Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]hemuz, 5.8.2008 08:55:
---
Kultakisu, 5.8.2008 08:50:

todennäköisesti sama pora kyseessä luulen että toi melu kuuluu vähintään arabiaan saakka. todella miellyttävää kun aukasevat juuri tuota katua, mikä tämän talon vieressä on... ei olis ideaa aloittaa se poraus vaikka klo 12? tai 16? olis todennäköisesti vähemmän korvapareja kärsimässä *pökr*

---

Jos ne alottaisi siinä klo 16 niin ne sit porais pitkälle iltaan, jos ja kun niillä olis se 8h työpäivä.
[/q]
Mua vähän epäilyttää et täs tapahtuu kuitenki niin et poraaminen lopppuu jonku tunnin kahen sisään ja sit ei poratakkaa koko päivänä enää? =P
siltä se aina tuntuu ku tommoseen herää

Aikainen herätys huomenna ja ylihuomenna...*uuh*

[q]Tapsa:
Se kun jengi ylpeilee !
TODELLA YLEISTÄ TÄSSÄ SKENESSÄ !
Vitun pellet !

[/q]

proud to be proud!!11!11

Pitäis pakkailla Epsanjan reissua varten mut mä en saa mitään aikaseks ja istun vaan tässä pohtimassa kaikkee

tällä hetkellä kaikki.. hirveä ketutus. ja vielä pitäs töihin lähteä.

putkiremppa alkaa välillä kiristämään pantaa..

se, etten ole enempää humalassa ja se, että joudun huomenna töihin

edit: enempäÄ

[muokattu 7.8.2004 02:31]

eihän nyt ketään voi mikään ärsyttää... hei kamoon..
nyt on kesä, ja kaikki hymyilee, tai itkee ja hymyilee*justjoo*

[q]astaroth, 11.2.2008 19:03:
vuorokaudessa ei tunnit riitä mihinkään
[/q]
Oon huomannut saman. Pitäis olla optiotunteja mitä vois käyttää aina tarvittaessa.

Mua ärsyttää suunnattomasti se, et ainaku oon porukoitten luona käymässä, kuten nyt, en osaa olla "normaalisti". Mua vituttaa ihan koko ajan, must tuntuu et mun pää räjähtää minä hetkenä hyvänsä ja mä toivon et on se hetki ku pääsen himaan.

Mua vituttaa ku tääl kaikuu, laps pitäs saada nukkuu, ni näil on telkkari täysil, koira kävelee ympyrää ja huohottaa, faija röyhtäilee/piereskelee helvetin kovaan ääneen, mutsi metelöi muuten vaan mm. hakkaa ovia mennessään vartin välein röökille. Ah, vittu tälläset viikonloput on kauheita. Mielummin oon koulussa hinkkaamassa jonku hilsetukkaa tai möllötän himassa ku kestän tätä. Ja silti aina välillä iloisin mielin tänne tulen. ja aina sama lopputulos.

Tämä järkyttävä selkäkipu ja sen lisäksi kamala migreeni jatkunut jo pari päivää. Sen lisäksi koulutöitä aivan liikaa ja ärsyttävät opettajat jotka antavat vääriä arvosanoja.

[q]Lene, 9.9.2005 00:23:
Oikeusministeriksi valtiotieteen maisteri.
[/q]

Sanos muuta. Koskinen tais olla liian iso uhka. Nyt sit saadaan kaikki ne sen jarruttamat laatulait vihdoin eduskuntakäsittelyyn. Vittu.

/N

Ku tää perkeleen lähtö kestää näin kauan!

TAAS KERRAN NUO MAINOSBANNERIT MISSÄ ON ÄÄNTÄ! Aina ku noi paukkaa yhtäkkiä ämyreistä aiheuttaen lähipitäen slaagin ni on kyl kirvesmurhan paikka

Väsymys

Ärsyttää telkkarit!
Miks ihmiset kattoo sellasta lobotomiaboksia yleensäkään?
no ok, ymmärrän harvat HYVÄT ohjelmat, mutta kun NIIIN helposti menee sellaseen jumittamiseen.

Jos turhat ohjelmat karsittas, ja ihmiset tekis sillä välin jotain "järkevää" (esim. dokais*iihhih*) tai nauttis jostain paremmasta viihteestä, niin oispas taas kerran maailma parempi paikka elää.

t. en omista telkkaria

[q]naira:
nyt kun tätä uuttaa potter-leffaa mainostetaan joka paikassa ja koko ajan, niin ärsyttää se, että ko. mainoksissa (ja muutenkin..) lausutaan harry ”englanniksi” ja potter ”suomeksi”... en tiedä miksi...
[/q]

Oikeastihan se pitäis lausua 'HÄ-ri PO-tah'. Tai vielä oikeemmin 'HÄ-rei PHA-thaa'.

[muokattu 6.8.2004 14:37]

tyhmät ihmiset, itsekkäät ihmiset, ihmiset jotka eivät ymmärrä omaa potentiaaliaan, ahdasmieliset ihmiset, ylimieliset ihmiset, väkivaltaiset ihmiset, liikaa jännittävät ihmiset, liian flegmaattiset ihmiset, palvotut ihmiset, IHKQ-plur-ihmiset, yy-yy-mulla on ollu rankka-lapsuus-viillän-siis-ranteeni-ihmiset, liikoja itsestään luulevat ihmiset, kaksinaamaiset ihmiset, välinpitämättömät ihmiset, rumat ihmiset, kauniit ihmiset, näsäviisaat ihmiset, itsehillintään kykenemättömät ihmiset, heikot ihmiset, vahvat ihmiset, turhat ihmiset === KAIKKI VITUN IHMISET, ihmiset on tän pallon SYÖPÄ

ain't misanthropy just great?

Unettomuus

Minä itse.
Joissain asioissa toivoisin osaavani käyttätyä kuin aikuiset eikä kuin 3-vuotiaat.

O