Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 569
- 570
- 571
- 572
- 573
- ...
- 710
- Seuraava »
oi vittu!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihmisten sympatiavihaisuus rasittaaaa!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ranteetaukiviiltel*
sana "pärrä". aaargh!
Toi Voittopotin insertti/mainos...VOI PERKELE!!
Soita numeroon ...NOLLASEITSEMÄNNOLLANOLLA..
edit:
Vituttaakuntästäsaatanankaupungistaonniinhelevatanvaikealöytääsopuhintastakämppääjokaoliseesjossainkunnossa!!!!
Ja joo, tulihan se talvi tänne pääkaupunkiseudullekin, vähän myöhässä tosin, tässä jo vähän muuta odoteltiin...
[q]purrfect, 2.5.2007 17:11:
---
No mua ei nyt vittu kiinnosta.
---
Oletko varma?
[/q]
Kyllä mä nyt olen varma. Eiku venaas mä kysyn mun toiselta persoonalta. Joo kyl me ollaa tuplasti varmoja, enough?
[q]No mua ei nyt vittu kiinnosta.[/q]
Oletko varma?
Meijän koulu. Vittuuuu *toktok*
Jaahas ja nukkusin kunnolla pommiin töistä, tuli herättyä äsken ja eikä ketään ole näemmä ihmetellyt työpuolessa missä sitä ollaan (heräsin äsken *igor*).
Edit: **rkele, unohdin että on vappu *pahis*.
Edit2: Ja kauhea krapula.
Edit3: Vielä yksi muokkaus tähän postiin, se mikä eniten potuttaa illassa on että kun ihmiset ei maksa osuuttaan taksista vaan ottavat ilmaisen kyydin.
Päreiksihän nuo aikasemmat vappusuunnitelmat meni, klo. 13.05 kone hajoaa duunissa ja sehän ei tiedä muuta kuin odottelua että kone tulisi kuntoon.
Eilen olimme jo valmistautuneet lähtemään vaeltamaan Kuhankuonon vaellusreiteille (lähdön piti tapahtua 15.15), mutta eihän sinne viitsi enää lähteä koska bussi olisi niin myöhään perillä (n.2000) ja vaellukseen laavulle pääsemiseksi menisi liian kauan (n.2300 perillä).
Joten **tutuskäyrän korjaamiseksi päätin mennä lähikauppaan ja ostaa ah niin ihanaista juomaa eli siis tulee vedettyä perseet olalle. Taas yksi vappu josta ei tule muistamaan mitään hienoa, koska mitään hienoa ei tule tapahtumaan ja vain ainoastaan siksi että yksi **atanan laite präkää.
Edit: ei yski vaan yksi
Tää sää. Missä on se kovasti odotettu kevät?
[q]Annakins, 30.4.2007 10:23:
hanki auto mis on vakionopeudensäädin.
[/q]
Muuttaisin maahan jossa ei olis peltipoliiseja jos ei ois rahasta kiinni. Mullahan ei ole omaa autoa ja eipä oo ollu vakinopeusäädintä yhdessäkään autossa jota oon elämäni aikana ajanut. Ja se vakionopeuden säädin ei kauheasti auta tuohon jatkuvasti vaihtuvan nopeuden muistamiseen :)
[q]Jutu, 26.4.2007 14:27:
Tää saatanan kevät ku pitää noiden puskien ruveta kukkimaan ja tunkemaan tota pölyä joka paikkaan! Taas on mieletön päänsärky ja nokka vuotaa ja ja ja. [/q]
Mä käyn siedätyshoidossa kolmatta vuotta, tällä hetkellä pitää käydä joka 4.-6. viikko. Joka kerta hoitsu piikittää toiseen käsivarteen timotei- ja toiseen koivusiedätyksen.
6e/kerta ja kyllähän noi auttaa allergiaoireisiin huomattavasti... mutta eilen jouduin taas käymään ja nyt kyynärpään vieressä on valtavaksi turvonnut, melkein kyynärpään kokoinen punainen paukama ja kummassakin käsivarressa on vanhojen piikitysten jäänteitä.
Koko päivän vituttanut, kun on vappu tulossa ja kädet kuin herskahuoralla, PRKL
Just nyt alko ärsyttää se, että mulla on kylmäurtikaria.
Tymhää.
TYÖ!!
Saakelin paha allergia Ja lisäksi poikaystävä tulkitsee mun sanani aivan metsään, eikä edes oikein ole halukas kuulemaan lisää *toktok*
Flunssa hiipis pahimpaa mahdolliseen aikaan, taas :(
Ät te möment.. KAIKKI!
Puuha-Pete. Voi vittu sentään.
[q]Taika, 24.4.2007 10:56:
noi hemmetin teinit, jotka laittaa äitinsä soittamaan/lähettämään sähköpostia puolestansa saadakseen meiltä töitä. tekee kaikkea muuta kuin hyvän vaikutuksen.*igor*
[/q]
Aaahhahhaa,meille on kanssa tullut muutama tällanen puhelu ja ihan yleisesti oon yrittänyt asiallisesti näille avuliaille äiskille sanoa että laittaa sen jälkikasvunsa ottamaan henkilökohtaisesti IHAN ITSE yhteyttä, mutta tässä pari viikkoa sitten eräs rouva ei tätä vastausta suostunut nielemään.
keskustelu meni mitäkuinkin näin:
rouva: kun mä soittelen mun tyttäreni puolesta kun hän etsiskelee kesätöitä.
minä: no siinä tapauksessa mä pyytäisin että teidän tytär ottaisi muhun yhteyttä ihan itse tai lähettää vaikka sähköpostitse vapaamuotoisen hakemuksen niin katsotaan sitten.
rouva: Ei kun sinä et nyt ymmärrä, minä soitan nyt siksi että sinä palkkaisit minun tyttäreni.
minä: mulla nyt ei ole tapana palkata ketään puhelimitse eikä varsinkaan niin etten ole edes kyseisen henkilön itsensä kanssa puhunu.
rouva: No siksi minä soitankin että sinä ottaisit minun tyttäreni haastatteluun!
minä:Joo mutta rouva hyvä,kyse on nyt myös siitä että jos teidän tytär ei itse viiitsi edes yhteyttä ottaa niin ei se mulle kovinkaan positiivista ennakkokäsistystä anna.
rouva: Siis te kyllä menettäisitte parhaan mahdollisen työntekijän!Minun tyttäreni on niin kaunis ja viisas ja nopea oppimaan ja hyvin kielitaitoinenkin!
minä: kuulostaa oikein hyvältä mutta silti rouva,pyytäkää nyt tytärtänne ottamaan tänne ihan itse yhteyttä.
rouva: minä olen nyt ihan tosissani,hän on niin kaunis ja viisas!Ja kun minä niin tahtoisin hänelle jonkun kesätyön joka ei olisi suhteilla hankittu nyt kun hän on 18 täyttänyt.Kun sitä ennenhän hän on aina tuolla meillä stockamannilla ollut kesäisin...
Ja siis tää käsittämätön puhelu jatkui tätä rataa lähes kymmenen minuuttia.
Käsi ylös joka yllättyi etten suostunut edes haastattelemaan tätä tyttöä?*nauru*
edit. typoil
[q]Super-Kerttu, 23.4.2007 16:49:
---
Hyzenthlay, 23.4.2007 15:52:
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.
---
Ruoka on saakelin kallista..Mulla menee varmasti 200 euroa kuussa ruokaan..*pökr* Maito, leipä, leikkele, jugurtti..eipä paljoo muuta tartte ostaa niin 20 euroo on jo mennyt..*igor*
[/q]
Meillä kans menee 300-500e/kk safkaan.. varmaan menee enemmänki mut toi on siis yhteen kauppaan.. mukaan ei oo laskettu lähikaupan ostoksia...
silti tuntuu et parin päivää kauppareissusta nii jääkaappi on puolityhjä ja taas pitäs hakee jotain, vaikka yrittäs fiksusti ostaa... Ja ei meilläkää sen kummoisia osteta.. meitä on perhees kolme joista nuorin on 3v
- « Edellinen
- 1
- ...
- 569
- 570
- 571
- 572
- 573
- ...
- 710
- Seuraava »