päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- ...
- 2,345
- Seuraava »
leikkaus onnistuneesti ohitse ja ny porukoil ottaas lepii päivän pari
[q]Jone, 9.12.2007 15:40:
Pyritään pian uudeksi Lahdeksi Lahden paikalle.
PS. Roudasitteko te mut himaan? Mä en tajua miten oon ikinä päässyt tänne. Kävellyt en ole, se on varma. Taksiakaan en sattuneesta syystä ole voinut ottaa, joten WTF?
[/q]
Mä kannoin sut.
Löytykö lompakko jostain housujen syövereistä tai hyvän huumorintajun omaavilta kavereilta vai katosko ihan kokonaan?
[size=4]Tungit auton takapenkille, joten oltiin kilttejä ja heitettiin sut mitä ilmeisimmin kotiovelle (tai siis jonnekin, minne ohjasit meidät). Illan juttujen perusteella varteenotettava vaihtoehto olis kyllä ollut myös esim. keskelle metsää. :)(:[/size]
Miullapas on uus, IKIOMA läppäri (ok, saan sen ens viikol käsiini
mut kuiteki *vink*) JA! uudet kevätkengät
Ja muuteki
[q]äm, 7.4.2006 11:12:
Kesken kaiken sekavamman näköinen niistä muisti jotain ja sanoi maailman rakastavimmalla äänellä "...Mut jossain vaihees käydään kyl kattoo mun mummoo sairaalassa."
[/q]
Mummo varmaan tykkää hyvää
Eilinen Pro Panimo-keikka. Tenor vetäisi sellaisen klassikkosetin, että.
käytii kaupassa ellin kanssa ja apteekissa ostamassa mummolle lääkkeet
nyt sit löhöön koko illan ja juon banaani juguu ja luen narnian loppuun
aaahahahaa palkkapäivä vihdoinki voi ostella kaikkea mitä kaipaa...*sydän*
Isoja web projekteja tiedossa. Takaisin hommiin vanhaan tiimiin. Uusia kavereita muutenkin löytynyt ja tuntuu siltä että tauti hellittää otettaan \o/
Sun will shine tommorrow
9,5h töitä takana (taas) ja kotona kaljaa <3.
Viel tosin pitäis jaksaa kolme päivää ja sitten yksi päivä vapaata
[q]Zero,
Sun will shine tommorrow
[/q]
Tiedätkö, aurinko paistaa aina - välillä siinä on vaan pilviä tai joku planeetta tiellä
Ja sit oma päivän :) - omat blogit, niitä oli yllättävän kiva lueskella nyt, kun yli vuosi on kulunut ekan sellaisen kirjoittamisesta niin huomaa että yllättävän paljon tajunnanvirtaa on tullut talletettua sinne... ja hyvä niin. Toivottavasti muistan tehdä samoin tulevaisuudessakin.
(Tosin oma pikku muistikirja on vähän ominut tuota alaa... mut pitää ehkä kirjoitella niitä asioita joskus tänne blogiin *vink*)
ihan vaan yleisesti
[q]Zero, 8.4.2006 04:08:
Sun will shine tommorrow
[/q]
Ihanaa *pepsodent**pepsodent**pepsodent*
ja Monty Pythonin mukaan:
"Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.
And always look on the bright side of life...
Always look on the right side of life...
(Come on guys, cheer up!)
Always look on the bright side of life...
(Worse things happen at sea, you know.)
(I mean - what have you got to lose?)
(You know, you come from nothing - you're going back to nothing.
What have you lost? Nothing!)
Always look on the right side of life..."
Vieläkin ihan kivaa kun "Nu-Frequency - 808" sinkku kolahti eilen postilaatikkoon...
Päivän piristys :D
http://www.ircquotes.fi/?132435
Onpas hassun kiva olo vaikka vielä vähän darra painaakin päälle Eilen yönä oli kaikenlaista jännää kivaa ja erilaista, ja tuntuu siltä että jos selviän kuuden tunnin työvuoron tunnin yöunilla laskuhumalassa / krapulassa niin selviän mistä vaan
Plus huomenna saa tehtyä ihan sairaasti rahnaa - yhdeksän tunnin työvuoro tuplapalkalla
Oikeesti, eilen meni kaikki jotenkin just nappiin ja tuli sellanen fiilis että tää elämä tuo eteen kaikkea mielenkiintoista ja hienoa kun vaan antaa sen tehdä niin ja on niin oma itsensä kuin vain pystyy.
Näen illalla hyvän ystävän, jota en oo nähnyt puoleen vuoteen. Kiva kun oot Suomessa Pitkästä aikaa yhdessä bilettää
poikaystävä osti mulle tänään ihan upouuden kännykän *plur**sydän*
mun on vaan paras!!! :)
Meidän vaavi-otus on 1,5cm pitkä *super**plur*
ja iloisena yllätyksenä sain myös palautuksia 117
Tään on kyl viimesten kolmen päivän ansiota, mut perjantai oli vapaa, sain luettuu pääsykokeisii enemmän ku olin suunnitellu ja kaikilla mahollisilla tavoilla stressi ja muut tylsät asiat tullu purettuu, et ei voi muuta ku
- « Edellinen
- 1
- ...
- 506
- 507
- 508
- 509
- 510
- ...
- 2,345
- Seuraava »