Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]JustinSane:
Hirveet kitkut, tärinät, värinät, sävärit, raivarit ja superenerkisyys. And for what? Yritän puolittaa päivässä nautittavan nikotiiniannoksen, ou jea baby, i´m a true addict
[/q]
Älä hyvä mies tee niin. Mä en usko lainkaan että vähentämisestä oo muuta kun henkistä haittaa (nimim. kokemusta on). Soon kokonaan lopetus tai ei mitään. ;)
Ilman parempaa tietoa mistä juoruavat ja onko tieto totta asioista eteenpäin juoruavat ihmiset!!! *Dissaa* *Kivatsulle*
[q]Enkeli:
---
Saara:
---
tulppaani:
Duunivuoron jälkeinen olo: Hirveä rasvan löyhkä, rasvainen tukka, hikiset sukat jne...*dissaa*
---
Onneksi olen töissä kukkakaupassa, aina kotiin lähtiessä tuoksun kukille
---
Sinä onnellinen, mä tuoksun yleensä eritteille, olen hoitoalalla
mäkin haluan tuoksuu kukkasilta ja perhosilta
[/q]
Phah, röökinkäry on niin kiva kans... Ja se kun siviilivaatteet haisee törkeen pahoille vaikka ne onkin kaapis... Ja vaatteet ja kengät viikonloppujen jälkeen viunaksissa ja tuhkassa...*hmph*
Mua ärsyttää se jos olis fiilareita vääntää musaa mut ajatus sit ei kulje!! se ei ole kivaa tietty ärsyttää välistä moni muukin asia mut tää on yleisin...kait on varmaan hieman paineita tuottamisen puolesta tietyistä syistä johtuen...
Olkapää ei pysy siellä missä sen kuuluisi vaan menee sijoiltaan..ei onneksi kokonaan tai pahasti mutta kyllä se kipeää tekee ja on särkee muutaman päivän sen jälkeen.
Ihmiset, taas vaihteeks.
väsymys mikä näköjään on nykyään pysyvä olotila
-M
Kuorsaavat ihmiset. Siis en tajuu miten jotkut voi pitää niin helvetillistä mekkalaa nukkuessaan
Mä en pysty nukkumaan ollenkaan jos joku kuorsaa, ja viimeyönä kämppiksen poikaystävä taas vaihteeksi piti meillä konserttiaan..
..noh jokatapauksessa eilen tuli ajankohtaiseksi uuden asunnon/kämppiksen etsintä jo ihan muista syistä.
[q]India:
kuvitelkaa miltä tuntuu herätä siihen että yläkerrasta kuuluu epävireinen poikalauman laulamana - aikuinen nainen? ei voi kestää!
[/q]
Heh *lmao*. Ei vaan, aikuinen nainen on hieno kappale, mutta vain Paulan (ja mun) laulamana *iloinen*. Kaikki sympatiat sulle.
Tajusin tänään mikä ärsyttää ihan älyttömästi.
Ihmiset jotka eivät pyydä anteeksi. (oli kyse mistä tahansa)
Nimittäin tänään eräs tyttö tönäs mua, jäi tuijottamaan eikä pyytänyt anteeksi.
[q]Nam :):
se et mä en jaksa mennä suihkuun vaik haju alkaa olla sitä luokkaa et on pakko mennä sinne
[/q]
Mm. Kiitos, kun jaoit tämän kanssamme.*slurps*
v*tun Ryanairin online-varauspalvelu
uusavuttomuus ja saamattomuus*eiei*
Huono seksi.
nämä läpeensä paskat ja toimimattomat tuotteet,
joiden "teknisenä tukena" joudun olemaan :(
nuha
[q]Enkeli:
---
Saara:
---
tulppaani:
Duunivuoron jälkeinen olo: Hirveä rasvan löyhkä, rasvainen tukka, hikiset sukat jne...*dissaa*
---
Onneksi olen töissä kukkakaupassa, aina kotiin lähtiessä tuoksun kukille
---
Sinä onnellinen, mä tuoksun yleensä eritteille, olen hoitoalalla
mäkin haluan tuoksuu kukkasilta ja perhosilta
[/q]
yök..... mutta jotain töitä kuitenki sul sentään on.... voivoi
[q]UnityF:
selkäänpuukottajat. valehtelevat kusipäät, hyväksikäyttäjät, seläntakana paskan puhujat, jne jne,... lista on pitkä....
miten tuntuu et osa on kavereita kun ne tahtoo jotain hyötyy... muuten hyvä kun osaa moikkaa tai pitää minkäälaista yhteyttä..
[/q]
Minä koin juuri tässä samanlaista...*dissaa*
vaikka paha mieli siitä enemmän tulee...*nyyh*...mutta ärsyttää!!!
se kun tähtää johonkin bussiin ja kun sitä sitten venaa pysäkillä niin se on aina myöhässä tai just mennyt ja sitten tulee kaikki muut bussit paitsi se. joskus käy vielä niin hienosti että nää muut bussit osaa kivasti kohdalla heittää kaikki kurat mun päälle
deadlinet, ja se ettei osaa aloittaa ajoissa.Tekisi mieli valittaa vielä liian vaikeasta tehtävästäkin, mutta itseppä olen haasteeni valinnut.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 537
- 538
- 539
- 540
- 541
- ...
- 710
- Seuraava »