Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 543
- 544
- 545
- 546
- 547
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Mellu-, 13.9.2005 13:44:
Syksy
[/q]
Jep.
Mä oon niin täynnä tota rakkaani pomoa kun pakottaa noi olemaan ylitöissä, ja mikä parhaita, JUST SILLON kun olis meilläkin muuta menoa! Voi helevetti!
[q]Oliwer, 7.2.2006 22:15:
---
sapeli, 7.2.2006 22:02:
1) se pienenpieni teksti mistä ei ainakaan mun silmillä ja/tai monitorilla saa oikeasti mitään selvää, ja
---
Mut eiks toi tule aika nopsasti näkyviin, kun copypastee sen johonki kirjotuskenttään ja lukee siitä?
Vai saaks tuon jotenkin muuten nopeesti näkyviin?
[/q]
No oishan tuo mahdollista, mut esim. forumeita lukiessa samalla sivulla ei ole mitään riittävän suurta kirjoituskenttää... Ihan vaan periaatteesta vähän nyppii kun kommunikaatiosta tehdään vaikeaa.
viikonloppu meni ihan vituilleen ja painaa päätä sen takia
En tajua miks noiden remppamiesten täytyy vähän väliä soittaa meidän ovikelloa ja nanosekuntia myöhemmin avata se ovi omilla avaimilla, kun niillä ei kuitenkaan ole koskaan tänne mitään asiaa Turhaan siinä sitten aina vaan alkaa hötkyilemään
[q]Mimir, 5.11.2008 21:35:
Harrastuspaikan ovikoodi... Se näyttää toimivan täysin satunnaisesti, mulle ei vielä koskaan kertaakaan. Tänäänkin ~20 minuutin aikana ehdin melkoisen monta kymmentä kertaa naputella sitä koodia kaikilla eri tavoilla, mutta ei auennut ja piti odottaa, että joku tulee sieltä ulos. Onneksi tänään ei ollut mikään kauhea sää, vesisateessa sen oven kanssa on aina vielä mukavampi taistella *sydän*
Niin ja sit se tietenkin ottaa päähän, kun toiset näyttää taikasormineen menevän siitä ovesta heti sisään ja multa ei vaan onnistu *grr**nauru*
[/q]
Kaikille sama koodi? Ettei olis aikalukitusta liian monen vituiks menneen painelun jälkeen?
jotkut ei vaan koskaan oo tyytyväisiä.
Kun on niin kova nälkä, ettei jaksa odottaa ruuan jäähtymistä ja polttaa kielensä
[q]mayah, 14.9.2005 13:12:
Omien topikkien nostatus. Kun kukaan muu ei sano siihen mitään, pitää itse kaivaa topikki ylös, quotata jotain ikivanhaa juttua ja sanoa ei mitään.
[/q]
niinpä
Matkustaa kouluun 1,5 tuntia vain istuakseen siellä 1,5 tuntia ja matkustaakseen taas 1,5 tuntia takaisin.
[q]sapeli, 14.9.2005 11:45:
Pitäis oikeasti laittaa lappu tohon oveen missä lukee "Tähän asuntoon ei remonttia".
[/q]
Jos toi tilanne oikeasti noin paljon häiritsee niin laita lappu. Pieni vaiva siihen nähden että poistaa noin ison harmistuksen aiheen
Palkkalaskelma tipahti postiluukusta ja taas vituttaa niin, että pää sanoo kohta poks.
[q]sapeli, 13.9.2005 15:47:
En tajua miks noiden remppamiesten täytyy vähän väliä soittaa meidän ovikelloa ja nanosekuntia myöhemmin avata se ovi omilla avaimilla, kun niillä ei kuitenkaan ole koskaan tänne mitään asiaa Turhaan siinä sitten aina vaan alkaa hötkyilemään
[/q]
Tänään taas sama juttu... herää siihen kun kuuluu *ringring* "putkimies!"
Sit vääntäydyn sängystä ylös, kääriydyn peittoon ja meen kattomaan mistä on kyse - eteisessä ei oo ketään. Taaskaan.
No, sit seison siinä pari minuuttia miettien pitäiskö mennä käytävään mesoamaan asiasta vai mennä takaisin nukkumaan, ja sit ovi aukeaa. Reiska siinä sitten ihmettelee että oliko tähän asuntoon mitään remonttia (ja ei ole), ja sitten pyytelee anteeksi "Mä oon vaan töissä". Argh.
Pitäis oikeasti laittaa lappu tohon oveen missä lukee "Tähän asuntoon ei remonttia".
mä sain kuulla jostain tosi maneesta jutusta mihin voin rekisteröityä, mutta nyt en musita enään minne*hahjust*
Ärsyttää, että eksä käyttäytyy, kun perseeseen ammuttu karhu. Siis sehän se mut jätti, koska sillä ei oo tarpeeks tunteita suhteeseen. Miks se sit käyttäytyy loukkaantuneesti ja vihasesti mua kohtaan. Mä vaan halusin, että se vie tavaransa vekka. Muutenkin sanoin sille silloin, että ois kiva, jos setvittäis jutut, että pystyttäis jatkaa kavereina. Mulla ei itteasiassa enää oo hirveesti esteitä sille kaveruudelle. Siks tuntuu hassulta, että mä, jonka maailman se hajotti pääsen tilanteesta nopeemmin, kun se, joka ei mua alunperinkään siihen halunnu.
Ois vaa pitäny heittää ne sen tavarat roskiin silloin kun sillä uhkasin. Nyt siinä ei ois enää mitään järkee*nauru*
Ärsyttää kanssa se, että oon ryttäny hoitaa omii juttujani, mutta unohdan aina joko verkkopankkitunnukset, paperit ja jotain muuta tärkeetä*toktok*
[q]Kri$$ G, 13.9.2005 15:31:
Kun on niin kova nälkä, ettei jaksa odottaa ruuan jäähtymistä ja polttaa kielensä
[/q]
vitun ameeba, laita se pakastimeen hetkeks*nauru*
vituttaa ku en ikinä ku oon suunnitellu aamulla lähteväni jonki, pääse lähtemään heti kuin mahdollista.
[q]Bio, 28.3.2008 19:35:
hemmetin sm-liiga neloselta, tollasen ohjelman vois ihan hyvin siirtää jonnekin urheilukanavalle
[/q]
Niinpä.. Vituttaa tuollanen. Ketä nykyään enää kiinnostaa?
Markkinointi. . .*grr*
[q]mayah, 14.9.2005 14:12:
NIINVITUNPÄ.
[/q]
no todellakin!
et haluis/viitsis/vois tehdä asialle jotain?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 543
- 544
- 545
- 546
- 547
- ...
- 710
- Seuraava »