puntti & sali

Back to yleinen keskustelu O

[q]hane, 4.6.2007 21:57:
wuaah..bodypump, mitenköhä pian sitä vois lisätä painoja ettei hajoo paikat ku treenaa lajia 2-3 krt viikossa ja aina tuntuu, et vois laittaa enemmänki!?kuukauden välein....? useemminkin tullu kokeiltua, vähänhän se hapottaa, mut ei kai sitä kehitystä muuten tapahdu. höh.
yks parhaista salihommista kyl tuo punppi =)
[/q]
Pumppi on kyl*sydän* Ite laitan lisää painoja sitten kun siltä tuntuu, vähän tietty aina kerralla lisää niin ei siinä paikat pääse hajoamaan. Että ei muutan kun lisää vaan!*joo*

[q]wiwi, 12.5.2009 22:20:

Joo, mä käyn Yliopistoliikunnalla jossa samaan liikuntamaksuun sisältyy ohjattujen tuntien lisäksi salin rajoittamaton käyttö. Käsittääkseni tarjolla on myös jotain opastusaikoja, mutta oon aina onnistunut missaamaan. Ohjaajan kanssa tehty ohjelma, kuntotestit ja muut kai sitten maksaa erikseen. Pitää yrittää ottaa vihdoin asiaksi ajan varaaminen. :)
[/q]

Noh jokos se aika on varattu?

[q]Minnalilla, 7.4.2009 11:39:

Pitää alkaa kehittelemään jotain, mun kaverit on vaan niin ankeita ettei ne tee mtn! Paitsi yks.. tai siis urheilullista harrasta.

[/q]

mutku täydellinen kroppa ei kaipaa muutaku tamppausta

[q]peikkolapsi, 7.4.2009 12:06:
---
Minnalilla, 7.4.2009 11:39:

Pitää alkaa kehittelemään jotain, mun kaverit on vaan niin ankeita ettei ne tee mtn! Paitsi yks.. tai siis urheilullista harrasta.

---

mutku täydellinen kroppa ei kaipaa muutaku tamppausta
[/q]

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAAHAHAHH!!!!! :DDD

Ensiviikolla eka asiakasspinning edessä *plur**piis* hemmetin kiva fiilis ku oma tunti menee vihdoinki ees jotenki kutenki putkeen ja näkee et mun "asiakkaat" on tyytyväisiä :) [size=8](eli muut kurssilaiset ja ohjaaja)[/size]

[q]DeeJay-Ego, 20.6.2007 16:27:
---
Mellu-, 20.6.2007 16:26:
Ensiviikolla eka asiakasspinning edessä *plur**piis* hemmetin kiva fiilis ku oma tunti menee vihdoinki ees jotenki kutenki putkeen ja näkee et mun "asiakkaat" on tyytyväisiä :) [size=8](eli muut kurssilaiset ja ohjaaja)[/size]

---

ootko missä töissä tai mitä teet? u know?
[/q]

Naisten kuntokeskus Zenana, erkonkatu 8 LAHTI. Nykyään kuntosaliohjaaja ja ensiviikolla ehkä jo spinningohjaaja *joo**hymy*

[q]DeeJay-Ego, 20.6.2007 16:37:
---
Mellu-, 20.6.2007 16:28:
---
DeeJay-Ego, 20.6.2007 16:27:
Juuh, tiedän paikan.. Exmuija tykkäs käydä siel, voi käydä khyl tosin vieläkin... Mukavempaa spinningohjaaja kuin kuntosaliohjaaja?

Btw: Taidat olla aikas atleettisen kisakiree ku vedät, aerobicist? VaiKuhKöh?
[/q]

no molemmat on ihan kivoja töitä tehdä.. ja molempia jatkan kunhan saan läpästyy ton koulutuksen tosta kireydestä en sano mitään, jokainen päätelkööt itse.

Vitusti sanoja joista en ymmärtäny mtn*whaat* Mut ikävält kuullostaa, toivottavasti paikat saadaan kuntoo et pääset back in pussyness*hih*

Mulla on alkanut vasen olkapää pistää hantiin, tulee sellanen pistävä ja jomottava kipu kun tekee hartialihasliikkeitä, etenkin taljassa. Oon koittanu sitä pitkillä venytyksillä auki, mut ei oikee ole auttanut. Nyt prkl en saa kättä väännettyä taakse jos esim. selkää koittais raapia. Pitäis kai viel koittaa venytellä sitä pidempään. Mut muuta ongelmaa ei oo kyl tullu, eikä toi olkapää-juttu haittaa hirveesti.

[q]Ana-5000, 27.6.2007 13:42:
hey kuis usein tuolla salilla sit pitäs käydä? onks 2x viikko liian vähän, entä 3x?
[/q]2 kertaa viikossa riittää hyvin jos on hyvä treeniohjelma.

Meinas tulla kiukku salilla, kun siel olikin remontti käynnis, mut ONNEKS riitti kekseliäisyyttä sen verran et sain jalat treenattua

Kiukustun kohta taas itelleni..kesä tuli ja mikään treenaus ei kiinnosta! Varsinkaan salilla. Ja ehkä sekin vaikuttaa, kun nyt taas mun sali on vähän hankalassa paikassa muutos takia..*igor*

tai..OON VAAN LAISKA!

[q]Bio, 27.6.2007 13:15:
Mulla on alkanut vasen olkapää pistää hantiin, tulee sellanen pistävä ja jomottava kipu kun tekee hartialihasliikkeitä, etenkin taljassa. Oon koittanu sitä pitkillä venytyksillä auki, mut ei oikee ole auttanut. Nyt prkl en saa kättä väännettyä taakse jos esim. selkää koittais raapia. Pitäis kai viel koittaa venytellä sitä pidempään. Mut muuta ongelmaa ei oo kyl tullu, eikä toi olkapää-juttu haittaa hirveesti.
[/q]Mulla oli ihan sama juttu tässä vähän aikaa sitten pidin viikon lepoa niin meni pois.

[q]Super-Kerttu, 27.6.2007 13:06:
Kiukustun kohta taas itelleni..kesä tuli ja mikään treenaus ei kiinnosta! Varsinkaan salilla. Ja ehkä sekin vaikuttaa, kun nyt taas mun sali on vähän hankalassa paikassa muutos takia..*igor*

tai..OON VAAN LAISKA!
[/q]

Huoh, mulla on niin sama tilanne. Paitsi että sali on ihan yhtä lähellä kuin ennenkin :D

No jos loman jälkeen sit tsemppais

[q]Sankari, 27.6.2007 13:25:
---
Bio, 27.6.2007 13:15:

---
Mulla oli ihan sama juttu tässä vähän aikaa sitten pidin viikon lepoa niin meni pois.
[/q]

Mäkin pidin viikon tauon mut ei auttanut. Kai tälläiset pikkuvammat on väistämättömiä jossain vaiheessa..

hey kuis usein tuolla salilla sit pitäs käydä? onks 2x viikko liian vähän, entä 3x?

[q]Ana-5000, 27.6.2007 13:42:
[/q]

Sopiva treenauskertojen määrä punttisalilla riippuu mielestäni ensinnäkin tavoitteesta.
Mikä on "kunto" johon pyritään? Joku treenaa tavoitteena lisätä lihasmassaa joka puolelle kroppaan ja paljon, toinen touhuaa painoa alas, lihaksista viis, kunhan kiristyy. Kolmas harrastaa liikuntaa monipuolisesti ja käy punttiksella vain esim. ylläpitämässä sopivaa voiman ja lihasmassan suhdetta jne.
Myös lähtötilanne eli "pohjat" (lihaskunto) vaikuttaa kuinka usein ja tiukasti voi aloittaa käymisen. Moni saattaa aloittaa innoissaan hirveessä draivissa pumppaamisen, käyden salilla päivittäin ja saa ilman järkevää ohjelmaa ja riittävän kevyttä totuttelua vain paikat kipeäksi, jumiin, ylikuntoon ja kyllästyy vielä koko lajiin :(

Tänään Kisikselle - Sopiva Kylmä rinki-meininki á la 2 euroa.

[q]La Petite, 27.6.2007 13:03:
Meinas tulla kiukku salilla, kun siel olikin remontti käynnis, mut ONNEKS riitti kekseliäisyyttä sen verran et sain jalat treenattua
[/q]

Nappasit remonttireiskan selkään ja aloit kyykkäämään? :p

[q]salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
[/q]

No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää

[q]
Se on semmonen myyntikikka.
[/q]

Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii

[q]
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
[/q]

Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?

Jos kreatiinia meinaat, niin tottakai nesteitä lähtee, ku lopetat sen käytön

[q]
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että ”hiljaa hyvä tulloo”! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
[/q]

Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee

[q]
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
[/q]

No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)

[q]
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
[/q]

Ylikunto

O