Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 546
- 547
- 548
- 549
- 550
- ...
- 710
- Seuraava »
Tää juustonaksun käry korvantauksessa =P
Tulee näemmä tästä ku pitää näitä laseja päässä ja sit sieltä rasvakurat valuu alaspäin =P
kaikki. vittu.
[q]Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta. onks tää joku puhevikaisten UPEETA vai mikä hitto
[/q]
Ihan lahlestahan toi sana on ja ei oo kyl tosiaan tullu mielee koskaa et se vois olla upeeta sanasta lähtösin =P joskus 90-luvun alkupuolella tota muistaakseni useammin käytettiin. saapi immeiset korjailla ja tarkentaa mun horinoitani.
Onneks känniset FB-postaukset voi poistaa, aiemmin oli kännipuhelut ja tekstarit...
Joo no oli noi muutenkin vähän itkukännit. Tapasin muutaman eksän kaverin ja sit yhessä itkettiin mailmanmenoa jotain 5h jatkojen välissä*blush*
Kiva kyl kun piti lukee kaikki fb kommentit ja mitä viestei oon laittanu, kun en muista puoliikaan =DD
Vältyin onneks pahimmalta eli en sentään oo laittanu eksälle viestejä.
Eikä mua haittaa niinpaljoa se, että oon laittanu jonkun tyhmän tunteellisen viestin vaan enemmänkin se, että se on kirjotettu melodramaattisesti ja todella huomionhakuisan kuulosesti. Ja siis en mä fbstä hakis huomiota ja en mä halua eksän lukevan mitään tollasta miestiä muutenkaan ja mulla on paljon fbkavereita joiden en oikeestaan haluu tietävän mitään hirveen intiimejä juttuja musta muutenkaan. En tajua siis ollenkaan sitä kännilogiikkaa millä se viesti on wallille laitettu.
Tanya:[q]Ihmiset jotka tulevat "näyttäytymään" bileisiin! Tyyliin:
Oltiin muuten lana siellä bileissä ja oli tosi siistiä!
Tosi asiassa nämä ihmistyypit tulevat täydessä tällingissä vaan hengaamaan nurkkiin ja näyttämään omaa naamaansa. Heitä tuskin koskaan näkee tanssimassa ja jalkakaan ei pahemmin täpise musiikin tahtiin. Ainut siis mikä bileissä kiinnostaa on oma napa ja se että myös muut ovat sen huomanneet!!!n ei hjyvä, ei hjyvä!!!
Haloo, minkä takia me niissä bileissä käydään!!!
Mä ainakin henkilökohtaisesti nautin siitä musiikista! On mahtavaa tuntea kun se musiikki täyttää sun kehon ja saa sut TODELLA liikkumaan!! Onhan se hauskaa kun saa toteuttaa itseään ja panostaa ulkonäköön mutta onko se muka pääasia bileissä. Eikö me kuitenkin asiakkaana makseta siitä että tullaan kuuntelemaan niitä dj:tä!!
Olenkohan käsittänyt asian väärin..*hmph*[/q]
...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?
Känniset fb postaukset. Miten mä onnistunkin aina kuulostamaan niin vitun melodramaattiselta. Teen just sellasii postauksia, että jos näkisin sen jonkun muun postaamana mä pyörittelisin silmiäni ja mmiettisin, että onpas siinä attentionwhore. + siis miks postaa jostain idioottimaista, kun tietää, että aijoo kuitenkin poistaa sen heti kun selviää. Ja kun en mä halua edes sellasta huomiota selvinpäin niin miksi sitten kännissä*grr*
Nehän on FB:n vastine itkukänneille, kun kaikki elämän vääryydet ja surut joutuu suurennuslasin alle että ne pääsis käsittelemään - tai ainakin purkautumaan. Tai tajunnan kolmiväriteorian mukaan, kännissä on sininen looginen puoli heikompi ja punainen tunteiden puoli vahvempi, jolloin suusta ja sormista tuleva teksti on avoimemman tunteellista ja siinä vähemmän miettii seurauksia. Sitten kun selviää, sininen ja punainen palaa normaaliksi, ja oma sisäinen (sininen) moderaattori alkaa kauhistelemaan että mitä on tullut sanottua ja tehtyä.
Oon ite sitä mieltä että jos sitä yleensä heikompaa punaista ei koskaan päästä sen sinisen tyrannin alta ääneen, jää jutut paljon pahemmin kaivelemaan ja sit kun se räjähdys tulee niin se on vielä vähemmän rakentavaa kun kaikki patoutuneet jutut tulee samalla kertaa ulos yhdessä pahoinvoinnin aallossa.
Onneks känniset FB-postaukset voi poistaa, aiemmin oli kännipuhelut ja tekstarit...
Känniset fb postaukset. Miten mä onnistunkin aina kuulostamaan niin vitun melodramaattiselta. Teen just sellasii postauksia, että jos näkisin sen jonkun muun postaamana mä pyörittelisin silmiäni ja mmiettisin, että onpas siinä attentionwhore. + siis miks postaa jostain idioottimaista, kun tietää, että aijoo kuitenkin poistaa sen heti kun selviää. Ja kun en mä halua edes sellasta huomiota selvinpäin niin miksi sitten kännissä*grr*
Unohdin TAAS tapaamisen, joka kostautuu 27e laskulla
Hyvin alkanut viikko, kun eilenkin unohtu...
[q]T-mu, 13.5.2010 09:25:
Maija Vilkkumaan kiekuminen.
[/q]
varmaa katellaa voicee =P subilta tulis ees futuramoi
vittu kaikki
notta siksarin juominen pistää sisäsen kellon vituillee ja sit ei saa ku korkeintaan 5h unta
tyhmät ämyrit. toivottavasti joku puukottaa kaikkii niit naamaan
Tää kaikki filosofian pohdiskelu alkaa jo kyllästyttää! Ja eniten ärsyttää se, että joudun huomenna istumaan joitain tunteja kahdestaan filosofian opettajan kanssa keskustellen filosofisista asioista vaikka en itse edes halunnut tehdä sitä! Ja sekin, että olen ainut koulun filosofian kirjoittaja ja nyt kaikki opettajan laudaturtoiveet kaatuu omaan niskaani.
Ärrh! Halusin alunperin mennä vaan huvikseen koittamaan miten mahtaisin filosofian kirjoituksissa pärjätä ja nyt mulle järjestetään jo kahdenkeskisiä tenttitilaisuuksia opettajan kanssa
Ai niin, ja vielä sekin ärsyttää, että mulla on hirveä stressi huomisesta tentistä ja nyt istun varmaan ainakin vielä pari kolme tuntia filosofian tehtävien parissa, jotta mulla olisi huomenna oikeestikin edes jotain sanottavaa. Ettei ole vain opettajan monologia parin tunnin ajan. Joten yöunet jää todella vähiin ja heti aamulla pitäisi olla pirteänä keskustelemassa ja käyttämässä aivoja.
Vittu!
tunteet.
väsyttää 24/7
[q]sapeli, 18.3.2008 08:36:
Mut kato jos nyt tuntuu maanantailta ni sithän viikko loppuu paljon pikemmin ja yllättävämmin!
[/q]
Sä oot kyl iha loistava ku löydät silti asioista sen positiivisen puolen :) Mä yritin tota kirjoittaessani miettiä, mut ei vaa tullu mitään positiivista mieleen. Mut joo, edes jotain. Tänks
[q]Steven Hoaks, 17.3.2008 21:52:
---
Kerrot heti millä ja miten
[/q]
Hommaa iToner -softa, se hoitaa homman alusta loppuun saakka.. Tai sit tälleen esim:
Garageband -> Avaa haluamasi biisi -> Pätki sopivaksi -> Lähetä iTunesiin soittoääneksi -> Plugaa iPhone kiinni ja soittoäänet synkkautuu.
Erilaisii tapoja on vaiks kuinka, use the Google :)
[q]Freja, 24.11.2009 08:12:
http://static.metrolive.fi/nakoislehdet/metro/MET20091124/
"Uusi lähijuna töhrittiin jo".
siis voi saatanan vitun urpot! Mikä vittu siinä on ku pitää mennä töhrimään joka vitun uus juna jollain elämääkin rumemmilla tageilla
[/q]
Jep!!!! Huippuärsyttävää kun ei dorkat osaa edes tehdä sitten kunnollisia sellaisia vaan sutata jotain puolivillaisia paskoja näkyville paikoille. Menisivät ensin harjoittelemaan johonkin pytstymetsään ennenkuin tulee suttaamaan julkista omaisuutta. Ei se kyllä ihan oikein ole niitä sutata jos osaa homman. On se vaan pirun hienoa taidetta
tää paska musa mikä kuuluu ku yritän hemoon saada likalle aikaa.. ja toi vitun nettiajanvaraus ei toimi niin nyt joudun sit päivystään puhelimes ja kuuntelee 50´s musiikkia!!!!!!!
ai nii ja se lastenhoitajatyttö mikä on likan tarhas duunis joka noin 90% kerroista ku soitan vastaa puhelimeen niin vaikuttas jotenki astetta yksinkertasemmalle..
Suomen oikeusjärjestelmä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 546
- 547
- 548
- 549
- 550
- ...
- 710
- Seuraava »