Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 572
- 573
- 574
- 575
- 576
- ...
- 710
- Seuraava »
Mä antaisin katkeraa palautetta tosta opettajasta, mutta en löydä nettilomaketta. Scheisse!!*dissaa*
-clip- (avauduin liikaa)
muoks : EIKÄSSÄRIT
Naa perkeleen jenkki-operaattorit!
vaalimainokset
ja odotettu sähköposti joka ei vieläkään ole tullu
XXXXX fales again.
On ollut niiiiiin hyvä fiilis yhdestä jutusta nyt puolisen vuotta ja sit se loppusuoralla kusee täysin totaalisesti käsiin mitenkään musta riippumattomista syistä. Olen tämän puolen vuoden aikana kiitellyt vuolaasti useaan otteeseen ja monille tahoille multa opetustoimintaa tilanneen tahon ennakkoluulottomuutta ja vanhojen yksioikoisten ja nurjien asenteiden pehmentämistä. Puolen vuoden aikana ollaan saatu helvetisti aikaiseksi ja juuri kun on homman lopputyön aika jota kaikki osallistujat on venanneet innolla koko proggiksen ajan, niin eräs virasto iskee omat rasvaiset näppinsä peliin ja tulee tuhoamaan sen kaiken mitä tässä nyt on koitettu rakentaa. Vittu.
Tässä ei nyt ihan mikään Eskimo-puikko enää auta vitutukseen. 2 litraa Trio-jäätelöä, kiitos.
olematon asiakaspalvelu eräässä shell-palveluja tarjoavassa yrityksessä. *dissaa**grr*
Tämä olo.
Mistä olis vielä mahdollista saada hankittua Mobilesin "Disco tänä yönä?" Formaatti on tässä tapauksessa samantekevä.
Syömisen jälkeen alkaa vätystää.
[q]hallucinogen, 12.3.2007 21:31:
---
---
Kerros tarkemmin niin voidaan antaa paremmin tuomioita =)
[/q]
Eletaan kaukosuhteessa joten puhelin on ainoa tapa pitaa yhteytta. Se kuiteskin menee vahan hankalaks jos mies ei lataa puhelinta ja unohtelee laturia millon minnekin. Tama taas tarkoittaa sita, etta eletaan taysin sen ehdoilla koska mies paattaa ottaa yhteytta ja se tapahtuu yleensa joskus puolen yon aikaan. Ja sit ne on jotain viesteja kavereitten puhelimista, et soita tahan numeroon et voidaan puhua. Asiaa ei myoskaan auta se, etta ukolla harvemmin on crediittia puhelimessa, joten puhelin laskut tulee mulle. Ja silla on kuukaudessa noin 5 kertaa enemman rahaa kaytossa kuin mulla.
Ei kai se voi tajuta milta musta tuntuu, kun se tietaa aina mista mut tavoittaa.*igor*
[q]minttu83, 12.3.2007 21:17:
MIEHET ! Onko se niin vaikea oppia niista tehdyista virheista !*eikä* Ei jaksais jatkuvasti niista samoista asioista vetaa herneita nenaan.
[/q]
ja äijjä o toisespääs varmaa et "Miks toi jaksaa vetää aina samast asiast herneet nenään"
[q]Saarre, 12.3.2007 21:21:
---
---
ja äijjä o toisespääs varmaa et "Miks toi jaksaa vetää aina samast asiast herneet nenään"
[/q]
Oliskin. Se tarkottas varmaan sita, etta me tapeltas tasta aiheesta nyt ja saisin ees jotenkin purettua suuttumustani. Ma oon viela kysynyt, etta ylireakoinko kun suutun tosta aiheesta ja se on sanonut et en ja lupaa et ei koskaan enaa kayttaydy niin.
joku stana kattoo yläkerrassa salkkareja kotiteatteri täysillä!*grr**toktok*
Päätä särkee jatkuvasti. -_-
[q]Santutar, 8.3.2007 19:52:
Teeveestä tulevat vaalimainokset! Todella teennäisiä ja raivostuttavia...*toktok*
Täälä on näköjään muitaki joita kyseiset mainokset raivostuttaa
[/q]
Kuten myös radiostakin tulevat..Mitä tulee ihan koko ajan..*grr*
Teeveestä tulevat vaalimainokset! Todella teennäisiä ja raivostuttavia...*toktok*
Ja tämä on vaan sit mun mielipide.
Täälä on näköjään muitaki joita kyseiset mainokset raivostuttaa
Päänsärky
[q]Sand3, 7.3.2007 14:52:
---
satumetsä, 7.3.2007 14:11:
Ku en osaa päättää mitään. Mikä musta tulee isona. Pingviini vai legoinsinööri.. nönnönnööö
---
no musta ei tule totakaan...
Oppihan taas sitten kantapään kautta et ne vaatteet pidetään päällä vaikka olis kuinka kuuma!
[/q]
Ja taas kaksi uutta potentiaalista tradenomia pongattu.*joo*
Talon sisältä tullut maili, jossa lähettäjä ei kerro kuka on, mistä sai tiedon ja ei vastaa vastapallomailiin, jossa kysyn kuka mikä missä ja kenen kanssa. Maili ei yksinkertaisesti kertonut minulle mitään ja sen oli ilmeisesti tarkoitus selventää yhtä tapausta.
Mutta siis ois tohon mailiin voinu edes laittaa kuka on ja miks mulle tän tyhjän tiedon välitti. *toktok*
Ja vi*** hinurit, jotka luulee, et mul on kristallipallo tai oon vähintäänkin meedio.
[q]KooKie, 5.3.2007 21:46:
---
ALIEN, 5.3.2007 21:41:
Tonnikalaa hampaiden välissä kyl vituttaa (!)
---
:D Mä voisin myös pistää kaksi senttiäni likoon ton tonnikalan takia...
[/q]
oih, kuinka uhrautuvainen olet <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 572
- 573
- 574
- 575
- 576
- ...
- 710