Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]senso, 16.4.2009 16:12:
huominen
[/q]
Naurettavissa haalareissaan Kalliossa eksyneen näkösinä toikkaroivat svenskaa kovaäänisesti puhuvat opiskelijat.
Yäk. Ja kaiken lisäksi jokainen(tai ainaki kauheen moni) niistä tulee tienaamaan monin verroin enemmän kuin minä, tekemättä mitään kauheen kummallista. Saatana.
Tää netti
kipee olo
Mistä skidit oppii tämmöstä paskaa?
Pakko lisätä, että noi on sentään skidei, mut säälittävää että on oikeesti aikuisia jotka käyttäytyy noin.
Että kaikki hyvät bileet järkätään Etelä-Suomessa. Joo joo, tiedän kyllä.
[q]Jazmine, 13.4.2007 23:16:
Tää perkeleen jatkuva kipeenä oleminen
1-2 kuukauden välein ja alkaa mennä jo hermo.
Ehkä sitten pitäisi käydä sielä lääkärissä joku päivä.
Se vaan on aika pelottavaa
[/q]
oii en oo ainut! *toktok* alkaa kans juu vähän päässä pärähteleen tää olotila! koko ajan kipee ja tänään kävin lääkärissäki.
Axl Smith.
Se ettei töissä ole mitään tekemistä, mutta siellä on silti pakko olla*hmph*
Että otti tänään päähän kun pääsin kotiin!!!
Vuokraisäntä lupasi käydä asentamassa uuden hellan ja viedä vanhan pois sillä välin kun olen koulussa. Oon ollut ensin koulussa neljään asti ja sen jälkeen rientänyt japanin kielen kurssille toiselle opistolle. Oli törkeä nälkä kun pääsin kotiin ja ajattelin että laitan kanawokkia. No ei siinä mitään koitin kytkeä uuden hellan päälle, eikä mitään tapahtunut...
No tajusin että sulake on vielä pöydällä ja menin sitten kiinnittämään sulakkeen ja yritin uudestaan->ei vieläkään mitään.
Päätin soittaa vuokraisännälle, joka sitten puhelimessa selitti, että; Joo, no kun se johto ei ollutkaan sopiva, enkä mä ny tiiä koska mä kerkiän kauppaan semmosen hakeen....
Niin, en mä haluiskaan mitään syödä, saatana!!!!
Kauhean nälän kouristellessa sain sitten lähteä vielä kauppaan että saisi jotain kälystä mikroeinestä.
Että näin...kyllä vituttaa edelleen vaikka on massu täynnä.
vitunvitunvitunvitunvitunvitunvittu!
Kaikki menee taas niin päin vittuu et ei voi ku kiroilla ja kasvattaa tattii otsaan.
Vieläkin itellä toi makkari remontti kesken, joten vieläkin joutuu nukkumaan olkkarin lattialla *igor*. Ja sitten se ettei ole kerinnyt tuon remontin takia siivoamaan, eli kämppä on kuin pyörremyrskyn jäljiltä.
[q]Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta. onks tää joku puhevikaisten UPEETA vai mikä hitto
[/q]
ihme ja kumma!! mikä siinä voi ärsyttää niin paljon?!
ei vaan tajuu...
ei tosissaan oo mikään puhevikasten upeeta vaan ihan u l e e t a !!
ja tätäkin sanaa on selitetty niin monessa topicissa täällä, koska kummasti nyppii yhtä sun toista...
Raaahh ostin uuden kellon enkä nyt saa tätä pois ranteesta!
Mustalaiset. Tunti sitten tää oli ihan normaali tiistai-ilta, mutta yhden vaivaisen Hesereissun aikana mua alkoi vituttaa aivan suunnattoman paljon ja vieläkin sisällä kiehuu. Kävin paikallisella Hesellä tilaamassa ruokaa mukaan, mutta sisällä odottikin yllätys. Asiakaspalvelijana tiedän kokemuksesta, että mustalaiset tuottaa lähes poikkeuksetta ongelmia ja niin kävi tälläkin kertaa. Sisälle tullessani kyseiset mustalaiset istuskeli tiskin vieressä olevassa pöydässä, josta he sitten pomppasivat ja kiilasivat jonon eteen, koska he ilmeisesti "jonottivat pöydässä". Pari kaveria oli työvuorossa ja kävi kyllä heti tilausrumban alkaessa kavereita sääliksi. Toki jokaisella on oikeus tilata ruokansa juuri semmoisena kuin haluaa, mutta kun jokainen kyseisestä porukasta tilasi jonkin erikoisen annoksen ja myyjä vain toisti tilauksen varmistaakseen, että jokaisessa hampurilaisessa on juuri sitä mitä haluttiin, niin siinä vaiheessa ei helpota yhtään, jos asiakas alkaa huutamaan sillä äänellä et "etkö sä vitun ääliö tajua mitä mä just sanoin". Kaiken lisäksi, jos olet saanut pöytään jo ne ruuat, jotka on mahdollista saada heti, voisitko lähteä vittuun siitä kassalta, jotta muutkin saisi tilata. Eikä varmasti myyjääkään helpota, että neljä mustalaista makoilee rivissä tiskillä ja on puoliksi tiskin toisella puolella. Mustalaispoika otti makkaraperunat ilman mitään lisukkeita, joten siinä tapauksessa mustalaisnaiset halusivat oikein reilun annoksen makkaroita ja ranskiksia. Miksei se voi mennä jakeluun, että myyjät ei oikeasti voi päättää annosten koosta? Eikä se auta vaikka huutaisit kuinka monta kertaa "ISO ANNOS!". Loppuen lopuksi poika söi muutaman haarukallisen, heitteli makkaroita ympäri pöytää, tuoleja ja lattiaa, sylki osan ruuasta pois suustaan. Tämänkö takia oli IHAN PAKKO saada iso annos? Tämän jälkeen naiset alkoivat kovaan ääneen huutaa, ettei niin pahoja ranskalaisia voi edes syödä. Vittu samalta ne maistuu aina ja jos ei kelpaa, niin menkää vittu kotiinne.
Toinen nainen ei myöskään ollut millään tyytyväinen hampurilaiseensa, johon piti tulla vain salaattia ja juustoa. Nainen huuteli myyjälle pöydästään ja myyjä sitten loppuen lopuksi sanoi, että se pitää siinä tapauksessa tuoda takaisin tiskille, johon mustalaisnainen huusi: "TUU ITE HAKEMAAN!" Loppuen lopuksi nainen sai uuden hampurilaisen juuri kun olivat lähdössä, mutta toki hänen piti jäädä vielä sisälle tarkastamaan hampurilaisensa sisältö. Tällä kertaa nainen nosti pekoninpalansa ilmaan ja huusi: "KUKA NÄIN PALANUTTA PEKONIA VOI SYÖDÄ?" (eikä edes ollut mitenkään erityisen palanut), heitti pekonin pöydälle, haukkui myyjän ja lähti pois. Kaikki roskat myöskin jättivät pöydälle. Jos itse tietää NOIN hyvin mitä pystyy syömään ja jos mikään ei kelpaa, niin eikö vittu siinä tapauksessa vois mennä himaansa paistamaan omat pekoninsa? Jos olisi vielä 10 minuuttia kauemmin joutunut katsomaan ja kuuntelemaan näitä idiootteja, niin olisin kyllä itse puuttunut asiaan.
Itsekin on tullut töissä kestettyä kaikenlaisia tempauksia, joita mustalaiset ovat keksineet. Jo heidän astuessaan kauppaan, tiedän, että ongelmia on tulossa, mutta olen silti yrittänyt palvella heitä aivan samalla tavalla kuin muitakin asiakkaita. En vain voi ymmärtää sitä, miten mustalaiset vielä jaksaa valittaa kun heitä palvellaan huonosti ja aina heistä ajatellaan kaikkea paskaa. TOTTA MUNASSA ajatellaan, jos ne on lähes poikkeuksetta niitä asiakkaita, joihin uppoutuu 10 asiakkaan aika. Heiltä ei vaan näytä irtoavan minkään näköistä kunnioitusta ihmisiin, jotka valitettavasti joutuvat työssään heitä palvelemaan.
Odottelen sitä päivää, kun kuulen ensimmäisen kerran mustalaisen suusta sanan "kiitos".
kipee sisäänpäinkääntynyt karva just semmosessa kohassa mihin kaikki maholliset housut hiertää*hmph*
[q]pipa, 5.4.2007 22:58:
ihmisten äkkipikaisuus ja se et ei löydy harkintakykyä. vittu sanon minä.
[/q]
Pipsa hei puhutsä itestäs ?
[q]Citty, 3.4.2007 20:22:
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks**uuh*
[/q]
Mulla oli toi ihan sama tilanne joskus vuos sitte keväällä. Heräsin noin kuukauden ajan joka yö 3-4 välillä, nukahdin uudelleen vasta joskus 7 pintaan ja ku piti yheksältä herätä töihin ni oli ku ei olis nukkunu ollenkaan. Loppuajasta olin niin seis töissä, et pomo jo puhutteli et mitä mä öisin oikeen puuhaan :D
Se meni sit ohi itekseen, mut en vieläkään ymmärrä mistä se johtu. Uskomattoman ärsyttävää ja uuvuttavaa se on. Tsemppiä!
Nää pirun 70-luvulla tehdyt sähköt, kaikki on ollut pakko vetää mahdollisimman monet pistokkeet ja kytkimet samasta linjasta. Ja sitten joku asukas ketä on vetänyt seuraavat johdot, niin on vetänyt värit päin *****a joka taasen haittaa omaa katkaisimien asennusta prkl *grr*.
Nimim. 3 sulaketta jo tullut poltettua tänään ja nyt on turha enään tehdä näin myöhään mitään (istuskellen kynttilän valossa, tosin ihan rauhottavaa tämä on *vink*).
ärsyttää oikeesti ihan sikavitunpaljon kun ei tiedä jotain asiaa, ja kun yrittää ottaa asiasta selvää niin vastausta ei tunnu mistään tulevan ja olo on aika... niin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574
- ...
- 710
- Seuraava »