Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ottaa päähän kun töissä ei ole mitään tehtävää, aika mene n i i i i n hitaasti. Peukaloita pyöritellessä ja mulkoillessa saa menemään pari minsaa, mut entäs sen jälkeen?? No, ei kun samat jutut uudestaan.... Hulluks tässä tulee!

Kela onnistu ryssimään mun työttömyyskorvaushakemuksen, mikä tarkoittaa sitä, et saan elää vielä viikon ilman rahaa. Tai no onhan mulla 2e kukkarossa..

Välillä vituttaa tämä oma saamattomuus/laiskuus. Perkeles!*släp*

Minäminäminäminäminäminäminä ja vielä kerran minä

[q]Timce, 31.7.2008 08:46:
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.
[/q]
Kuis hyvät antennit on kehissä? Ittellä ku oli rautalanka/rukari "antenni" niin kaikki muut näky lähes moitteetta paitsi ylen kanavat ja voice. Sit mökiltä nappasin käyttämättömänä olleen ison antenninrohjakkeen ni johan rupes näkyy

Selvitellä kalaverkkoja 2-3h ja lopputulokseksi saadaan ei mitään.
samaan yhteyteen menee sit runsasruotosten kalojen syöminen. perkele vituttaa nyppiä pikkaraisii ruotoi vittuu ku ei viitti niellä

[q]opmdevil, 30.3.2008 01:41:
DJ:t jotka kikkailee sen sijaan että yrittää soittaa niitä biisejä
[/q]
Ai sohvat ei menny niinku piti? =P

tää McGyver letti ku näin 8h unien jälkeen tää on näemmä vieläkin märkä =P

Oma käyttäytyminen - MINÄ : ajattelemattomuus, välinpitämättömyys, itsekeskeisyys ja vittumaisuus *uuh**poks**eiei*

[q]Pablo:
- Ihmisten jahkailu ja päättämättömyys
- Pinnallisuus
- Paskanjauhaminen seläntakana

[muokattu 2.8.2004 12:25]
[/q]

oon kyllä tuossa 100%:sesti takana......

PS. sit mua ärsyttää faijan asenne aina välillä....ei voi mennä sillee sovitelleen...on vaan off/on asento....

PPS. taas tuli jostaa linkistä pompautettua itsensä kyttääjien nettisivuille....mua ärsyttää elämäntoivonsa menettäneet ihmiset jotka stressaavat vielä enemmän itseään niin että puuttuvat kaikkiin virheisiin mitkä näkevät....kamoon....miten tuollaista sairautta voikaan olla...ite kuolen mielummin oman käden kautta jos käyn tuollasta tekee....tai sit kuolen vanhana ja velkaisena siitä syystä että asun omakotitalossa enemmin kuin kerrostalossa.....
Tuli taas taakka hieman kevyemmäksi....*huhhuh*

[q]kinderi, 4.6.2010 23:32:
Nää pakolliset sukukokoontumiset. Huomenna vuorossa serkun valmistujaiset, vittujee.
-"Joko sulla on mies? No miksei? Jäät kohta yksin kokonaan, onhan sullakin jo tota ikää..Et sitten ole exääs ajatellu takasin ottaa?"
-"Jokos sä alat valmistua? Jaa ettet edes opiskele..Kyllähän sun jo pitäis".
-"Ai eikö sun lapset vielä tee sitä tai tätä? Kyllä meillä on kaikki osannu jo tossa iässä, ootas kun mä annan vinkkejä millä säkin onnistut".

Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
[/q]
HÄHÄ! no onneks mä voin vaan vastata et työttömänä, ei koulutusta, ei lapsia, ei velkaa, oliko muuta?

tekee mieli vähän kaikkea ruokaa, mutta kun kaupat ei oo auki

Se että ihmiset uskoo kaikkee mitä mustakin liikkuu kysymättä multa ollenkaan miten asia on...

nooh ei voi mittään aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta.

mä en tiiä minkälaisen putkirempan ne on tehny näis kämpis keväällä mut no vihdoinki selvis mistä toi ärsyttäjä tippaääni tulee. pöntön ja lattian viemärikiinnitys vuotaa ja ruiskii vettä

[q]Freja, 24.11.2009 08:12:
Halun postaa sivulle 666.

Siis voi jumalauta!

http://static.metrolive.fi/nakoislehdet/metro/MET20091124/

"Uusi lähijuna töhrittiin jo".

siis voi saatanan vitun urpot! Mikä vittu siinä on ku pitää mennä töhrimään joka vitun uus juna jollain elämääkin rumemmilla tageilla? On se ny vittu ... ARGH! Oon oikeesti vaan nii vittuuntunu tohon touhuun. Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja niiltä katkotaan kädet ja puhkotaan silmät, ja jalat vois heittää johki murskaimeen. Oppispahan olemaan.

[/q]

Aamulla vaikutti kaks poikaa junassa tietävän asiasta jotain, mut ei niistä ottanu oikein selvää.

Että näitten mun farkkushortsien vetoketjulla on taipumus poistaa "lukitus" ja aueta kokonaan. Siinä sitä sit taaperrellaan viilut auki onnellisen tietämättömänä =P

Vitun äijä. Sil on auto korjauksessa ja tilalla vara-auto. Nyt se on niin vitun pelti kii et se ei ees tiedä mikä se auto on muutaku et se on beige ja rekkarin eka kirjain on O. Saatika mihin se on sen parkkeerannu. Sit se kuulemma on Citroen joka saatii irti ku kysyttii miljoonaa kertaa et onko se sitikka ku se näytti jotain vihreetä autoo et toi.
Noni nyt selvis et se onki metallinsininen Mazda 626

osaamattomuus pitää turpaansa kiinni =P
ehkä mä joskus opin

vitun amikset ja vitun minä ku en osaa pitää turpaani kiinni...->kaverin autosta ikkuna sisään.

[q]Jone, 10.4.2007 09:36:
---
Kolera, 9.4.2007 22:17:
Hölölölö

---

Kenen kanssa sä hengaat?
[/q]
Tädin kanssa tässä pääsiäisenä. Onneks se vääntää asioista lähinnä isän kanssa.

O