Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 581
- 582
- 583
- 584
- 585
- ...
- 710
- Seuraava »
yläkerrassa äänistä päätellen 30-50 ihmistä laulaa backstreetboysia ja hyppii tasajalkaa
ööh en oo ELÄESSÄNI kuullut tollasta meteliä. Edes niillä jatkoilla, joilla mä olen ollut...
ex-duunipaikka. helvetin idarit.
[q]lostgone, 27.10.2006 19:19:
En itseasiassa tiiä, klubbarin lohjalaiset varmaan tietäisivät kertoa alueen perinneleikeistä paremmin. Mutta käymieni puhelinkeskustelujen perusteella voisin olettaa, että neandertalien etäpesäke sijaitsee jossain tuolla suunnalla.
[/q]
HV, oon kotoisin sieltä ;D
Saatanan Excel. Menee hermo.
Viasat ja niiden paska asiakaspalvelu*grr*
Audiojellyn soitin
Vuorokauden liian vähät tunnit.
Se että pitää rakastaa esiintymistä, mutta silti jännittää sitä. Eli jännitys(kohta ensi-ilta tulossa, apuaa).
Ihmisten kitinä täysin turhanpäiväsistä asioista.
edit: toki tuleehan siihen itsekin sorruttua
maanantai
minkäs teet kun vaan on niin paska ja vittumainen ihminen.
no. eipähän tän työyhteisön tarvi kärsiä mun läsnäolosta joulun jälkeen.
ikinä.
Jaa mikä..?
- Kaikki rasistifasistiseksistimulkvistikusipäät, jotka pitäisi kaasuttaa hengiltä
- Suomalaisten angsti/kykenemättömyys elää
- Ns. eduskunta
- Keltainen lehdistö ja ihmiset, joista siellä kirjoitetaan
- Suomalainen musiikkiskenaario (johan nyt, viedään Lordia ja Antti Tuiskua maailmalle, kiviäkin kiinnostaa)
- Aivopestyt jeesustelijat
- Juopot/pirinistit
Hyvää päivänjatkoa.*dissaa*
edit: niin, selkärangattomat hipit
Sähkölasku, normi 2kk lasku + tasauslasku tungettu samaan
230,47e ja tuli tänään ja jo viimeinen päivä eräpäivä
Pakko maksaa vaikka ei oo koskaa ennen ollu noin isoo laskuu joten ei oikee mee kaalii miten se nyt on noin iso kun kuitenkaa mitään uutta laitetta ei olla ostettu päinvastoin ollaan vähenetty sähkönkulutusta
Niin... vois mun mielestä kunnioittaa a) luennoitsijaa b) muiden keskittymisrauhaa. Esim. mun keskittyminen oli sitä tasoo, että ~50% meni ihan ohi
Ärsyttää ihmiset jotka supisee luennolla! Pakkoko sinne ei tulla jos ei kiinnosta? Olin tänään niin monta kertaa vähällä sanoa mun takana istuville, että nyt vittu se turpa kiinni, mut en haluais vaikuttaa nihkeilijältä
Viddu nytkö se digiboksi sit pamahti >:(
Ärsyttää kun luotat ihmiseen asiassa X, ja sitten homma kusee ihan täysin.
Ärsyttää kun se sit pilaa omat suunnitelmat ja tietysti jää paha fiilis.
tuttu juttu.
Se että sain äsken ehkä koko elämäni typerimmän pysäköintisakon. Eniten siinä ärsyttää se että mä tiesin etukäteen että siinä paikassa on pysäköinti erikoistarkkailussa
Yhdistystoiminta ja siihen liittyvät pikku tiukkapipo-kusipää-pakkonillittääedesjostain-hitlerit tuun NNIIIIIIN huonolle tuulelle tollasista ettei oo tosikaan.
Tänään mä onneksi voin sanoa et hojo hojo, hoitakaa vittu itse paperinne, see if I fucking care. Mun kolme vuotta vitun johtokunnassa on nyt förbi
..Kun yrittää iloisesti auttaa noita työkavereita käyttämään niiden omia työkaluja (tietokone/ohjelmat) niin takaisin tulee vaan muminaa *en mä kuitenkaan tätä muista, en mä opi ym..* Eli kiitti vitusti! Tosi kiva tulla neuvomaan, kun on tollanen asenne! Mä en ymmärrä miks joidenkin pitää paatua tolleen, että ei halua/kiinnosta oppia mitään uutta!
[q]
Oot selkeesti jossain fiksussa paikassa duunissa :D
[/q]
Jeps, päivä päivält vaan fiksumpaa! :P :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 581
- 582
- 583
- 584
- 585