Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- ...
- 710
- Seuraava »
mua ärsyttää hampaaseen. . . tai ikenee...
Erityisen paljon ärsyttää se tyyppi biitsillä joka käänsi mun puhelimen, lompakon ja tyttöystävän laukun sillä aikaa ku oltii hakemassa jäätelöä
Töissä istuminen. Täällä ei tällä hetkellä oo mitään muuta tekemistä kuin seinän tuijottaminen. Väsyttää.
Minua ärsyttää minä. Ujous pilaa kaikki mahdollisuudet.
[q]serotonot:
---
Peppi:
Kielitoimisto. Miksi instanssilla on tasan yksi numero, jonne kaikki apua tarvitsevat voivat soittaa? Kysyntä on kuitenkin ilmeinen, kun mulle on jo usean tunnin ajan kuulunut raivostuttava tuut tuut langan toisesta päästä.
---
mut sähän voit leikkiä niiden kanssa vanhaa turkulaista seuraleikkiä ja hokea sinne takas en tuu en tuu. Menee aika mukavammin :)
[/q]
Tuosta lausahduksesta tuli ehdoton päivän :) *hymy*.
Kielitoimisto. Miksi instanssilla on tasan yksi numero, jonne kaikki apua tarvitsevat voivat soittaa? Kysyntä on kuitenkin ilmeinen, kun mulle on jo usean tunnin ajan kuulunut raivostuttava tuut tuut langan toisesta päästä.
Nyt just ärsyttää se, että olis töissä tekemistä, mut en saa aikaiseksi. Perjantai prkl!
.pi.
[q]Peppi:
[/q]
mut sähän voit leikkiä niiden kanssa vanhaa turkulaista seuraleikkiä ja hokea sinne takas en tuu en tuu. Menee aika mukavammin :)
Semmoset roikkuu perässä, jotka ei natsaa
Sit se joka natsaa.... niin, kyl te tiijätte miten toi menee
[q]BlazeOnya:
---
Jazmine:
Tänään ne meni lakkoon... ainakin täälä.
---
*täh* Ei ainakaan tämän jutun mukaan ne ole lakossa.
[/q]
Hyvähyvähyvä Luin vaan eilen meijän paikallislehestä ihan muuta. Ja tänään sain kuullakkin asiasta. Hmm.. pitää katsastaa viä sitä lehtee tänään... Jos ne onkin auki niin se on pullon paikka
Alkon lakko!!!!!!
Tää on niin tätä taas. Perkele!
Se kun nuha iski!
[q]BlazeOnya:
---
Jazmine:
Alkon lakko!!!!!!
Tää on niin tätä taas. Perkele!
---
ööö.. miksi? Alkothan on auki. Vai ärsyttääkö juuri se, että ne on auki?
[/q]
Tänään ne meni lakkoon... ainakin täälä.
Se,ku jotku kaverit luuleet et oon joku rikaskin.Ja et rakastan heitä niin paljon,et maksan bensat,oon kuskina ja maksan viel niitten juomisetkin.*repeilee paskamaiseen nauruun* HYVÄ TE ERÄÄT! *kivatsulle**dissaa**släp*
no nyt se dna:n mainos näkyy myös jo irc-gallerian sivuilla
Kun ei vr näytä koskaan oppivan että Suomessa syksyn jälkeen tulee talvi. Aamulla saikin sitten kuntoilla ihan kiitettävästi kun vasta neljäs juna, mihin ihmisiä juoksutettiin, pääsi liikkeelle*dissaa*
Saas nähdä milloin ja miten mä pääsen täältä kotiin.
Se,et mä joudun luopuu kohta yhdestä asiasta minkä olen hankkinut tajuttomalla vaivalla,mut toisaalta jos käy hyvä tuuri mun suunnitelmissa....ei enää varmasti harmita siinä vaiheessa!
Se ärsyttää kun ottaa lääkepaketista sen lääkeliuskan esiin ja nappaa siitä yhden ulos, niin se liuska ei koskaan suostu menemään takaisin sisälle kun siellä on joku ohjelappunen mytyssä pohjalla
[q]mayah:
[iso]IDIOTISMI[/iso]
[/q]
Roger that
Maanantaiksi on luvattu ainakin -20 astetta pakkasta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 523
- 524
- 525
- 526
- 527
- ...
- 710
- Seuraava »