puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 96
- Seuraava »
Sunnuntai aamun luistelut on parasta keväässä, näin niinku urheilun saralta. Varsinkin jos kukaan muu ei oo vaivautunut tulee paikalle, koko hokikenttä ittelleen ja kikkelitransee mp3-soitin täynnä!
Eilen avattiin Pitskuun uus Finnbody ja voi että oli kyl upea sali. Uusia laitteita kymmenittäin tilaa yli 2000 m2 sekä loistavat saunat ja peseytymistilat.
Telkkarit katossa ja poppi pauhaa, on se niin mukava reenaa kun on kunnon sali ja hyvät laitteet. Treenimotivaatio on ihan toista luokkaa kuin jollain "kellari" salilla.
Tästä se lähtee ens kesän kehon muokkaus kausi....
Täällä sitä kasvetaan hitaasti mutta varmasti...
Eilen oli ihan *super*jalkatreeni Nyt reidet huutaa armoa...
Kunpa tänään olis yhtä hyvä päivä - vuorossa selkä ja hauikset
4 x viikossa olis tarkotus mennä.. Menee aika tiukille kyl.
Mites, tuleeko teillä muilla ahkerilla punttaajilla joskus joku paikka "väärällä tavalla" kipeeks kovan treenin jälkeen, jostain
tietystä liikkeestä?
Sitä "oikeenlaista kasvukipua" joka seuraa treenistä, pitää tietenkin lihaksissa tuntua..
Mulla on ainakin ns. kulmasoutu levytangolla-liike saanu alaselän välillä aika ikävästi jumiin. Vaikka olen mielestäni liikkeen
täysin oikein tehny, ja aina vyön kanssa., enkä edes millään älyttömillä kiloilla..*ding*
Kulmasoudussa käsipainoilla tai taljojen jälkeen ei vastaavaa esiinny.
Ei viittis hyvää liikettä hylätä helpolla, vaikka voinee sen maagisen V-selän saavuttaa muillakin tavoin..*heiii*
[q] yusu
Kuinka alas lasket yläkropan? Rasittuuhan alaselkä tossa liikkeessä aika väkisin.. ja jos alla on vielä mavea [/q]
Mä olen tehny aika jyrkässä kulmassa, selkä aika alhaalla. Monista opetuskuvista ja lehdistä katottuna, ne tekis sen
aika selkä alhaalla.. Mä en ole edes tota selkä melko pystyssä- tekniiikkaa testannu ite, täytyypi..*juonittel*
Mave on mulla jääny vähän vähemmälle aina ja sekin vois vahvistaa kyllä just sitä alaselkää..
[q] mave, leuanveto, kulmasoutu ja alatalja roox[/q]
joo nää olis kaikki kuulemma just ne parhaat, leuanvedon olen alottanu vast aika hiljattain, mutta kyllä sillä pirun
hyvän tuntuman latseihin olen saanu.*joo*
Kiitti vinkeistä!
Maanantain treeni on ehkä viikon tahmein. Kaippa se viikonlopun aikana syöty ja juotu ravinto vaikuttaa kuntoon.
Lauantai:
aamupala:
muutama leipä ja kahvia
pääruoka:
melkeen raakaa härän sisäfilettä, kermaperunoita, 1kpl paprika ja kokakolaa.
iltapala:
puolikas suklaalevy, burana, juustohampurilainen, battery ja sixpacki olutta.
Sunnuntai
aamupala:
toinen puolikas siitä suklaalevystä, voissa paistettuja karjalanpiirakoita, vadelma/mustikka-rahkaa, kahvia ja karkkia.
pääruoka:
spakettia ja jauhelihasoosia(sis. vihanneksia), kokakolaa, runebergin torttu ja kahvia.
iltapala:(katoin leffaa)
puolikas pussi sipsejä, kermaviiliä purkillinen, n. 5 dl suklaatryffeli jätskiä, teetä ja vähän vettä.
(maanantain elopaino 59.3kg pituus 177cm)*hymy*...mutta salilla oli tahmeeta...*poks*
siis tulos nousi 15kg.
se on siis kokonais painoa, ja siihen lasketaan tietysti tangon paino mukaan.
[q]vaavu:
Tietääkö joku suunnilleen tuon Esport Fitnessin uusia hintoja? Kun ollaan ihan siihen viereen muuttamassa, siellä olisi helppo käydä treenaamassa. Saako sinne ostettua mitään kertalippuja, vai onko pakko ottaa jäsenyys? Ja voiko maksaa erikseen pelkästä kuntosalista, vai täytyykö ottaa kaikki osa-alueet mukaan?
Minkälainen paikka tuo Esport Fitness noin muuten on?
[/q]
Kannattaa ihan käydä kattomassa niiden kotisivut http://www.esportcenter.fi/, mutta hintoja en sieltä löydä, mutta muistikuva on että opiskelijakortilla kuukausilippu on 55, ja vaikka mainostetaankin että ei ole pitkää sitoutumisaikaa, silti se pitää ostaa vuodeksi ensin. Ja kertakäynti kai maksoi opiskelijakortilla vain 10-15 jos oikein muistan.
Mutta kuulemma todella laadukas ja hyvä kuntosali. Kumpa vaan ei olisi niin kallis, muuten itsekkin olisin jo varmaan siellä.
[q]Dorka:
*clip
[/q]
Tarkka meininki, hyvä meininki.
Kunhan vain kestää pinna ja mielenterveys, sillä tarkka ja pitkään kovin kurinalainen elämä saattaa vetää ennenaikaisesti piippuun. Useimmiten meikä ainaskin lopettaa kurinalaiset diettini ennenaikaisesti yksinkertaisesti burn outtiin...*iihhih*
Itsekin pidän saleina onnettomina, jos siellä ei ole kunnon vapaita painoja vaan kaikki on korvattu laitteilla .. Vapailla painoilla saa aina keskitettyä treenin juuri oikeaan kohtaan .. mut kukin treenaa siellä missä tykkää
Mutta kuulemma todella laadukas ja hyvä kuntosali. Kumpa vaan ei olisi niin kallis, muuten itsekkin olisin jo varmaan siellä.
[/q]
Ei oo todellakaan laadukas ja hyvä kuntosali..Nyt vasta sinne tuli kunnon pohjeprässi. "Musiikki" soi välillä niin hiljaa, että hyvä jos erottaa kumpi kanava siellä soi, kiss fm vai radio nova, aaargh!!
Kyllä tulee mayorsia ikävä, kumpa se ei olis niin kallis..
[q]miikkah:
---
MAkeda:
kampin esport centerin kuntosali on surkein sali missä oon koskaan käynyt
---
aika hyvissä olet käynyt...
[/q]
Heh, olen käynyt ihan hyvissä. Väität siis, että se olisi salina jotenkin hyvä. Jos ei salilta löydy edes ylätaljaa ja melkein kaikki vapaat painot on korvattu laitteilla, niin se jo kertookin jotain. Tietysti en tiedä mitä haet punttisalilta...
[q]MAkeda:
kampin esport centerin kuntosali on surkein sali missä oon koskaan käynyt[/q]
aika hyvissä olet käynyt...
[q]W:
HAHAHAHA! Jätkä huomas saman miehen!!! *nauru**nauru**nauru*
[/q]
Joo, meillä on samanlainen miesmaku
*vink**nauru*
HAHAHAHA! Jätkä huomas saman miehen!!! *nauru**nauru**nauru*
eilen nous mun henk.koht maksimi 15kg kun vaan jaksoin kokeilla pitkästä aikaa penkkiä. nyt tuli ekaa kertaa ns. miehen tulos. tosin tarkotus ois päästä 100 toiselle puolelle edes vähän.
[q]Dorka:
en ymmärrä, puhutko nyt tanko + 15kg / x2 eli 50kg yhteensä? ...vai et nostit yhteensä 15kg, josta kysymys et tanko taas painaa sen 20kg... ja taas 100kg mut yhteensä 100kg vaiko 100kg molemmilla puolilla eli 220kg?
[/q]
ööh, siis nousi 100 ois tavoite nyt aluksi, ei oo pitkä matka. 220 en aio ikinä nostaa, joku roti.
[q]remotion:
eilen nous mun henk.koht maksimi 15kg kun vaan jaksoin kokeilla pitkästä aikaa penkkiä. nyt tuli ekaa kertaa ns. miehen tulos. tosin tarkotus ois päästä 100 toiselle puolelle edes vähän.
[/q]
en ymmärrä, puhutko nyt tanko + 15kg / x2 eli 50kg yhteensä? ...vai et nostit yhteensä 15kg, josta kysymys et tanko taas painaa sen 20kg... ja taas 100kg mut yhteensä 100kg vaiko 100kg molemmilla puolilla eli 220kg?
[q]MAkeda:
Mitä haet kuntosalilta?[/q]
Itse tulisin todennäköisesti käymään enemmän ohjatuilla tunneilla, ja punttisali olisi siinä sivussa lihaskunnon parantamiseen tarkoitettu. Joten ilmeisesti mun kaltaiselle "jumppaajalle" toi sopisi ihan hyvin. :)
Mitäs se kk-kortti kustantaa tonne Esporttiin tätä nykyä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 96
- Seuraava »