päivän :)

Back to häröily O

Luksusta: monen viikon raadanta töissä on realisoitunut tuloksiksi, joista on satanut kehuja sekä Nokialta että muilta EU-projektin jäseniltä. Lisäksi keskiviikkona alkaa puolentoista viikon loma. Koskaan ei ole loma tuntunut yhtä ansaitulta.

ASDL lähti vihdoin ja viimein toimimaan, ei pätki nettiradio enää.

[q]Dave^
- clip -

---
Pyydä velluu
[/q]

Lakkaa vahtimasta miun kommenttei Ja lakkaa dissaamasta sitä Ain.
(toiset vaan on erilaisia, so be it.)

Kävin tänään varaamassa itelleni kaupasta ompelukoneen, ja meen huomenna maksamaan sen ja hakemaan sen kotiin!
Ihanaa kun lopultakin saa sen hankittuu, nyt pääsen toteuttaa kaikkii kivoja ideoita mitä mun pään sisällä pursuaa.

Aamun totaalirepeäminen oli tämä:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=48841;sivu=9999#loppu

Jos tuntee yhtään vasemmistonuoria niin huumoriarvo on aika huomattava Ja kaikki joukolla moralisoimaan vasemmistonuoria! Voi jeesus!

Ja ihan sellanen muuten vaan kiva juttu oli kun sai selvitettyä kullan kanssa pieni väärinkäsitys Ja heräsin tunnin liian aikasin ja ehin käydä rauhassa suihkussa ja keittää aamukahvia *hellokitty**hihu*

Se on sitte perjantai!!

[q]Mellu-, 11.4.2006 13:08:
leikkaus onnistuneesti ohitse ja ny porukoil ottaas lepii päivän pari
[/q]

mikä leikkaus? huomaa et kone on ollu rikki oon tippunu ihan kärryiltä

2 lippua huomiseen hifk-hpk matsiin*hihu* IHANAA*jiihaa*

kiva herätä sunnuntaina 8+h yöunen jälkeen. Aurinko paistaa, siivoan kämppää ja sit varmaan kaupungille kahvittelemaan, saan ehkä seuraakin*vink*

[q]Vampyrella, 24.2.2007 18:55:
Ja täytyy toki Rixun kans jutella et ollaanko valmiita luapuun meijjän terapeuttisista sessioista: höpistään samalla tyttöjen juttuja ko juostaan ja tehään masu ym. lihaksii ennen ja jälkee kiipeilyn. *nauru*[/q]

Itse teen lähinnä rintaa ja ojentajia, kummatkin saa aika vähän treeniä kiipeillessä, mun vatsa saa ihan riittävästi kyytiä negaseinällä.

Mörkömaanantai tipotiessään ja Unityt vaan lähenee *sydän*

[q]UnityF, 11.4.2006 13:10:
---
Mellu-, 11.4.2006 13:08:
leikkaus onnistuneesti ohitse ja ny porukoil ottaas lepii päivän pari

---

mikä leikkaus? huomaa et kone on ollu rikki oon tippunu ihan kärryiltä
[/q]
mul leikattii penikkatauti molemmista sääristä eilen veks kyl sä tästä oot tollo tienny jo jonku aikaa mutku sun muistis on välil vähä mitä on *vink**nauru*

jokseeni hyvä fiilis ^__^

[q]Mellu-, 11.4.2006 13:27:

mul leikattii penikkatauti molemmista sääristä eilen veks kyl sä tästä oot tollo tienny jo jonku aikaa mutku sun muistis on välil vähä mitä on *vink**nauru*
[/q]

nyt kun sanoit niin muistin.. *blush**nauru*
mut tää on tää mun aivotoiminta tähän aikaa aamusta mitä sattuu..

sade ja..

Näin vanhaa ystävää, oli päässyt viime viikolla intistä. Toivottavasti meistä tulis ees jonkin verran yhtä läheiset ystävät kuin mitä oltiin pari vuotta sitten Kaveri oli ostanut koiran tuolta intistä, vähänkö oli ihana ja komea tapaus

vastaostettu moottoripyörä.

kuudenpäivän vapauskoitti töistä

iiiihhh Lennot berliiniin varattu! Täältä tullaan fullmoon! *jiihaa**sydän*

Oli kiva päivä siskon kanssa. Aamulla käytiin tallilla ja nyt on kivan puhdas takki kun hevonen tykkäs kuolata sen *grr*. Sen jälkeen parturoitiin siskon koira ja käytiin syömässä. Näitä pitäisi harrastaa enemmänkin

tänään bariin juhlistamaan musavideon ensi-iltaa ja karonkkaa

O