Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 522
- 523
- 524
- 525
- 526
- ...
- 710
- Seuraava »
Se ärsyttää,ku jotkut ei vaan yksinkertasesti keksi mitään omaa!!!Kivaa huomata,et sun puheet on toisen puheet.ÄRF!
se että koko viikko menee lukemiseen vaik olis muutakin tekemistä no vapaapäivät ne on muutenkin ihan yliarvostettuja
[q]Annakins:
---
John:
Tyhmät ihmiset jotka uskovat sokeasti olevansa oikeassa ja yrittävät saada muutkin uskomaan sen, vaikka postaukset ovat täynnä asiavirheitä.
Klubbariltakin löytyy useampia kuin yksi.
---
Niitä löytyy joka paikasta...
[/q]
Löytyy, mutta oon vaan törmännyt täällä normaalia useampaan viimeisten päivien aikoina kun oon sairaslomalla surffannut koko päivät klubbaria. ;)
[q]John:
Tyhmät ihmiset jotka uskovat sokeasti olevansa oikeassa ja yrittävät saada muutkin uskomaan sen, vaikka postaukset ovat täynnä asiavirheitä.
[/q]
olet väärässä! minä oikeassa!
opinnäyte
mua ärsyttää tää koko threadi
Päätä särkee,stressii pukkaa ja massussa perhosia kun venailen tässä tärkeitä papereita/päätöksiä. osaan olla joskus tosi malttamaton
Midas, Midas, Midas..mut silti Levottomat.
Se kun töissä soi eri radiokanavat vastakkaisissa päissä hallia ja ite joutuu työskenteleen keskellä, niin et kuulee molemmat kanavat päällekkäin
Pitää varmaan jossain välissä viedä töihin joku oma mankka..
itseni
Yks nuija joka päätti mun ja Dagon open decks setin aikana nostaa neulan ja huutaa "kuka tällästä paskaa kuuntelee" *kivatsulle**grr**dissaa**taputapu*
[q]Nacu:(ja sisimmissäni toivoa, että kaikkien niiden lapset tulee illalla ulos kaapeistaan *vink*)[/q]
Sittenhän ne voikin miettiä, että mitä me tehtiin väärin lasten lapsuudessa, eikö Toni saanut tarpeeksi huomiota ja leikkikö Päivi liikaa autoilla.
[q]Hansu:
Jos vanhempien argumentointi on tuota tasoa kuin noissa sun esimerkeissä, en näe kyllä mitään syytä nöyristelyyn ja kunnioitukseen. Oma mielipide pitää toki muistaa perustella kunnolla ja tuoda julki rakentavaan sävyyn, ettei itse vajoa samalle tasolle kuin "vastustajansa".
[/q]
Mutta mä kuitenkin salakuuntelin.
Ja ne oli oppilaitoksen vieraita...
Joten päätin olla kaukaa viisas ja avautua tapahtuneesta ainoastaan tänne rakkaaseen Klubitukseen.
(ja sisimmissäni toivoa, että kaikkien niiden lapset tulee illalla ulos kaapeistaan *vink*)
[q]John:
Tuskin, oot hieman nuorempaa polvea. ;)
[/q]
Ai nii joo...*Hakkaa shittibamberseJ laminaattii*
[q]Pinxu:
Porissa oon joo...*psssttt*Ei kai me nyt puhuta musta? o_0
[/q]
Tuskin, oot hieman nuorempaa polvea. ;)
[q]Tapsa:
Se kun jengi ylpeilee !
TODELLA YLEISTÄ TÄSSÄ SKENESSÄ !
Vitun pellet !
[/q]
WORD!
Sellaiset ihmiset, joiden mielestä kaikkien muiden pitäisi heitä elättää. Aina on olemassa jokin veruke sille, ettei vaan tarvitse tehdä töitä tai alkaa opiskelemaan. Outoja sellaiset työtä vieroksuvat ihmiset. Toinen ärsytyksen aihe on ihmiset, jotka ennemmin törsäilevät vaatteisiin kuin maksavat velkojaan. Naurettavia sellaiset epärehelliset ihmiset.
Se ärsyttää, kun asuu Vantaan metsässä (mutta vain väliaikaisesti!!!), niin pitää lähteä bileistä alkuillasta, et ehtii junaan ja bussiin. Kivat Vantaan ja Helsingin julkisten kulkuneuvojen yöliikenteelle!
- opinnäytetyö ja koulu yleensäkki..
- en saannu nukutuks viime yöl..
- miks mul ei mee ruoka alas aamusella, pitäis jaksaa olla töiski..
- porukaiden tappelu
hah, oon vine.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 522
- 523
- 524
- 525
- 526
- ...
- 710