Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- ...
- 710
- Seuraava »
Ihminen, joka valehtelee päin naamaa ja joka ei maksa velkojaan, vaikka on rahaa sit shoppailla sun muuta
[q]mayah:
Söpö, ota se virta pois siitä pakastimesta, ni se ei koko ajan kylmene uudestaan...
[/q]
Mussu miulla ton tollainen iiiiso otus joka on puoliksi jääkaappi ja alaosa pakastin ja tossa on noi nappulat niin mun mielestä mä oon sulkenu ton pakastimen.. on se alkanu jo sulaa mut se on katos kerinny tekee sellaisen ison jääköntin tohon alimalle hyllylle kun en oo siel pitäny mitään ja nyt kun olin laittamassa sinne aamulla leipää niin vasta huomasin sen.. Toi on nyt sulannu jo 6h.. äsken onneksi irtosi jo iso pala sitä jäätä pois niin alan olla jo pikkuhiljaa voiton puolella..
onpas tänään vaikeaa olla minä minkä ihmeen takia lapsen pitää kiinnostua vääristä ihmisistä?
[q]JUUHAA:
---
serotonot:
haha :D pakko kysyy et miks?
---
sitä sopii miettiä...
(hei huumoriakin tähän päivään *vink*)
[/q]
mun päivät on täynnä huumoria ja miettimistä. siks mä ajattelinki kysyä sun näkemystäs asiasta enkä miettiä omaani.
Teen ihmissuhteista niin vitun vaikeita Pitää tarttua toisen entiseen sadan vuoden suhteeseen ja jauhaa siitä kunnes ahdistuin täydellisesti Viekää mun pää pois vähäks aikaa *grr**grr*
Tänään laittoivat paikan yhteen hampaaseen ja nyt on jatkuvasti semmoinen olo kuin olisi jotain hampaanvälissä No, kyllä tähän pian tottuu
Ihmiset jotka muuttaa yhteisesti sovittuja suunnitelmia tai joilla ei oo selkärankaa niitä pitää.
[q]Epailija:
---
Karvinen:
"siis sä oot teini, sun piti pysähtyy tohon viivalle, sul on ainaki renkaat sen yli" *släp*
---
No mitä näitä postejasi on lukenut, niin ajo-ohjeet tulevat kyllä ihan tarpeeseen. Kannattaisi kuunnella.
[/q]
Mulle tuli ihan sama mieleen kuin Epikselle.
Kämppä on infernaalisen kuuma, ei pysty nukkumaan.
Käyttäjänimet ja salasanat muutama A4:nen täynnä niitä.
Herätä aamulla keittämään kahvia ja huomaatkin, että pikkusiskosi ryystää viimeset maidot muroissaan
Noku bisse ei nouse päähän.
T. Nea Joanna anni ja jussi.
Kun tää saatanan sorinan kiinteistöliittymä tipahtaa langoilta viimestää 2h päästä yhteyden tekemisestä.
Jos jätän sipsipussin keittiöön niin joku avaa ja syö siitä pari sipsiä. ei siinä mitään mutta miksi se pussi pitää jättää sinne auki olemaan ja keräämään kosteutta. Parin päivän päästä jos olisin ajatellut syöväni niitä olisin voinut suosiolla heittää koko pussin menee, kun ne olis keränny jo tarpeeksi kosteutta. Eikö sitä tyhmempikin tajua laittaa sitä pussia niin ettei sinne pääse pahemmin ilmaa. Yhtä kiihottavaa syödä pehmeitä sipsejä kuin juoda hiilihapotonta kokista. Aivan yhtä älytöntä on laittaa tuommoiset naposteltavat johonkin isoon kippoon yhtä iltaa varten, kun sitten jättää 3/4 syömättä. Siinä ne sitten lilluvat kunnes joku tajuaa laittaa ne parin viikon päästä roskiin, kun kukaan niitä enää syö.
WHINEKRUIIIKS!
Jälleen kerran rakkaani pomo. Prkl, ihan kun töitä ei olisi muutenkin tarpeeksi. Toinen on ollu töissä jo 12,5 h tänään
[q]((rejver)):
Maksaa KELAlle vajaat 1000 takasperintää!! ..KELE!!
[/q]
Mulle tuli et mun pitää maksaa kelalle 750e asumistukia! Vaikka tulot ei ollu muuttunu eikä mitään siitä ajasta josta ne sen haluu takaisin... no valitus on lähteny etiinpäin... enhän mä oo ensikädessäkään sitä päättäny paljon saan tukee ja paljon ei... Ne on mokannu en minä.
[q]JUUHAA:
streitit ihmiset...
[/q]
haha :D pakko kysyy et miks?
Lehtimyyjät! Just äsken soitti yks oikein raivostuttava yksilö. Se suuttu oikein mulle, kun en suosutnu tilaamaan ja alko paasaamaan, et mieti nyt vähän miten halvalla saisit sitä ja tätä jne jne. Sit se vielä sanoa, että mitä sä sit edes kyselit mitään(kun kysyin et mikäs se joku lehti oli), jos et kerran mitään halua tilata. Meinasin jo lyödä luurin korvaan kun ei menny jakeluun.*senkin* Sit lopuks se vaan sano, että jos et kerran halua käyttää tätä loistavaa tilaisuutta hyväkseks, joka ei tule toistumaan (eipä varmaankaan *lmao*) niin hyvää päivänjatkoa sitten vaan. Joo, kiitos ja sitä samaa helvetti sullekin!*toktok*
[q]Nauskiss, 12.4.2009 22:44:
Mutta tänne mun piti oikeastaan kirjoittamani, että varsinaisesti mua ärsyttää tällä hetkellä ihmiset, paljon enemmän kuin pitkään aikaan.
[/q]
Aaaargh! Yhä enemmän ärsyttää ihmiset. *toktok* Jotkut ihmiset vois vaan poistaa tai kärrätä jonnekin hajottamaan toinen toisiaan. Mä en jaksais tätä riesaa...
Kohta kolme tuntia istuttu nettikahvilassa metsastamassa kameran muistikortilta n. 450 kadonnutta kuvaa. Vasta alle puolet loytynyt..Hidasta..*igor*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 525
- 526
- 527
- 528
- 529
- ...
- 710
- Seuraava »