puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- ...
- 96
- Seuraava »
mut kertokaas se, mistä johtuu ku esim. viime viikolla oli ihan mielettömästi fiilistä reenata neljäkin päivää viikossa, mut tää viikko ihan pohjanoteeraus: eilen jätin väliin ku ei jaksanu ja tänäänki reenasin onnettoman tunnin ku jotenki ei huvittanu ja rauta painoi.. ylikuntoako vai pitäiskö muuten vaan pitää pieni latautumistauko. Huonostihan se kulkee kun pakonomaisesti vääntää..*justjoo**joo*
[q]Dèja vu:
mut kertokaas se, mistä johtuu ku esim. viime viikolla oli ihan mielettömästi fiilistä reenata neljäkin päivää viikossa, mut tää viikko ihan pohjanoteeraus: eilen jätin väliin ku ei jaksanu ja tänäänki reenasin onnettoman tunnin ku jotenki ei huvittanu ja rauta painoi.. ylikuntoako vai pitäiskö muuten vaan pitää pieni latautumistauko. Huonostihan se kulkee kun pakonomaisesti vääntää..*justjoo**joo*
[/q]
Kuulostaa tutulta.. Toi on aika perseestä!
Hommaa kunnon treeni kaveri joka psyykkaa treeniin vaikka ei kiinnostais pätkääkään lähtee salille! Itseltäni treeni kaveri puuttuu tällähetkellä.. joten mun treeni on tollasta ihme vaiheilua..
[q]eloK:
Kuulostaa tutulta.. Toi on aika perseestä!
Hommaa kunnon treeni kaveri joka psyykkaa treeniin vaikka ei kiinnostais pätkääkään lähtee salille! Itseltäni treeni kaveri puuttuu tällähetkellä.. joten mun treeni on tollasta ihme vaiheilua..
[/q]
joo oikeessa olet. Asun vaa opiskelujen takia vieraalla paikkakunnalla eikä luokkakavereita juuri sali innosta ni aika huonosti löytyy reenikamuja, eikä sit viitti niiden paikallisten kaappien joukkoon lähteä. Onneks kotopuolessa pikkubroidi nostelee kans ni sit on sillee seuraa, tiedä kyl siitä psyykkaamisesta, mut huomioitavan arvoisen pointin esitit kyllä!*joo*
ite oon käyny muutaman kuukauden keskustan kahdella
Motivuksen salilla (Center ja Kamppi), Centerissä
on näistä paremmat laitteet, ihan ok paikkoja,
ei todellakaan viimesen päälle mut hinta-laatu
on ainakin amatöörin mielestä kohallaan*ding*
Itse käyn Otaniemen punttiksella. Siellä olevat Cybexin laitteet ovat ihan riittäviä mun vaatimuksille, se on kivenheiton päässä kotoa ja edullinen (4kk kortti 22,50e/kk). Eikä ainakaan tarvitse turhaa spennata kun kävijäkuntana on riisikoipisia teekkareita ynnä muita superatleetteja. :)
Tota punttisalia ollaan muuten uusimassa juuri, pukuhuoneet siirtyivät alakertaan ja niiden paikalle tulee uusia laitteita tms. kivaa.
mulla pitäisi kyllä salin olla tässä kotinurkilla että ehtisi paremmin käymään.. esim. näin sadesäällä ja koulutöiden uuvuttamana tekee kyllä tosi tiukkaa että tulee minnekään lähteneeksi
asun siis kalliossa ja käyn yliopiston salilla keskustassa
[muokattu 12.10.2003 15:52]
Bluefittness, Myllypuro. Tilava, viihtyisä ja tarvittavat laitteet*super*.
Mä oon sitä mieltä, että puntinnostosta on hyötyä fyysisesti, mut ennen kaikkea henkisesti.
Ku on paska päivä, ni punttisalin jälkeen tuntuu usein siltä, että eri ihminen katsooo peilistä. Tuntuu kuin sais taas otteen asioista ja järjestelyistä*hymy*.
Lisäksi juoksu, koripallo ja tanssi pitää kropan nättinä*hymy*.
[q]Jammailija:
Bluefittness, Myllypuro. Tilava, viihtyisä ja tarvittavat laitteet*super*.
Mä oon sitä mieltä, että puntinnostosta on hyötyä fyysisesti, mut ennen kaikkea henkisesti.
Ku on paska päivä, ni punttisalin jälkeen tuntuu usein siltä, että eri ihminen katsooo peilistä. Tuntuu kuin sais taas otteen asioista ja järjestelyistä*hymy*.
Lisäksi juoksu, koripallo ja tanssi pitää kropan nättinä*hymy*.
[/q]
Lupaa Jani kulta yhden jutun... heti kun muutat helsinkiin niin tota tullaan tekemään yhdessä
Mö oon tottunu aina treenaa omineni...ei mua häiritse lainkaan ku ei oo ketää vierellä....saa ainaskin mennä salilla paikast toiseen tehä just omia liikkeita eikä tarvi tukkeutua tiettyyn laitteeseen varttitunnix....
Mun naapuri on fysioterapeutti ja sen kanssa keskustelut kehonrakentamisesta ja sen vaaroista sekä hyvistäpuolista....
Ite en oo koskaan menny minkään ohjelman mukaan....tehny suurinpiirtein koko kropan vaik pitäs vaihdella yläkropan ja alakropan työstöä päiviin eikä samaan kertaan koska kehon kaikki voimavarat ja soluihin säilyneet energiat lähtevät kaikki liikkeelle ja väsyttää kehon nopeammin..
Mutta nyt vielä pitäs olla jäsenenä CMS-ketjussa....ei se huonokaan vaihtoehto ole mut se vaatii sitä et siellä sitten kulutetaan myös aikaa ei ainoastaan rahaa....
Oon nyt käyttäny ite kreatiinii ja paino noussu....pitäs kokeilla mitäs se olikaan Reco II vai mikäs se palautus juoma on....vois olla hyvää....mut ei musta murikkaa tule mut silti haluu pysyy kunnossa....
Uusi vuosi tuo uutta haastetta, et saa poltettua kaiken kinkun pois noista kertymistä...toivon mukaan sitä lisä painoo ei tuu ku pari kiloo....korkeintaan....
PAJAHULLUN RAAMATTU*nauru*
http://www.bodybuilding-online.de/start/grafiken/pumpingiron.jpg
eihän munan mittaamisessakaan mitään pahaa ole :D
[q](5) (3):
tai ääh... antaa olla, penkkiä kysytään ja hauis näkyy joten penaa ja habaa vaan
[/q]
[q]S-T:
Onx mus jotain vikaa kun mua alkaa usein kyykkyjen jälkeen huimaamaan? Siis ihan veri pakenee päästä ja pyörryttää... Alkanut kehittyä pienimuotoinen kammo koko liikettä kohtaan tästä syystä
[/q]
Normaali efekti raskaissa perusliikkeissä. Itsellä tulee tuota huimausta ja oksetusta aina raskaissa perusliikkeissä kuten maastanostossa ja kyykyssä. Johtuu kait jotenkin siitä kun veri pakenee aivoista lihaksiin niin alkaa happi loppua päästä. Ainakin kunnon hengittäminen voi hieman tuohon auttaa ja sitäpaitsi ei kyykyn tai maven kuulukaan tuntua kivalta. Ainakin omalla kohdalla näkee noissa liikkeissä mihin se veri pakenee, kaikki pienetkin lihakset ja verisuonet pullistuu ja koko mies muuttuu punaiseksi kuin tomaatti.
EDIT: muutettu kapulakieltä vähän vähemmän kapulakielimaiseksi.
Tänää alko taas reeenaaminen*iloinen**plur* taukoo tuli venytettyy oikein roimasti*nauru*
[q]William-78:
Heheh, eikö huomaa painonpudotus palstan juttujen äänensävystä että dietillä toista päivää, aivan ketoosidietillä. Ruokavalioni vaihtelee hieman päivittäin, mutta suurin piirtein näin:
6-8 proteiini-juomaa, pari tonnikalapurkkia, pari raejuustopurkkia, 200-300 grammaa kalkkunaa tai vähärasvaista muuta lihaa, yksi rahka (iltapala, mausteeksi fun-light mehua) ainoa hiilari juttu tulee tässä, eli joka päivä syön about 5-6 hapankorppua, sen vuoksi että elimistö pysyisi vauhdissa. Myös salaattia voi vetää niin paljon kuin haluaa, varsinkin kurkkua kannattaa vetää ettei emäs-tasapaino tipahda, josta johtuu tuo liiallinen lihasten kireys tunne, sekä hartioiden kivut, ym. Rasvaa vedän myös 5rkl (tai enemmän) päivässä, tällä hetkellä pellavasiemen öljyä. Kalanmaksa öljyä ei voi ottaa enempää kuin annostuksessa lukee, suurten a ja d vitamiinipitoisuuksien vuoksi. Myös jos iho alkaa punoittaa ja kirvellä, se kertoo liian rasvattomasta ruuasta.
Kuntosaliohjelmani muuten heti nyt 90% punttia, ja 10% aerobista. Aamu aerobisia en ole koskaan tehnyt, mutta tiedän kyllä että hyviä olisivat....minulle näin alhaisilla kaloreilla on riittänyt joka vuosi avain pelkkä puntti! Tosin tuo rasvamäärä jonka laihdutan ketoosi-dietti tyylillä, on aina minimaallinen loppu rutistus. Runsas aerobisella treenillä saa itsensä tosi kovaan kuntoon jo!
ps, valmarin kivennäisliuos on mahtava lisä! se hoitaa tuon emäs-tasapainon, eikä maksa paljon!
[muokattu 19.6.2004 13:02]
[/q]
Hetkinen, jos kunnolla ketoilee niin eikös noista hapankorpuista/rahkasta tule jo liikaa hiilareita? Itse olen käsittänyt että ketoosilla pitäisi hiilarien määrän jäädä aivan minimiin, tuonne noin alle 20 g per päivä ainakin? Vai minkä verran saat noista sitten hiilareita yhteensä?
http://www.subfighter.com/article440.html
tän mä haluan nähdä!
[muokattu 14.7.2004 23:02]
[q]W78:
Tehäänkö niin että sä hoidat ne kauniit naiset niin mä lupaan treenata sunkin puolesta? Motivaationi on taas parempi näes kuin koskaan!!
[/q]
no sovitaan, et sä voit hoitaa ne naisetkin mun puolesta, kun mulle nyt riittää tähän hätään yksin kaunotar *sydän*
Eli sul taitaa olla aika kiireinen loppu kesä tiedossa kun menoa ja vientiä löytyy suuntaan ja toiseen
siirretty klubituksen kevätkilonpudotuksesta
[q]William-78:
(ps3 sinähän ainakin alien näytit bileissä olevan oikein hyvässä kondiksessa!)
[/q]
Kiitos kohteliaisuudesta *hymy**iloinen*
Mutta toi just pistää vähän miettimään, että mihinköhän aikaan olet nähnyt mut. Sillä on aikoja, milloin voi näyttää olevan ihan hyvä kuntoiselta, vaikka todellisuudessa ei sitä ole. Esimerkiksi mulla meni joskus helmikuussa alaselkä rikki ja siihen loppui melkeinpä kokonaan aerobinen treeni (kickboxing/brassi ju-jutsu/juokseminen) ja punttiskin meni vain kuntouttamis mielessä (siis ihan vitun perseestä!). Mutta silti näytin olevan hyvässä kunnossa toisten silmissä, vaikka sitä en tod. ollut mielestäni, koska fyysiset ominaisuudet ja kunto olivat heikentyneet huomattavasti. En todellakaan pystynyt painimaan, eikä cooper -tuloskaan olisi yltänyt edes 3000m:n...
Eli se, mitä yritän sanoa on, että kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää Toisin sanoen alien on hyvässä kunnossa ympäri vuoden, jos se kunto perustellaan lihasten erottuvuudella *nauru**justjoo**grr**iihhih**poks*
[q]
aaa, lisäys viellä: tytötkin ehdottomasti kondis-kuviaan vaan laittamaan....mutta vain bikini-kuvia...*heiii*
[/q]
edelleen WORD!!
ps2004 - säkin näytät olevan ihan hyvässä kunnossa profiili-kuvasi perusteella
[muokattu 11.6.2004 21:39]
[q]ville:
---
William-78:
ps. meikä näyttää kukkakepiltä jostain syystä tossa profiilikuvassa......no what to hell.
---
No huh ... siinä tapauksessa mä taidan olla tulitikku :D
[/q]
Ja tämäkin taitaa johtua vain siitä, että mr. William Wallace lukee liikaa bodari-lehtiä?
no yrmeet vaa!!! Noin kireenä ei pysy, kuin muutaman päivän, ellei halua herätä sairaalasta Vähän tuntuu/näyttää siltä, et toi olisi jo liian kiree - terveellisessä mielessä siis.. Voin sanoa ihan omana kokemuksena, kun joskus olin \liian kireessä\ -kunnossa ja melkeinpä koko ajan kramppasi varpaasta selkään asti lihakset No olihan lihat näkyvillä 24/7, mutta se taas vaikutti jo liikaa treeniinkin, et... Ja tämäkin oli sit kesä aikaan, mikä on sit niin ihanaa treeni-aikaa, ettei mitääääään järkeä!! *sydän**plur**sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- ...
- 96
- Seuraava »