päivän :)

Back to häröily O

Sain tänään erään ikävän asian alta pois, ja oli vielä kivaa seuraa mukana.. (mikä oli mulle iso yllätys et hän edes lähti)

Maksoin viime vuonna liikaa veroa ja mua tullaan muistamaan ihan kivalla summalla rahaa. Helpottaa kummasti sitten joskus opiskelijan arkea...

Kävin tänään täyttämässä työsopimuksen kesäksi. Samalla luvattiin töitä jo ensi vuoden kesäksi, sekä inssityönaihe.

Tää on kyl jo eilisen :), mut tää kyl vetää suupielet ylöspäin vielä seuraavat 2 kk! Käytiin eilen varaamassa lentoliput San Franciscoon kahdeksi viikoksi kesäkuuksi!

Tulee niin hieno reissu! *sydän*

Mullon angiina! Saan vihdoin lääkkeitä kurkkukipuun ja parannun joskus! Voin syödä taas jonain päivänä! Ihanaa!

Etätyöt *sydän*
Päivässä on heti 2 tuntia enemmän aikaa touhuilla kaikkea,
kun ei tarvii matkustaa Espoosta Helsinkiin julkisilla töihin ja takas.
Oon saanu vaikka mitä aikaseksi (oikeiden töiden lisäksi).
Tähän vaan tarjoutuu mahdollisuus ihan liian harvoin.

[q]astaroth, 6.4.2006 08:42:
OHI ON 270!

Tää jamppa lähtee reserviin!

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[/q]

Onnea!

Ja tänään on :)-päivä

Ei mitään erityistä mutta hyvä olo =)

Enää kolme viikkoa muutoon ja tänään sain kuulla että entinen asukas oli saanut uuden kämpän eli sekin muuttaa siitä ihan siedettävän ajan kuluessa pois:)) JEEE!! Pääsee uuteen kämppään. 21. päivä muutto. Vaikka rahat onkin tiukalla niin kivaa päästä asumaan keskustaan.

töitä riittää niin et meinaa kiire tulla! jee! vihdoinkin
ja tänään pääsee kattoon Ice Age 2sta

Jos tilais tällesen paidan.. http://www.eshop.fi/4shop/index.asp?docId=12424&productGroupId=13300 Pomon nimi on Vesa.

[q]Kolera, 6.4.2006 12:59:
Sain tietää et Proteuksen haastattelu löytyy uusimmasta Suosikki-lehdestä
[/q]

Wanha!

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=26981;sivu=9

Torstai... olen odottanut tätä päivää
ja sit uudet levyt, uutta soundia...

Veronpalautus

Aurinko paisto ainakin viisi minuuttia *sydän*

Illalla taas ulos

ei enää kuumetta ja iltapäivällä turkuun

Everything went better than expected [insert antirage].

Kaikki asiat on niiiin hyvin*sydän*

oma kulta *super**sydän*

hiäh valokuvaa kehitettäessä jätin 3 koepalaa kuitupaperin päälle liian pitkäksi aikaa ja lopulliseen kuvaan tuli hassuja särökuvioita. taisi käydä säkä - ne toimii

O