Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

liian korkeet pöydät ja liian matalat penkit

[q]Verottaja, 10.9.2005 03:02:
Kääliöt.
[/q]
*känni* *hik*

Kääliöt.

Unirytmit...

Edellisyönä sain unen päästä kiinni aamukuudelta, heräsin kuudelta illalla... Olin 4 tuntia hereillä ja alkoi nukuttamaan, mutta sain nukuttua vain 4 tuntia. Ja nyt ollaan ihan pirteinä hereillä.

No, tässä voi katella pari leffaa ja pelailla vähän koneella ja ja ja

mä pidän kännykkää auki koko ajan siinä olevan herätyskellon ja kellon takia... tosin harvoin käy niin, että joku päättää muistaa mua keskellä yötä :)

nyt ärsyttää HKL:n bussit sunnuntaisin. Tai mitäköhän niiden kulkemistiheydestä kertoo se, että paikkaan b kestää yhteensä 14min (pelkkä kulkuvälineessä istuminen), mutta matkaan meni yli tunti....*hmph*

[muokattu 4.4.2004 18:56]

Kun ihmiset sanoo kaipaavansa rauhaa ja yksinäisyyttä.
Tai ei toi edellä mainittu ärsytä, koska se on ihan normaalia, että joskus haluaa olla
rauhassa, mutta kun joku alkaa tilittää, että haluaisi olla täysin yksin ja plaa plaa plaa...

Mua ärsyttää suunnattomasti, koska tällöin on kyseessä \?Haluan olla täysin yksin, mutta tietenkin niin että kaverit ovat heti tavoitettavissa kun en enää haluakaan olla yksin.\?

Ja sitten ihmiset luulevat tuon olevan yksinäisyyttä. Yksinäisyyttä on ennemminkin, \?Olen yksin ja vaikka yrittäisin kuinka ja mitä vain, niin olen silti yksin ja tiedän sen myös.\? Ja kun on kokenut tuon, alkaa pelätä yksinäisyyttä. Sit joku tulee kertomaan
sulle, että yksinäisyyshän on vaikka kuinka kivaa, niin saa välillä olla rauhassa.

Miksei ne voi tajuta ettei _YKSINÄISYYS_ toimi niin että se voisi olla vain välillä kunnes siihen itse kyllästyy???

[q]Hyzenthlay:
mä pidän kännykkää auki koko ajan siinä olevan herätyskellon ja kellon takia... tosin harvoin käy niin, että joku päättää muistaa mua keskellä yötä :)

[muokattu 4.4.2004 18:56]
[/q]

Mulla kyllä kännykkä hälyttää ”sovittuun” aikaan, vaikka onkin sulki. Kellonajan näkee videoista jne...Eli ei tarvetta pitää kännyä öisin auki. Akkukin kuluu turhaa...
Ellei sitten tosiaan ole sovittu jonkun ihmisen kanssa, että hän saattaa soittaa ja muuta. Töitä tai parempaa kämppää tuskin kukaan keskellä yötä tarjoaa ja huonot uutiset voivat aina odottaa, koska hyvin harvoin niihin pystyy enää kuultuaan vaikuttaa.

[muokattu 4.4.2004 19:52]

kylma ruoka jos sen pitas olla lamminta siis sillee et se on jaahtyny ja sit rupeet syomaa sita ja toteet et se on kylmaa.
tyhmat ihmiset jotka ei tajuu mitaa.
ylpeet ihmiset.
ja varsinkin ylpeet ihmiset. *släp*
ilmastointi joka ei toimi, tai toimii mut ei silleen niinku pitas. esim illalla toimii on jees mut sit keskel yota sammuu ja sit heraa siihen et on iha marka ja sit nukahtaa uusiks 5 min oot jaassa ku ilmastointi paattaa vetaa asetukset nolliin pakkasta kehiiin.... paskat aasialaiset osaa tehaa mitaa oikein

[q]Lene:
Jari Sillanpää Euroviisu-hömpötys.
[/q]
[q]http://www.iltasanomat.fi: (13.5.2004)

Päivä ei paista vieläkään Suomen euroviisurisukasaan. Jari Sillanpään esittämä Takes 2 to Tango ei päässyt eilisessä Eurovision laulukilpailujen karsintakisassa kymmenen parhaan joukkoon. Niinikään myös paikka lauantain loppukilpailussa jäi pelkäksi haaveeksi.[/q]
Kuinka ikävää...*nukkuu*

edit: Linkki vanhentunut.

[muokattu 27.5.2004 15:58]

Rahapula. Kesä vei mun massit

[q]opmdevil, 1.7.2008 14:42:
---
kimono, 1.7.2008 14:13:
toi yks v*tun kämppis! *toktok*

---

Minä suhtauduin kämppikseen opiskeluaikoina kuten siitä Kaunis Mieli leffassa se kaveri lopussa. Eli ajattelet vaan, että se on mielikuvituskaveri johon ei tartte kiinnittää mitään huomiota.
[/q]

haha, ihan hyvä vinkki!

toi jopa saattais toimiakin siihen asti, kunnes se tulee puhumaan
(a.k.a. valittamaan) jotain :/ noh, ehkä se muuttaa pian pois kun
ei muutkaan talossa oikein tykkää siitä.

No se kun on suihkus ja sattuu olee tälläinen huono pesuaineen/pesusienien teline, mistä sitten keikkaa kaikki aina reunan yli alas lattialle kun niitä letkulla tönii, niin no, humps sinne meni clearasil, humps sinne tippu axe, humps vaan, ni ei se nyt sillee mut jos sattuu viel huono päivä kohalle ni joutuu hyppii seinille kyl

[q]tommye:
se kun tähtää johonkin bussiin ja kun sitä sitten venaa pysäkillä niin se on aina myöhässä [/q]

pitäis ruveta polttamaan tupakkaa, ni sen bussin vois aina tilata sytyttämällä yhden*vink*

Ku nettiyhteys pykii just ku pitäs siirtää filuja*dissaa*

ihmisen rajaton typeryys... se on todettu todeksi.. =/

[q]JustinSane:
Vitun typerää, että sun pitää maksaa jostain josta olet jo valmiiksi maksanut, mutta mikä ei kuitenkaan sinänsä tuota kuluja.
Siis niinku esim. allekirjoittanut; katson viikossa tasan sen tunnin verran telkkaria, ja senkin maikkaria, miksi vitussa mun pitäis siis siitä hyvästä tukea ylen toimintaa parillasadalla eurolla vuodessa? Maikkarinkin vielä mainostuloistaan maksaa ylelle verkon käytöstä, eli yle ottaa kaiken hyvän lisäksi vielä tuplataksan. Pitää maksaa vaikka katsoisin vain videoita ja deeveedeitä. Ei mitään vitun järkeä.
Toivottavasti digiaika korjaa tämän siten, että jos et ole maksanut teeveelupaa, sulla ei näy ylen kanavat mutta maikkari, nelonen ja subi kyllä. Tai sitten, että maksat tasan niistä kanavista joita katsot (ts. jotka olet erikseen tilannut). Tämä vaatisi tietysti Ylen verkkomonopolin purkamista, mutta en kyllä näe siinäkään juurikaan huonoja puolia.
Nykysysteemi ei yksinkertaisesti vain toimi.
[/q]

Joo.. Ilmeisesti tässä analogisessa verkossa on vaikeaa toteuttaa sitä että YLE:n kanavat eivät näkyisi, jos et ole maksanut TV-lupaa, varsinkin kun Maikkarit ja muut käyttävät YLEn verkkoa. Oishan se hyvä jos digiverkko korjaisi ongelman. Maksettaisiin vain niistä kanavista joita katsoo.

en ole kyllä kokeillut, herättääkö tämä kiinni, mutta mun puhelin onkin muinaismuisto vuodelta 1997. Sitä on sanottu myös nokian virheeksi, joska se on liian kestävä kellokin näkyy vaan kännykästä, tai ehkä klubbarista, jos se sattuu olemaan auki

kyllä olen täysin joutilas joten mulle voi sukulaiset pistää nakkihommia. Mut miks vitussa se pitää tehä niin et sulle on nakki mut en nyt tiiä mimmonen se on ja millon se nyt tarkallee on ja sun pitää nyt päättää nakkipaikalle kulkemisesta/kyydityksistä. Ku minä oon vaan et ihan sama mulle mitä missä millon ku en mä siihen "sulle on jotain mutten tiiä viel mitä"-nakkiin voi mitenkää vaikuttaa. ni ei ku "elämässä pitää joskus päättää jotain ja tehä valintoja"
Miks vitussa helpot asiat pitää tehä niin vaikeesti.

Juuri nyt ei yhtään mikään.

guild warsin katapulttitehtävä. ois pitäny upottaa joku laiva, mut oon niin käsi.

O