Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Verottaja, 11.7.2005 08:55:
Kämppä on infernaalisen kuuma, ei pysty nukkumaan.
[/q]
Joo pikkusen ahdistaa täälläkin kun olisi melkeinpä pakko nukkua että jaksaa taas ensi yön istua täysperäyhdistelmän ratissa... ....sais vähän tippua kyllä toi lämpötila...*dissaa*
Tää kevät ja siitepölykausi alkaa!! Nytkin nenä vuotaa, silmistä valuu vettä ja aivastuttaa ihan törkeesti. Ja napeilla ei näytä olevan mitään vaikutusta asiaan
Se et ain ku yritän komentaa kissaa ni mua alkaa naurattaa ja siit komentamisest ei tu yhtää mitää...*täh*
joutuu taas tekemään töitä launtai illalla
helldesk ja tämä duunipaikka noin muutenki!
sain eilen kuumotusta, että miksen ole pari viikkoa sitten
soittanut takaisin muutamalle viestejä jättäneelle asiakkaalle.
tsekkasin, että miksi en muuten olekaa soittanut niille takaisin,
mutta sitten havaitsin, että puhelut eivät koske mun tukemaa
tuotetta vaikka viestit onkin jätetty mun linjalle.
kun kerroin asiasta, että ei mulla tuollaista tuotetta tai sen linjaa
ole (ja että en edes näe sitä linjaa koko listassa edes), niin sain vain
vastaukseksi, että onhan se sulla! noh, ei sitä kyllä kukaan ollut mulle
kertonut, eikä lisännyt sitä tohon mun linjalistaan :D
ja toisekseen mun duunisähköposti ei taaskaan toimi, joten taas
jää jotain juttuja hoitamatta!
noh, täällä hoidetaan muutenkin kaikki niin huonosti ja mañana
-asenteella, niin enpä viitsi tosta mitään stressiä ottaa... mutta
silti hiukan ärsyttää saada jotain valitusta jostain sellaisesta, jota
en ole itse edes tyrinyt :/
[q]Android, 21.7.2005 10:31:
Ei oo [iso]TISSEJÄ[/iso] eikä [iso]HIEROMASAUVAA[/iso]
[pieni](on vaan sakset ja serotonor)[/pieni]
[/q]
mä oon jotenki samaan aikaan iloinen ja säikähtänyt siitä että toi hymiö on ton ekan rivin perässä :D
[q]John, 17.6.2005 16:34:
Se että joutuu valuttamaan vettä 5 minuuttia ennen kuin tulee lämmintä vettä esim. kun tiskaa tai menee suihkuun. Tämä on Suomi 2005, ei Britannia!
[/q]
Meil se menee toisin päin. Saa valuttaa perkeleen kauan, et tulee kylmää
[q]Lenita, 17.4.2005 11:40:
Ärsyttää, että pyykinpesujauheen täyttöpakkaus on isompi kuin se pahvilaatikko mihin se pitäisi saada mahtumaan. [/q]
Onko se pakko täyttää kerralla?
Tällä hetkellä erittäin monet ihmiset. En tiedä onko niksat vai miksi ajattelen olevani niin monen muun yläpuolella *kusipäähymiö*
sanokaa mitä tahansa, nii se ärtystää.
Se että jos wordissa tallentaa tiedoston XLS-päätteellä, siitä EI TULE EXCEL-TIEDOSTOA.
ärsyttää olla töissä kun kaikilla muilla on vapaa!!*murrrr*
Joidenkin ihmisten tyyli tehdä joka helvetin asiasta niin vaikeeta..*igor*
Ja eräs tietty asia josta en viitsi täällä avautua kun on liian henk.kohtasta..
On paljon kaikkea hampaankolossa erästä ihmistä kohtaan,mutta ei pysty asiaa selvittämään kyseisen ihmisen kanssa ja tuskinpa häntä edes kiinnostaisi alkaa selvittää..*poks*
erään ihmisen asenne!! voi juma se vasta tällä hetkellä ärsyttääkin ja lujaa!!! välillä tulee sellai olo kun sen kanssa on tekemisissä et oltiiks viel ala-asteella... *eiei**grr*
Vieläkään ei ole tulleet rahat tilille vaikka eilen oli eräpäivä No, kai siinä tilisiirrossakin menee oma aikansa, mut miks ihmisten pitää jättää laskujen maksu aina viimeiselle mahdolliselle päivälle ja käyttää jotain Utsjoen Paikallispankkia että se siirto kestää vielä mahdollisimman kauan
Pitäisi tietää. en tiedä.
Pitäisi kysyä. Mut mitä väliä.
Pitäisi korjata, mut silti rikki.
tällä hetkellä:
-kela
-sossu
-suomi
-ihmiset ketkä puhuvat paskaa selän takana vaikka pitäis olla "kavereita"
-pakkanen / lumi, vois kevät tulla jo
-oman harrastuksen pieni sisäpiiri joka onnistuu tekemään koko touhusta vastenmielistä paskaa aika ajoin
-M
Sanonta:
Meitä on moneen veneeseen.
[q]alek száhala:
Ärsyttää vitusti se, että jotkut ihmiset ei osaa käyttää liukuportaita. Jengi seisoo oikealla ja vasemmalla ja rapsuttelee venttiiliä tukkien kiireisimmiltä reitin. Pitäis varmaan Suomessakin ottaa Lontoosta mallia ja liimata puolen metrin välein "Seisothan oikealla" -tarroja. *kivatsulle*[/q]
No Lontoossa ei kyllä varsinkaan osata käyttää niitä liukuportaita vaikka naamaan olis liimattu kyltti että seiso siellä tai täällä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 520
- 521
- 522
- 523
- 524
- ...
- 710
- Seuraava »