Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 578
- 579
- 580
- 581
- 582
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Twist, 28.11.2006 20:47:
Eiköhän maikka ollut unohtanut toimittaa kokeeni uusintakokeeseen ... vittu se oli sit siinä ... loppuviikko töissä ja torstaina loppuu uusintakokoeet ...
edit: Miks kaikki paska kaatuu aina samaan aikaan niskaan ???
[/q]
Miten tollanen on mahdollista?? Tai ei ainakaan pitäs olla. Eihän sun täydy kenenkään maikan virheistä kärsiä. Kunnon valitusta peliin.. :)
ku pää hajoooo liikaa asioita taas yhtäaikaa :(
Ostos-tv:n swivel sweeper.
Painaa vain kilon ja kääntyy kuulemma 360 astetta mut ei voi mitään, ärsyttää silti.
Eräs markkinoinnin kurssi koulussa, joka tuottaa niin paljon hommia ettei ehdi enää keskittyä muihin todella tärkeisiin kursseihin. Tälläkin hetkellä väsään siihen kurssiin liittyvää tiivistelmää, jotta ehdin huomenna päivällä tehdä taas toisen kurssin harjoitustyötä...*grr*
huuveri tukkeessa koko ajan
Eiköhän maikka ollut unohtanut toimittaa kokeeni uusintakokeeseen ... vittu se oli sit siinä ... loppuviikko töissä ja torstaina loppuu uusintakokoeet ...
edit: Miks kaikki paska kaatuu aina samaan aikaan niskaan ???
[q]ALIEN, 28.11.2006 13:45:
helposti kun painaa kerran quotee niin näkee mitä se aivopieruilee sinne ;)
[/q]
Jee kiitos vinkistä, tohon ehkä vois kyetäkin. Mutta silti periaatteesta vastustan tota tyylisuuntausta!
Pankin "täydellinen palveluhinnasto on nähtävissä kaikissa konttoreissamme".
Olisko ihan pikkasen kätevämpää et se olis kans netis, olisko.
Liikennevakuutuslaki 10§ 1 ja 2 momentti. Momentit saatana kumoo pääosin toisiaan. *toktok**senkin*
[q]sale, 26.11.2006 01:24:
*grr**grr**whaat**dissaa**dissaa*
[/q]
Haju kertoo enemmän kuin miljoona sanaa. Varkaus :S
[q]Mimir, 25.11.2006 22:53:
Hei kiitti sympatiasta
[/q]
nyt joku valkoinen hattu päähän ja mukaan smurffijuhlaan hilpeään! Naapurit tykkäis :)
Erittäin harvoin kun täällä käy ravintolassa, pukeutuu normaaliin vaatetukseen....Farkkuihin ja huppariin niiin saa ovelta täällä paska kaupungissa vastauksen ei voi tuossa törkyasustuksessa laskea sisälle..Asustus on tosin samantyyppinen missä on tullut käytyä ravintoloissa noin 9 vuotta ilman mitään kommentteja(tosin suurimmaksi osaksi muualla kaupungeissa)...:) Tää kaupunki on tosin perseestä niin kai se jotain kertoo myös valtaosaväestöstäkin:) *grr**grr**whaat**dissaa**dissaa*
[q]Mimir, 25.11.2006 22:38:
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä?
[/q]
Tääl soi eilen ac dc*nauru*...niin siis NAAPURISSA
[q]Mimir, 25.11.2006 22:38:
Naapurissa soiva Smurffilevy. Eikö niillä oikeesti oo mitään muuta tekemistä?
[/q]
no ei varmasti! :D
Äsken ärsytti, kun yritti tehdä tietsikalla listaa meidän firman puhelinliittymistä, ni työkaveri naputteli sormilla ja jaloilla minkä kerkes tossa parin metrin päässä. Meinasin heittää vichy-pullolla sitä. Toisaalta myös noiden listojen vääntäminen on persiistä :C
[q]Kriss G, 24.11.2006 11:40:
---
Ensinnäki luuletsä et joku muka tietää mua tai jannee
[/q]
Totta,susta puhuessa pitää muistaa lisää se,et " sä oot kyl varmaan nähnyt sen kikkelin."
[q]Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä. Esmes näin:
Minä: Moi, oon Kide
Toinen: Moi, oon Alpharavetrancemagic
Minä: Alpha... mikä?
Toinen: Alpharavetrancemagic, mut mua sanotaan kyl Pekaks ku Pekka on mun nimi.
Minä: Aha ok, oisit heti sanonu.
Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.
[/q]
Tätähän ollaan kirottu jo vaikka kuinka kauan.
Kyllä mä oon se Janne vaan ku käsipäivää sanotaan en:galravee, sisu tai näätä.
Kyllähän se voi helpottaa kun esittelee nickkinsä ja voi sitten jatkossakin klubituksen kauttaa viestitellä (lue:herutella), mutta aluksi kyllä ne omat nimet kehiin.
Big Broher Sarin laulaminen VITTUUUH*dissaa*
ja se että en edes tajua miksi katon koko sarjaa
Tää vitun kuumuus & oma sekava olotila! Vittuperkelesaatana! *grr**toktok*
[q]Cera, 23.11.2006 11:06:
no toi saakelin Lordi ja sen 'ei linnaan jos ei maskeja mimimi'
NO ÄLÄ SIT VITTU MENE SINNE. apina[/q]
todella... ihme whine päällä koko ajan.*eiei**dissaa*
[q]
..ja mahdollisesti tää kuumekkin ärsyttää tällä hetkellä.
[/q]
*hali**lohduttel*
[q]Verano, 23.11.2006 12:41:
Mut oikeesti kuka urpo kuvittelee et Linnaan vois mennä jossain hirviö- tahi muissakaan maskeissa.[/q]
tota mäki oon pohtinu mikä ihme ne saa kuvitteleen saavansa jotain megalomaanista kohtelua sillä et ne voitti viisut. nyt ne kuvittelee että joo me voidaan tehä mitä me halutaan ja kansa hurraa? LOL sanon minä*eiei*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 578
- 579
- 580
- 581
- 582
- ...
- 710
- Seuraava »