päivän :)

Back to häröily O

Lauantaiaamut on ihan lemppareita nykyisin! Ylös sängystä jo ennen ysiä, aamukahvi rappusilla, lehden lukeminen, ei kiirettä mihinkään ja koko viikonloppu vielä edessä. Ei osaa kuin olla tyytyväinen elämäänsä *sydän*

Kaunis ilma. Kohta lähdetään mökille saunomaan ja rentoutumaan kaksistaan *sydän*.

Auringonpaisteessa pötköttävät eläimet :) Tänään jos olis ollut puhelimen kameraa tehokkaampi väline messissä, olis voinut saada liudan melko osuvia otoksia

Aurinko & musiikki

Noni on mullaki nyt vihdoinki ihan hyvä päivä. Aurinko paistaa

Vedettiin eilen kuuden tunnin Nippon treenit. Sormenpäihin alkaa pikkuhiljaa palata tunto, ja muutenkin koko korppa tuntuis olevan rikkipoikki. Mutta pirun hauskaa oli!

HPK voitti!

olo alkaa jo helpottamaan... eikä tarvinut sittenkään mennä töihin. :) ja kohta nään elmon!

Käytiin kullan kanssa hyvinkäällä kattomassa otuksia
Tää päivä on pyhitetty telkkarin kattomiseen

[q]Jiimo, 23.4.2006 22:01:
---
Miika, 23.4.2006 21:53:
Eikä ne ei oo mitä tahansa geminejä
---

Onkos Gemini sitten huono merkki vai?
[/q]

Se tuli ensimmäisenä mieleen kun mietin studiopuolen "behringeriä". Voi hyvin olla että joillakin niistä soitteleekin, itse olen kuullut vain kehnosoundisia miksereitä, ja ko valmistajan soittimet ei toimi vakaasti (ei pidä pitchia, lautanen heiluu jne) En nyt ajatellut mihin olisi relevanttia verrata, eh.. Onko toisenlaisia kokemuksia sitten?

Ekaa kertaa kissan kanssa ulkona tänä vuonna.

Toinen on niin onnessaan kun pääsee hieman jaloittelemaan ja ihmettelemään <3.

Eilinen oli kyllä aika hauska päivä/ilta/yö. Tai ei varmaan kaikkien mielestä, mutta mulla ainakin oli hauskaa

Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)

Toi on vaan niin kaunis biisi!

[q]Jutu, 23.4.2006 19:50:
Eilinen oli kyllä aika hauska päivä/ilta/yö. Tai ei varmaan kaikkien mielestä, mutta mulla ainakin oli hauskaa
[/q]

mut sä ootki tollanen rokkistarba tuolien heittelijä..

Viikonloppu: bileet ja seura *sydän*

[q]martina, 23.4.2006 19:58:
mut sä ootki tollanen rokkistarba tuolien heittelijä..
[/q]
Se oli vahinko! En mä huomannut, että se lattia loppu kesken

koti *sydän*
sauna *sydän*
ystävät *sydän*

Täällä on niin hyvä olla. *sydän*

eilinen nyt sille voi jo nauraa

Sain levarit ja mikserin käyttöön. Eikä ne ei oo mitä tahansa geminejä, vaan ehdat Technics SL1210 mk5:set ja Formulasound PM90! Niille löytyi hyvä sijaiskoti luotani. *sydän* *sydän*

Root ja Drifter ootte aika ihQi lievästi sanottuna

Pieni valkea poni kyyditsi tänään taas hienosti on se vaan niin soma ja karvainen ja hyppää kuin pieni kumipallo vain

saan reilu 121 euroo veronpalautuksia huvafiiwis

O