkaa miettimään sitä alanvaihtoa johonkin vähän parempipalkkaiseen vaihtoehtoon. Sisäministeriön vahtimestarikin tienaa enemmän kuin minä...
Tää jatkuva kuvotus
Ei saanu ees nukuttuu sen takii ku kolmisen tuntii... EN suostu olee kipee, meen vaikka pää kainalossa tänään töihin Olin just puoltoista viikkoo sit mahataudissa....
[q]kindertin, 26.2.2008 17:01:
---
violet_angel, 26.2.2008 16:04:
Tää jatkuva kuvotus
---
Raskaana sä olet
[/q]
en oo... ikävä kyllä
[size=6](tarkistin, ku alko itteeniki mietityttää)[/size]
Pilkun viilaajat...*grr*
---
---
Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.
---
Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D
Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---
Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)
Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?
---
---
---
---
Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.
---
Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D
Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---
Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)
Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
---
http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?
---
Mitä haet tuolla takaa? Et jos ei oo signature t-shirt, ni sit ei suoraan tue suosikkimatsaajaansa vaikka oikeasti tukeekin välillisesti mikäli on TapOutin tallissa, vai pitääks täs nyt hankkii suoraan paita mis Genki Sudon selän tatska graffana, ni sit on tarpeeks paljo suoraa tukemista (vaikka sekin on erillisen valmistajan paita ja semmosen vois ostaakkin :).
Edit: siltikkiin ärsyttää, kun joku käyttää niitä, jos ihminen ei tiedä mitään vapaaottelusta tai kamppailulajeista...
selvensinkö tuo?
[q]Late, 6.1.2010 19:41:
Haisevat ihmiset julkisissa. Hyi helvetti sentään, ei voi olla niin vaikeaa käydä suihkussa edes välillä.
[/q]
Mun junareitil kulkee joku täti, jolla on aina samat vaatteet. Haisee ihan kamalalle, ja mikä hirveempää, sil o sellaset siniset kulahtaneet collegehousut joissa on jotai ruskeit länttei persees
Jonku kusinen aikataulu jonka takia mun uuden tietsan saaminen menee ens viikolle *igor**igor**igor*
Onneks sentäs äippä ja iskä sai oman koneensa ajallaan...
No kaikki jus nyt *igor**igor* mut osasinhan mä jo varautua siihen. Mut silti vituttaa, helvettivittu ja perkelekin. Ja monta muuta kirosanaa, kaikki o iha tyhmää ja tyhmii.
Perus mun tuurii.
[q]domi, 14.2.2008 12:22:
---
Avernian, 14.2.2008 12:21:
Kun klubitus syö viestejä.
Saitit, jotka avaavat joka linkin uuteen ikkunaan.
Kun kaupungin sivustolla ei osata kirjoittaa vartiJaa oikein.
---
Se, etteivät koulutetut ihmiset osaa kirjoittaa myöskään opiskeliJaa oikein.
[/q]
Moi oon vaa perus työn tekiä!
[q]Super-Kerttu, 28.11.2007 13:49:
PAKKANEN, jonka takia hiukset on ihan pirun sähköiset seuraavat 5 kk!!! Hiuksia ei saa mitenkään, ne vaan lentää ja tarrautuu naamaan..*grr* Mikään ei auta eikä tehoa.. Näytän mörrimöykyltä!
[/q]
Mul kans sähköset hiukset helpolla, ja se on kyl niiiiin rasittavaa! Varsinkin kun rakastan (*plur*) omia hiuksiani, ja hajoan jos ne ei oo niiku tahdon niiden olevan
[q]jesus, 28.12.2006 13:00:
Jos se tekee joka kerta noin niin kantsii tosiaan opastaa sitä nätisti sinne laatikkoon tai ostaa semmonen koppimalli. Se ainaskin vaikeuttaa ohipaskomista aikalailla
[/q]
Se täs onkin onkelma et se tekee noin nyt joka kerta. Ja se käy aina sillon siellä paskalla kun kukaan ei nää. Sillee sniikisti. Kai mun pitää yrittää seurata sitä ja nostaa laatikkoon jos se hyökkii vessaan.
[q]Verano, 17.10.2006 14:41:
Mutta kai se menee vähän sen mukaan, mitä äidinmaidossa on sattunut virtaamaan.
[/q]
Ite harvemmin leikkaan, kun revin ne aina kynsillä irti :/
Miten huonosti menee julkisia lentokentälle mulle sopivaan aikaan illalla. Puhumattakaan sieltä pois.
[q]Timce, 31.7.2008 08:46:
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.
[/q]
Sama vika, tosin vaa ylen 1 ja 2 sekä MusaTV. Nyppii toi ykkösen tökkiminen kyl eniten. Ärsyttäis varmaa viel enemmän, jos maksaisin TV-lupaa.
VITTU KAIKKI
No ei onneks ihan kaikki, mut huutavat vääryydet ja epistelyt ja sanomiset vaikka eilen oli ihan eri tilanne. Plaah. No onneks mä oon mä :)
Mul on VITTU TAAS korvatulehdus!
Miks mun korville ei tehdä mitään? Miks niihin ei laiteta putkia tms? Leikkais vaikka pois ettei aina tarvis napsia helkkarin antibiootteja
Tää witun ohjelman opettelu. Heti ku mentii pintaa syvemmälle ni kaikki menee päi persettä
Kaikki just nyt. Orastava hedarikin taas. Ja mikään ei onnistu. Hirvee väsy mut ei halu mennä nukkuu ku en jaksa enää juosta pakoon mitään hirmumyrskyjä, haluisin nukkua kunnolla ja rauhassa. prkl NII
- « Edellinen
- 1
- ...
- 635
- 636
- 637
- 638
- 639
- ...
- 710
- Seuraava »