Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 636
- 637
- 638
- 639
- 640
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Janisa, 2.9.2008 19:11:
Taalla on kivoja kumppareita vaikka milla mitalla. Ehka mun pitais tuoda sulle jotkut paheet kumpparit tullessani, niin voitais lahtea yhdessa potkimaan niita lehtia!
[/q]
Tiekkö tostakin tuli mieleen, et miks sellases maassa, missä kumppareita todellakin tarvis, ei oo hyvää valikoimaa niistä?
Tai sit mä koluan vaan vääriä kauppoja.
[q]Hyzenthlay, 20.10.2006 13:42:
Ärsyttää ihmiset jotka supisee luennolla! Pakkoko sinne ei tulla jos ei kiinnosta? Olin tänään niin monta kertaa vähällä sanoa mun takana istuville, että nyt vittu se turpa kiinni, mut en haluais vaikuttaa nihkeilijältä
[/q]
Me oltii eilen hartsulla, missä meitä kierrätettii ympäri tehdasta ja puhuttiin ja opittiin jälleen kerran oluista lisää. Yks irma tosin oli sellanen tapaus, että häntä ei kiinnostanut, joten pälätti koko ajan vierustoverilleen jotain. Kerran sanoin "shh", mutta ei sekään auttanu ku alle minuutiks. Ois ny vittu voinu vaikka kohteliaisuudesta pitää sen turpansa kiinni
Olin aivan raivona, koska mua sattumalta kiinnosti kaikki, mitä meille siellä näytettiin, mutta oli vaikea kuunnella kun se saatanan idiootti puhui koko ajan toisel puolen pöytää.
Hävetti sen irman puolesta, kun näin, että meidän "luennoitsija" kattoi aina välillä kyseistä henkilöä.
Voi ittuuuu ku vituttaa vieläkin :D
Tällä hetkellä aika reippaasti kaikki.
Tuun tunnin aikasempaan töihin ku piti, koska iltapäivällä en voi jäädä töihin sulkeutumisen jälkeen. Mulla oli eiliseltä keissejä, mitä en vaa ehtiny tekemään ja olin luvannu asiakkaille aamulla valmiiks, joten taktikoin niin, että tulin juuri tuntia aikasemmin töihin. Pari minuuttia vaille 8, just ennen paikan avausta huomaan, et kukaan 8-vuorolaisista ei oo paikalla. TOSI VITUN JEES.
Ei täs si ollu muuta vaihtoehtoa ku alottaa "oikeet" työt jo nyt, vaikka olis ollu kyl noita backoffice-töitä viel ihan tarpeeks sille puolelle tunnille (sekä aamun kahvitauolle ja lounaalle *igor*).
Meinas oikeesti jo palaa käpy.
Sentäs parit muut, ihan täyspäiväset backoffice-tytsyt on täs mun kaa nii kauan et saan kavereita.. Ne on sentäs reiluja työkavereita.
[q]Individual, 14.11.2005 11:17:
Eli sen avoimen kirjeen perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että Tarja Turunen on tässä tehnyt väärin? Mitäs jos olisikin niin, että Tarja todellakin on se uhri, vai onks tää nyt niin, että koska Tuomas Holopainen näin sanoi tai siis kirjoitti, niin hänen sanomansa on se ainoa oikea totuus. Kuitenkaan kukaan muu kuin bändin jäsenet ja Turunen ei oikeasti tiedä mitä on tapahtunut. Mutta kyllä puolien valitseminen sitten onkin mukavaa. Mutta mediapelissä pisteet ovat menneet nyt Turuselle IMO.
[/q]
Mua ärsytti melki kaikki tuolloin, ja Tarjan valitukset vaan sattui pistään silmään Kai tää mun ärsyke sitä kohtaan on se mediamyllytys, ja si ehkä se perus naistenvaiva; kateus Mua on aina ärsyttäny sen naisen kauneus ja itsevarmuus = olen kateellinen = Tarja on siis ylimielinen. Tajusitko?
Ja ny ärsyttää ku myönsin sen
[q]sapeli, 13.11.2007 08:17:
Olinpa unohtanu kuinka kypsää on liukastella tuolla ulkona kun haluais nopeasti töihin Sitä joutuu sutimaan eteenpäin sellasilla pikkuaskelilla eikä nopeampaa pääse vaikka kuinka haluais. Välillä pysty liukumaan eteenpäin mut sit tietenkin tulee yllättäen asfalttikohta ja meinaa heittää sen takia nenälleen
[/q]
Mullakin oli onkelmia, vaikka hyvät vaelluskengät jalassa. Koomisinta on, että liukkainta oli kohdissa, missä katu on "kivitetty" (vai oisko hiekotettu se oikee sana, vaikka kyse onkin niistä pikkukivistä).
Ulos olin pukeutunut muuten ihan hyvin, eikä ollut kylmä, mutta mua yhä ärsyttää se, et tääl toimistossa on sisällä kylmä. Lämmitys niin isolla kuin mahdollista, mut tyypit täällä silti hytisee, enemmän tai vähemmän.
[q]Hyzenthlay, 12.11.2007 10:04:
Mua nyt ärsyttää koko hommassa eniten se, että miksei sitä palkkaa voi vaan vaksaa? säästyttäis potilaiden asettamisesta kolemanvaaraan ja säästyttäis myös turhalta puuhastelulta (=noi lait). Kyllä siihen rahat löytyy, kun pistetään niitä asioita tärkeysjärjestykseen...
[/q]
En osaa olla kirjottamatta.
Mä ymmärsin, et toi pakkolaki säädetään niin, että synnytysosastoilla yms ihmishenkiä koskevilla osastoilla riittäisi työvoima. Se on kyl totta, et ei ketään pitäis pakottaa töihin, mut silti en tiedä olisko tässä enää mitään muuta ratkaisua (paitsi kuin maksaa ne palkankorotukset, joka ei näköjään tule tapahtumaan).
Duunikaverin siskolla ois kuun lopulla laskettu aika, ja duunikaveristakin näkee, et se pelkää todella paljon siskonsa puolesta. Siitä tulee itellekin jotenki paha mieli.
Mä nään kyllä hoitsuilla tosi hyviä syitä irtisanoutumisille, mutta koska suvussa tms ei ole kukaan tuolla alalla, en ole nähnyt asiaa ns "läheltä".
Musta on todella ikävää, et asiat on menneet tähän, eikä muita vaihtoehtoja löydy.
Ja sitä en kyl tod ala sanomaan, että "itepähän alansa ovat valinneet", koska se on ollut ties kui kauan jo top 10ssä "ärsyttävimpiä lauseita ikinä".
Toivon, että tähän tilanteeseen löytyisi sopu, joka miellyttäisi hoitoalalla työskenteleviä.
[q]Mimir, 24.1.2006 23:31:
-klip-
[/q]
Mä tiedän just _tarkalleen_ miltä susta tuntuu Onneks on silti niitä kivojakin päiviä ja mulla ainakin ihanat työkaverit auttaa jaksamaan
Ensin laitetaan jp-vapaapäivä työvuorolistaan lupaa kysymättä, ja sitten vielä maksetaan ylityötunnit rahana.
[size=13]VITTU JOS MÄ OON SANONU ET HALUN SÄÄSTÄÄ JP-PÄIVÄT JA LAITTAA PLUSSATUNNIT VARASTOON NI KYLLÄ MÄ VITTU TARKOTANKIN SITÄ SAATANA[/size]
*SENKIN*
*IGOR*
MÄ EN JAKSA HELVETTI JOKA VITUN PÄIVÄ PUTSATA JOMMAN KUMMAN KISSAN PASKOJA LATTIALTA!
Miks vitus se ei paskaa laatikkoonsa? Ennenki paskannu
Tääl Hämees tää hemmetin koneen näyttö. Se on tällane liilan pinkki enkä mä saa kunnolla selvää.
Iha selvästi äitin joku juoni pitää mut pois koneen äärestä.
[q]adix, 25.2.2008 23:40:
No voih :( Sulla oli se selkä kipeä?
Toivottavasti pääsit lääkäriin :)
[/q]
Juuh, ja pääsin. Ny taas saikul, joka ärsyttää.
Meiän töissä oleva paska astianpesuaine (hajusteeton ja varmaanki helevetti pesuaineetonkin :D), joka ei pese kunnolla eikä todellakaan poista hajujakaan. Pesin just eväsboksini missä oli ollu soossia missä oli tomaattisoossia ja valkosipulia - astia on oranssihtava, ja valkosipulikin löyhkää ikävästi. On sellane olo et kippo ei oo ees puhas vaikka hinkkasin sitä ties kui kauan.
Joutuu varmaa kotona laittaan sen uusiks viel likoomaan.
[q]martina, 10.10.2008 22:10:
Miten sä peset omat hampit? :o
[/q]
Mmmm siis sellast perus "sinisen hammastahnan" hajua inhoon. Ite käytän joko eucalyptuksen tai sitten tuota limen makuista hammastahnaa :P
[q]Jone, 27.8.2008 12:39:
---
alphamagic, 27.8.2008 12:06:
---
Mar6, 27.8.2008 11:42:
Prkleen ampiaiset jotka pyörii duunissa kokoajan tossa :D
---
Joo niitä riittää nyt ihan vitusti
---
Jepa. Eilen toimistosta sai häätää kolme.
[/q]
Olen huomannut, että on taas se aika vuodesta.
[q]VaLa, 6.10.2008 19:38:
Prismalla joku hemmetin mummo halus etuilla kun hänellä oli vaa pienet ostokset ja taksi kuulemma odotti häntä. Ok, päästin sen eukon mun edelle (ihme kyllä sillä oli rahaa valmiina kädessä eikä ruvennu kaivaan viissenttisiä kukkaronsa pohjalta), mut ois si saatana sanonu vaa rehellisesti et hän ei vaa jaksanu odottaa, koska kun pääsin ulos kaupasta ni se täti oli siinä kaverinsa kanssa ja totes just et pitäiskö heidän tilata se taksi.
---
Vanhukset osaa olla kyllä joskus todella epäkohteliaita...
[/q]
Sun quottauksetki ontuu, ja sekin ärsyttää mua.
Kaikki! Argh! Tää päivä! Ollu ihan perseestä kaikki.
Asiakas ei voi vastata yksnkertaseen kysymykseen.
Toinen vaa valittaa eikä kuuntele kun sanon et kaikki on hyvin.
Toi hemmetin MP3-soitinkin on ihan romuna.
Iho alkaa taas kuivumaan, mitä kylmemmäks ilma tulee.
Kaupassa ei ollu tarjolla muutaku Rainbow'n katkarapuja, jouduin ostaan niitä.
Bussissa tuli taas joku täti viereen istuun, jolla oli ihan liikaa parfyymia. Mulla oli muutenkin jo paha olo (tulee siis aina bussissa paha olo, varsinkin niissä vanhoissa).
Prismalla joku hemmetin mummo halus etuilla kun hänellä oli vaa pienet ostokset ja taksi kuulemma odotti häntä. Ok, päästin sen eukon mun edelle (ihme kyllä sillä oli rahaa valmiina kädessä eikä ruvennu kaivaan viissenttisiä kukkaronsa pohjalta), mut ois si saatana sanonu vaa rehellisesti et hän ei vaa jaksanu odottaa, koska kun pääsin ulos kaupasta ni se täti oli siinä kaverinsa kanssa ja totes just et pitäiskö heidän tilata se taksi.
Ostoksia joutui ostaan paljon, ja mulla oli vaa yks kangaskassi mukana ja se painoi ihan liikaa, Ärsytti raahata sitä.
Kaiken lisäks näyttää siltä et mun kaikki ihanat suunnitelmat menee ihan vituiks, ja se saa mut melkee itkeen.
Iha hirvee päivä vaan, olis jo ohi. Tänää ei vaan voi enää tapahtuu mitään hyvää mikä pelastais koko päivän.
*igor*, *grr*, *toktok*,*hmph*, ja
e. Joo. Katkaravuista löytyi kuoria ja hampaitakin rupes vihloon. Nngh.
[q]Janisa, 2.9.2008 19:06:
Ma taas olen palaamassa loka-, marraskuussa ja eilen jo ihan intopiukkana selitin kaverille etten malta odottaa niita koleita aamuja seka markaa ja loskaa ja sita ihanuutta etta saa kengankarjilla potkia niita syksyn lehtia sateen keskella! *sydän*
[/q]
No mut kotimaahan on aina kiva palata. :)
Mä en oo löytäny kivoi kumppareita, ja kaikki kengät mitä omistan päästää vedet läpi. Pimeellä on toki kiva poltella kynttilöitä ja fiilistellä mut... Mä oon niin yksin
Tuntuu vaan siltä, et ois kiva vaithaa maisemaa hetkeks ja palata sitten kun taas jaksaa nauttia elämästä tässä maassa. :/
Voi vittu, kyl ny tökkii tää.
Ollu iha jees päivä, mut jotkut asiat vaa tökkiny iha hemmetin pahasti.
Tulin kotii, olin jättäny neljään paikkaan valot päälle kun olin aamul lähtenyt. Vitutti. Laitoin koneen pyöriin hetki si, täys koneellinen (ehkä liianki täys), ja ny rupesin miettii et miten se jo muka linkoo. Ai katos, olin si jossai vaihees painanu vahingos pikapesu-nappia.
*toktok*
Mitä vielä? Vois ehkä mennä vaa nukkuun ni ei ehtis enää si vituttaa enempiä.
[q]Jocular, 16.7.2007 09:52:
---
Freja,
Kysymys kuuluu, kerroitko tarjoilijalle missään vaiheessa, että pihvisi on aivan liian sitkeää? (ja btw mikä pihvi oli kyseessä?)
---
Istuin pöydän perimmäisessä päässä, ravintolassa kauhea häly ja tarjoilijat vain sinkoilivat ohi. En yleensä ole valittavaa asiakaskuntaa, joten annoin asian olla. ("turha sitten jälkeenpäin nurista"). Se, että tuota pihviä sai sen tunnin venttailla, niin ei kiinnostanut odotella toista..
Mutta niin vaikka kyseessä todellakin oli ulkofilepihvi, niin eipä moista jännekasaa ole ennen lautasella eteeni tuotu. Luulisi ammatitaitoisen kokin rääppivän siitä lihasta ainakin ne isoimmat jänteet pois. Ja juu todellakin ulkofilepihvi eikä pihvi jänteisyydeltään juuri parantunut pihvin keskiosaa kohdenkaan.. Sai sillä kuitenkin nälän pois
[/q]
Tuli mielee eka entrecote.. Mut jos perus uf ni käyny paska tuuri :/ (siks mä aina suosinkin sf:ttä, ja jos ei oo hyvän kuulosta tarjolla, niin otan jotain muuta kuin lihaa.)
Harmi silti, toi on aina ikävää jos ravintolassa saa paskaa ruokaa eteensä :( entine kantis kertoi kerran, ku he olivat käyneet 10 kertaa eräässä ravintolassa ja aina nauttineet ihanaa ruokaa ja palvelua, mutta kun kerran tuli sitten se paska ruoka eteen paskalla tarjoilijalla, niin he eivät enää sinne halua mennä. Ihan ymmärrettävää..
[q]mikke, 10.7.2007 14:42:
JA TOTTAKAI PALVELUSSAMME ON NIIN VITUSTI RUUHKAA ETTÄ EI PÄÄSE EDES JONOTTAMAAN!
[/q]
Soitat ihan selvästi vääriin aikoihin. Mä soittelen soneralle/saunalahdelle omista asioistani joko heti aamukasilta, tai sitten alkuillasta; klo 19 ja 22 välillä. Maksimijonotusajat muutamia minuutteja. Lounasaikaan ja sen jälkeen noi jonotusajathan on lähes joka firmalla aika suuria ymmärrettävistä syistä.
Se on vaan ajoituksesta kiinni
- « Edellinen
- 1
- ...
- 636
- 637
- 638
- 639
- 640
- ...
- 710
- Seuraava »