Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 633
- 634
- 635
- 636
- 637
- ...
- 710
- Seuraava »
ELÄMÄ!
:/
Ku ei oo satanu kunnolla moneen viikkoon ja joka paikassa on niin helvetin pölystä ja likasta ja näin semiallergikkona toi jatkuva pöllyäminen on ihan vitun rasittavaa Oisko yks sadepäivä liikaa vaadittu, et puhdistuis toi ympäristö ? Eikö oo sadetta vähään aikaan näköpiirissä. Haista yläkerran ukko paska.
nii joo ja viel toi tuuli mikä pöllyttää kadulta tota pölyä ja paskaa ilmaan <3
Valtaosin samaa mieltä sillä erolla, että minusta nähden saisi sataa päivän sijaan edes vähintään se kolme. Viime kesä oli osaltaan jo sellaista HELVETTIÄ, ettei etkoja vastaavasta ainakaan täällä suunnassa tahdota kontoille niin miltään osin.
---
" post="1616538"]kusihätä iskee aina väärään/pahaan aikaan..
---
ja naisilla sen vähän vaikeampaa purkaa kun miehillä. x) noin niinku yleisillä paikoilla :D
niin, jätkät on kun luotu luontoon..
kusihätä iskee aina väärään/pahaan aikaan..
Naisen on helppo piiloutua kyykistymällä pusikkoon (miehellä se on hieman vaikeampaa)*hih*
---
" post="1616538"]kusihätä iskee aina väärään/pahaan aikaan..
---
ja naisilla sen vähän vaikeampaa purkaa kun miehillä. x) noin niinku yleisillä paikoilla :D
Osuuspankin vitun paska palvelu *toktok*
Kun asun liian kaukana Turun keskustasta = maksaa taksit niin vitusti
---
Ois kiva ostella uusia vaatteita, mutta tuntuu, että nykyään kaikki kaupat on vain netissä olevia vienti ja tuontitukkuja.
Kiva ois kuitenkin kokeilla esim. farkkuja paikanpäällä eikä arvailla oikeeta kokoa taulukon avulla.
Kellään vähän enemmänkin tietoa ja kokemusta nettivaatekaupoista ja miten on tuotteet natsannu?
---
Hyvinhän nuo toimii, kunhan vaan kokos tiedät.
UPS tuo paketin parissa/kolmessa päivässä kotiin :)
Paitsi että vähän joka merkillä on vähän omat kokonsa. Jos ostat vaikka paikasta X housut, tai vaikka komet, ja sit tilaat paikasta Y uudet, ne on yllättävän usein jotain ihan muuta kokoa.
Tai näin ainaki mun kokemuksella, ja oon aika monesta paikasta tilaillu ja ostellu..
Tuo Terri Schiavon selkkaus tuolla rapakon takana.
http://www.iltalehti.fi/2005/03/21/2883968_uu.shtml
Itse en oikein olisi kiitollinen vastaavassa tilanteessa.
vitun sade
Ois kiva ostella uusia vaatteita, mutta tuntuu, että nykyään kaikki kaupat on vain netissä olevia vienti ja tuontitukkuja.
Kiva ois kuitenkin kokeilla esim. farkkuja paikanpäällä eikä arvailla oikeeta kokoa taulukon avulla.
Kellään vähän enemmänkin tietoa ja kokemusta nettivaatekaupoista ja miten on tuotteet natsannu?
Hyvinhän nuo toimii, kunhan vaan kokos tiedät.
UPS tuo paketin parissa/kolmessa päivässä kotiin :)
Vaikka kuinka koittaa suojata "DJ-soittimia" pölyltä niin silti ne aina vaan on nii vi**n pölyset
Itse imuroin omat soittimeni orjallisesti lähes päivittäin, muuta huushollia myöden. Pelkkien instrumenttien puhtaanapito, kun ei luonnollisesti suuria edesauta mitä itse puhtaana pysymiseen on tuleva.
Suht siistinä pysyneet, vaikka pölynimuri ei sisällä edes aktiivihiilisuodatinhienouksia. Myös liiallinen tuulettaminen, erityisesti arki/ruuhka-aikaan - varsinkin kaupungissa asuttaessa - tuo muassaan niin järkyttävät määrät pienhuikkaspaskaa ym. ulkoilmassa lentelevää sisätiloihin mieluusti kuulumatonta "kuonaa", että ainakin henk.koht. olen kokenut parhaaksi pidättäytyä mainitusta miltei tyystin ja panostaa säännölliseen ilta 11:sta jälkeiseen vastaavaan.
KUNNON ilmanpuhdistin asiantuntevalta jälleenmyyjältä ja aivan muualta kuin kodinkoneketjuliikkeistä, pelastaisi päistikään hela hoidon, mutta mm. malli jonka kanssa itse tein lähempää tuttavuutta jokunen vuosi sitten oli hinnaltaan n. 1500€, joten se sitten jäi. Jos rahaa olisi ollut tahi olisi nyt niin silmääni en räpäyttäisi, kun kaupat tekisin. Maksaa itsensä sen sata kertaa takaisin ja hyvin lyhyellä periodilla siinä missä esim. kotiparturikone.
Huoneistopölyn ihmisen immuniteettijärjestelmälle hyvää tekevää vaikutustusta ei toki käy väheksymän siis tietenkin, kun poissuljetaan esim. allergikot ym. yliherkät yksilöt, mutta on se vaan niin keskisormi, että..
Ammatinvalinta kysymys ärsyttää. Sain tänään uutisia että valitsemani koulutus ei tee minulle mitään muuta kuin paskaa ja tulen kärsimään siitä tulevaisuudessa. Eli vuosi hukkaan elämästä jälleen. Ja stressi uuden ammatin etsimisestä alkaa TAAS.
Voi sua :( Ite kuulin joskus muinoin amiksessa etten pysty alalla ikinä töitä tekemään, ellen sitten halua terveyttäni tuhota täysin.
Hyvin se on onnistunu alalta poistumisesta huolimatta :D
Oma ärsytys on lasten sairastelu, ja oma muutoksenhalu, joka tunkee aina ihan vääriin ajankohtiin. Miksei vaan voi olla tyytyväinen!?
Vaikka kuinka koittaa suojata "DJ-soittimia" pölyltä niin silti ne aina vaan on nii vi**n pölyset
Asiakkaat joilla ei ole käytöstapoja. Ärsyttää soitella kaikenmaailman sekopäille ja paskiaisille.
Naiset jotka ovat perseestä .. semmoset jotka eivät kunnioita ihmisten yksityiselämää , mielistelevät ja käyttäytyvät epäreilusti. Hankkisivat oman elämän.
Ammatinvalinta kysymys ärsyttää. Sain tänään uutisia että valitsemani koulutus ei tee minulle mitään muuta kuin paskaa ja tulen kärsimään siitä tulevaisuudessa. Eli vuosi hukkaan elämästä jälleen. Ja stressi uuden ammatin etsimisestä alkaa TAAS.
ARGHH kevätflunssa o KAAhia! wts! nau!
Elämä, elatusmaksut, ahdistus, masennus, paniikkihäiriö ja ajatus vanhaan duuniin palaamisesta.
Ärsyttää kun en keksi syytä tälle lannistuneelle alakuloiselle ololle, jotta voisin poistaa sen aiheuttajan! [size=9]..tai yhden syyn keksin, mutta ei se nyt pelkästään siitä voi olla kiinni.. [/size]ghh!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 633
- 634
- 635
- 636
- 637
- ...
- 710
- Seuraava »