Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 579
- 580
- 581
- 582
- 583
- ...
- 710
- Seuraava »
Puhelinjono terkkariin..
Tämä aamu alkoi niin surkeasti, että pisti ihan vihaksi
Koeviikon ensimmäinen päivä. Herätyskello soi normaaliin aikaan, pistin sen normaaliin tapaan torkulle. Ilmeisesti torkun soidessa olin vain lyönyt sen kiinni, enkä pistänyt seuraavaa torkkua päälle. Joten heräsinpä sitten vajaan tunnin myöhässä. Puin äkkiä, luin vielä pikaisesti muutaman asian läpi. Lähdin ulos myöhemmin kuin normaalisti, koska a) koeviikkoina kokeiden PITÄISI alkaa vasta tasan yhdeksältä, eli kymmenen minuuttia myöhemmin mitä normaalisti koulu alkaa b) olin SUUNNITELLUT meneväni skootterilla enkä pyörällä. Menin autotalliin. Ja kas, skootterin edessä oli auto (joka ei NORMAALISTI koskaan ole siinä) ja skootteri poikittain autotallin toisessa päädyssä. Ei kun tekemään vähän tilaa ja venkslaamaan skootteria suuntaan jos toiseen. Jonkun aikaa siinä yritin kunnes totesin, että ei hitto, en saa sitä millään tarpeeksi ajoissa pois. Äkkiä autotalli lukkoon, heittämään kypärä sisälle, soitin sisältä mukaan ja kauheeta vauhtia pyörällä sateessa kohti koulua. Kellosta ei ollut mitään hajua, mutta kun pääsin vihdoin sisälle kouluun, näin vain muutaman ihmisen ja kellon, joka oli muutamaa minuuttia vaille tasan. Ajattelin, että jes, ehdin sittenkin! Äkkiä vaatteet pois ja luokkaan. Yllätyksekseni huomaan, että luokassa on täysin hiljaista ja kaikki TEKEVÄT JO koetta! Olisi tehnyt mieli sanoa, että kokeen kuuluisi alkaa vasta tasalta, mutta päätin että oli parasta vain alkaa tekemään koetta. Kaiken lisäksi olin kiireessä ottanut väärän kokoista konseptia, johon on todella ärsyttävä kirjoittaa
Miksi juuri tänään sen auton piti olla siellä autotallissa ja miksi juuri tänään opettaja päätti aloittaa kokeen aikaisemmin
Se että tämä neiti Joutuu skipata palkallisen duunin Koulun määräämän ja aivan pakollisen työharjoittelun takia!!!ihan niiiiiiin pyllystä kiva sitten ilmasena rehkiä päivät pitkät paikassa jossa on viel yks maailman veemäisimmistä vanhoista vanhapiika-kurtuista määräilemässä ja heristämässä sormea *dissaa**pökr*
Itteni rikkominen ja päätöksen vaikeus.
TÄÄ TYÖPAIKKA!!1 *toktok*
Minäminäminäminäminäminäminäminä...
[q]akir0, 17.11.2006 17:31:
Rapsahti reilu 3keuria perintöveroa, vaikken edes saa mitään. Vitun hienolta tuntuu.
[/q]
http://www.adressit.com/perintovero_pois
[q]lostgone, 16.11.2006 18:23:
Ei mennyt kauan: olen sukset ristissä ATKn opettajan kanssa.*justjoo*
---
[/q]
Tänään olin saanut läpi menneen powerpoint- tehtävän palautteeksi viestin: "Onkohan sinun tekemä????"
Ookkei, jos lähtään tälle linjalle..
Vastasin vittuilevan yliasiallisella viestillä, jossa jokaisen kappaleen aloitus on: Jos vihjasitte viestillänne, että.. Lopetin ihanan avautumiseni lauseeseen:Toivottavasti hälvensin Teitä vaivannutta epäluottamuksen sumua osaamistani kohtaan nyt ja vastaisuudessa.
talvi... lumisohjo... märkää... kengät kastuu... plaah !
Kaverit ketä dissaa klubbaria*dissaa*
minä itse... asiat... ! ! ! ! ! ! huoh
Lukujärjestyksen hajanaisuus ja tunti siellä tunti täällä viikon parin välein.. Menin taas iha turhaan sinne susirajan toiselle puolelle kylmään Espooseen..
Ja sit vituttaa ku kaikki tunkee linkkeinä noita "Pablo Francisco" älämölö-komedia juttuja.. kuka vittu niitä jaksaa kattoo? Internet on selkeesti jollain tasol rikki. *toktok*
CV meni taas uusiksi kun iskä ei viittiny heti kertoo millai siit pitää tehdä "no opitpa ainaki kirjottamaan sellaisen kansainvälistä mallia olevan cv:n nyt" ärrrr.. ärsyttää
[q]KooKie, 15.11.2006 16:05:
Mahtoi olla tylsä kirja tai hyvin tehotonta ulkoaopettelua, jos puolen viikon aikana unohdat kirjan sisällön. :D
[/q]
Kirjan tylsyydestä ei todellakaan ole kyse. Vaan siitä, että luin kirjan lopun puoliunessa todella nopeasti. Perusjutut kyllä muistan, mutta kun pitäisi muistaa jotain yksityiskohtiakin.
Edit. Pilkun nussintaa: tiistai-ilta - maanantai iltapäivä ei ole puoli viikkoa
Istuin koulussa turhaan kolme tuntia. Kahden ensimmäisen tunnin jälkeen oli kaksi vapaatuntia ja niiden jälkeen yksi tunti, josta voi hyvin olla pois ilman poissaoloselvityksiä. Tänään kuitenkin oli viimeisen tunnin jälkeen yksi "ylimääräinen" tunti, jonka opettaja oli sama kuin viimeisellä tunnilla. En siis voinut näyttää naamaani "ylimääräisellä" tunnilla, jos en näyttäisi sitä myös vapaatuntien jälkeen olevalla tunnilla. Siispä päätin jäädä kouluun (yleensä lähden keskiviikkoisin kahden ensimmäisen tunnin jälkeen pois). Kaksi vapaatuntia kului lähinnä koulussa nörtteillessä. Sitten oli vuorossa filosofian tunti (jossa jatkettiin edelleen itsenäistä työskentelyä, joka oli turhaa kun oli kaikki jo valmiina) ja silloin opettaja myös kertoi, että koulun jälkeinen tunti on siirretty maanantaille tämän päivän Abi-infon takia. Pieni vitutus alkoi hiipiä ja ärsytti aika lailla. Opettaja oli kuitenkin tiennyt Abi-infosta, mutta päätti sitten vasta tänään viimeisellä tunnilla kertoa, että se vaikuttaa asiaan
Jälkeen päin vielä keskusteltiin kaverin kanssa ja hän tajusi, että heillä on maanantaina autokoulu heti koulun jälkeen (joka taas karsii tunnilta muutaman ihmisen pois), joten luultavasti tämä tunti siirretään jonnekin kauas tulevaisuuteen.
Ja sekin ärsyttää, että tuolle ylimääräiselle tunnille piti lukea yksi kirja loppuun ja luin sitä eilen illalla (tai oikeastaan yöllä) ihan hiki hatussa, jotta saisin sen täksi päiväksi valmiiksi. Ja tadaa, turhaa kiirettä sekin sitten oli Enkä luultavasti muista siitä kirjasta enää mitään maanantaina, joten siitä on silloin enää aika paha keskustella.
Perkeleen rytmihäiriöt.
V**u Kaikki!!!*dissaa*
..mut siis ette Te vaan..
Monikin asia
Emmä ees tarkalleen tiiä, mikä mua tänään nyppii mut olo on just niin raivostunut ku voi olla. Kai tää oma saamattomuus on taas mennyt uudelle tasolle..
Krisse-Show, mun yks ihan vitun löysä työkaveri, loska, koiranpaska, naiset, jääkaapis ei o bissee, juon ihan liikaa bissee, naiset, pissikset, vanhukset talvel liikenteessä. TEEVEE-CHATIT!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 579
- 580
- 581
- 582
- 583
- ...
- 710
- Seuraava »