päivän :)

Back to häröily O

Töissä ihmisten ilmeet kun leikin pihalla auringonpaisteessa melonintuoksuisilla saippuakuplilla

tänään sain vihdoin auton lyhdyn vaihdettua. kiitos kolera avusta! *hihu**hali*
ja treenit tuntu taas niin hyvälle, vaikka paikat oli edellisistä yhä ihan jumissa. ja huomenna roadtripille. :)

Oon ihan oikeesti laihtunu

Iltasella ehtii taas pelaamaan Dreamfallia

Vappu*aplodit*
Kaunis sää
Saa auton huollosta
Muutenki hyvä fiilis

Sää. Kolmen päivän vapaa. Uusi kamera. Remontin sujuvuus. Puutarhatyöt. Viime viikkojen easy living-meininki. Tuntuu taas onnelliselta pitkästä aikaa.

Nordean joustava palvelu.

tänään pääsee hakeen uudet sohvat, verhot ja maton olkkariin ja vihdoista viimein suihkuverho kylppäriin ja sit tulee viä bikinit rmj:tä varten, ihanaa

Tänään Madridiin!!

Mä oon jo vaan niiiiiin sipoossa !!!

JES!!!

Tampereen amk oli ite mokannu jotain ja mun ennakkotehtävät ja hakemus käsitellään kuitenkin! *tanssittel**jiihaa**tanssittel*

[q]sapeli, 27.4.2006 21:53:
Töissä ihmisten ilmeet kun leikin pihalla auringonpaisteessa melonintuoksuisilla saippuakuplilla
[/q]

vappu viinat ostettu, haalarit ulkoilutettu ekaa kertaa. Kohta voikin aloittaa juhlinnan:) Ja fiilis on hyvä.

Sain palautettua seminaarityön ajoissa.
Sen kunniaksi kolme päivää lomaa, joiden aikana en aio hetkeäkään miettiä gradun kirjoittamista!

terassikausi avattu

Terassille

Kaikki on pakattu huomista muuttoa varten. Sitä suuremmalla syyllä ulos tästä kämpästä ja nauttimaan auringosta

Uusi fillari, nyt pääsee ajamaan metän pomppuja kunnolla

[q]Jää~*, 9.1.2006 22:13:
Kavereille tulee vauva
[/q]

Toisillekin kavereille tulee vauva samassa kuussa

Golf-kenttä aukesi tänään, nähdään syksyllä!

[q]sapeli, 27.4.2006 21:53:
[/q]

PLYYYR!*plur* Leikitäänkö yhessä saippuakuplilla Illuissa? Mulla tosin on vaan normikuplia

O