päivän :)

Back to häröily O

Mä en edes ajatellu tehä mitään vappuna (eli siis ryypätä), mutta koska saan olla rakkaani kanssa, niin elämä hymyilee. :)
Mulle tuli tänään älyttömän hyvä olo, kun tulin hyppärillä kotiin ja siivosin vessan. (Siis kaikki kaapit, järjestelin rasvat ja meikit sun muut) ja kun eilen siivosin huoneen ja järkkäsin järjestyksen uudestaan. Ihan sairaan hyvä olo.
Ennenku lähin takas kouluun, kävin suihkussa ja rasvasin naaman, jalat, kädet ja tuoksuin hyvältä! *sydän*

kiva viikonloppu :)

Repeilen edelleen parin tunnin takaiselle tekstiviestikeskustelulle ex-pomon kanssa. Kiroilin kaverille, että rahatilanteeni on täysin onneton, ja kaveri sitten kysäisi, että miksen soita ex-pomolle, se kun on mulle vielä rahaa velkaa siltä ajalta kun olin sillä töissä. No minähän olin tämän lähes unohtunut ja innostuin sitten, että niinpä teen. Lähetin tekstiviestin "Alkoholisoitunut ex-sihteerisi tarttis vappudokausrahaa, onko kassa auki?", ja hetken päästä takaisin tuli "kassa on sulle aina auki, riittääkö 500 vapuksi, muru?". Repesin totaalisesti ja lähetin takas, että "En mä (vielä) ihan noin rappiolla ole, mutta kelpaa kyllä" Nyt vaan rahoja oottelemaan, vappu siis pelastettu Saapuvan rahan lisäksi hymyilyttää ihan vaan se, että on kyllä niin loistava tyyppi tuo entinen pomo, ihan kenen tahansa yli viiskymppisen miehen kanssa en ehkä tekstailis tollasia

Puhelu äidin kanssa.

Löysin raaputetun Ässä arvan jossa olikin 200 € voitto*super**joo* Kiittää ja kumartaa*iloinen*

voi helvati että voikin olla hyvä fiilis! tuntui kyl sikahyvältä.

Jussi tanssii tossa Ollin tahtiin.*sydän* niille molemmille.
Masussa ruokaa.
Päätä ei särje.
Tinjakin on kohta tulossa*iloinen*

Naapurin mummo toi uusia ruukkukukkia meidän ikkunoille *sydän*

Yllätyksekseni huomasin että osaan skeitata vielä, vaikka viime kerrasta on melkein kaksi vuotta
Ehkäpä sitä tulee tänä kesänä harrastettua muutakin kuin juopottelua.

nyt mullakin näkyy subbari yms. ja illalla treenaa. hiphei! :)

King Diamond! Tietysti. *ejakuloi housuihinsa ja vähän muidenkin*

Tänää tuli yllätys palkka, tänää on MUUTTO ja iiiihan loisto ilma!!

Tyttö istuu koulussa ja kuuntelee di.fm:ää. Kohta välkäksi taas tuonne pihalle, ai hittolainen mikä keli. <3

: aurinko ja lämpö
: tuuli ja alkava allergia

Sain ensi tiistain ja keskiviikon vapaaksi töistä
Vappuloma pitkän kaavan mukaan, JEI!

Mä arvaan!

Tuun sit huomenna sanomaan, että "mitäs mä sanoin!?"

näyttäis menevän tytön kaa hyvin

Muuttoasiat lähes ratkenneet En keksinyt enää ketään muuta, niin rohkaistuin ja soitin kummisedälle, jota en näe kuin kerran vuodessa, vaik se asuu tossa Ylöjärvellä. Ei kai kehdannut sanoa ei, kun kysyin lähtiskö lauantaina aamupäivästä kuskaa mun sänkyä ja yhtä lipastoa uuteen kotiin... ja molemmat siskot taitaa sittenkin tulla kantamaan, ja hyvällä tuurilla toisen siskon raavaat teini-ikäiset pojat lähtee mukaan.

Oon saanut pakattua melkein kaiken, enää jotain pientä laittamatta. Ja puolet esseestä väännetty, luulen, että se valmistuu ennen huomista iltaa eli juuri määräajassa.

Brilliant

Aurinko paistaa ja on lämmin!*aplodit*

Suurin osa jäistä lähti tänään, on siis toivoa, että vappuna pääsee heittämään talviturkin Tosin rannassa on vielä jonkun verran jäätä ja se tuskin ehtii lähteä, mutta on niiden yli ennenkin kömmitty Nyt vaan sormet ristiin et olis hyvä sää, ei viitti mennä jos vettä sataa. Vaikka kastuuhan siellä meressäkin..

O