päivän :)

Back to häröily O

Aamulenkki hietsussa ja aurinko paisto ihanasti!
Khyl tuli hyvä olo sekä henkisesti että fyysesti *sydän*

olipas kivaa olla baareilemassa koulukavereiden kanssa plus yks kiva ihminen, joka piristi iltaa

Tänään töihin pyöräillessä vahvistui entisestään tunne, että kevät tulee ja kovaa. Oli ihanaa polkea pitkästä aikaa niin kovaa kuin kintuista pääsee, kun ei tarvinnut varoa jäätä eikä lammikoita.

Huono puoli kevään tulemisessa on, että pyöräteille pelmahtaa iso joukko sunnuntaipyöräilijöitä, joilla on liikennesäännöt hukassa ja ympäristön havainnointikyky ruosteessa.

- Varmistui pääsy bileisiin
- Hyvää safkaa
- Palailen henkiseen tasapainoon
- Kavereilla menee hyvin *sydän*

Pitkästä aikaa aamulenkillä kauniissa kevätsäässä.
Kyl tuli hyvä olo sekä henkisesti että fyysisesti.
Näin pitäis alottaa jokainen aamu*hymy**plur*

katu-uskottavuus pisteet nous niiku ainaki sadalla tsairaan mageet noi mun ~10cm leikkaushaavat

AAAAAurinko paistaaa! :)

Fysiikan kokeesta parempi tulos ku odotin!!

Aaaahhhaaahhaa! Repesin äsken kun tuossa sivulla olevan Frezza mainoksen Iglu-ukkelit tanssi just ihan täsmälleen radiossa soivan biisin tahtiin

..okei..oonkohan jo vähän viikonloppu-tunnelmissa..

jaa ei suotta kannata katkaista hyvää putkea lauantaina *känni*

[q]Pauha, 12.4.2006 11:38:
Veronpalautus 421,99
[/q]

wtf? .. onko porukalle tullu jo tiedotteet? .. mulle ainanka oo tullu, jos joku tietää miten noitten ajotus menee ni ois kiva tietää ^^

broidi sai mun koneen kuntoon
se saa siitä hyvästä suklaavanukkaan

muutenkin tänään sai paljon asioita tehtyy niin on hyvä mieli
ja mulla on maailman ihanin kulta *sydän*

Nii ja sit oma päivän :) - Uniqissa tuli pari tosi muksaa biisiä ihan lopuks eli sieltä lähti tosi hyvällä mielellä, ja sain ajatuskuvioita pari harppausta eteenpäin Ja sain viel paljon isoja ihania haleja kotimatkalla kun näki siinä kivoja matkan varrella *sydän* Kyl se siltä näyttäis että kärsimyksestä seuraa kasvua, jos sille on avoin

[q]sapeli, 13.4.2006 02:46:
*clip*
[/q]

Thanks

Kohta näkee taas kaikki ihanat ystävät ei enää montaa tuntia niin oon suomessa. (perkule että on tylsää istua lentokentällä, onneks toimii netti *nauru*)

[q]vaavu, 12.4.2006 09:18:
Tänään töihin pyöräillessä vahvistui entisestään tunne, että kevät tulee ja kovaa. Oli ihanaa polkea pitkästä aikaa niin kovaa kuin kintuista pääsee, kun ei tarvinnut varoa jäätä eikä lammikoita.

Huono puoli kevään tulemisessa on, että pyöräteille pelmahtaa iso joukko sunnuntaipyöräilijöitä, joilla on liikennesäännöt hukassa ja ympäristön havainnointikyky ruosteessa.
[/q]

ja tänään oli aamulla ikkunat jäässä ja ulkona tuntui talven kylmä käsi :(

tänään pääsee neljäksi päiväksi lomailee kotiin ja bilettää kotipuolen kamujen kanssa*plur*

Aurinko paistaa ja kouluun tullessa ei enää tartte väistellä kuralätäköitä. Tänään alkaa pääsiäisloma ja sunnuntaina pääsee taas tanssahtelemaan bileissä pitkästä aikaa. *jiihaa**pahis*

hihii

ja sit webbikamerasessiot siskon kanssa, irvistelyä ja kaikkee häröilyä. :D

Töitä vielä 5 ja ½ h ja sitten koittaa pääsiäinen ja pitkä viikonloppu.
Lauantaina pitää eksyä Forceen pippaloimaan ja tänään kullan kanssa leffaan katsoon Ice Age Hyvää pääsiäistä kaikille!! *sydän*

O