päivän :)

Back to häröily O

Meidän tyttö täytti 3vuotta ja voi sitä onnea kun hän näki äitin ja isin laulamassa kynttiöiden yms kanssa..*sydän**sydän**sydän**sydän*

en ois ennen uskonut voivani nauttia, näinkin "pienistä"asioista :)

Lähtis tänää Slovakiaan päin kieriskelee. Ai että mä rakastan snoukkaamista [size=8](ja kännäämistä.)[/size] Ainoo mitä pelkään on, että tää herra iso herra, kenen kaa jaan huoneen kuorsaa, mutta sitäkin varten oon varautunu korvatulpilla.

[q]crissy, 24.9.2007 09:23:
kohta on lähtö uuteen duuniin ja sekös jännittää! *hikoil**nauru*
[/q]

mukavaa työpäivää ja viel onnea uuteen duuniin

Tänään ja huomenna ja sunnuntaina ilta
Ihanaa kun sai avautua Tuirelle ja Vimmalle *sydän*

On perjantai. Olen saanut luettua tällä viikolla:D

Näin viime yönä unta unta että mun lompakko hävis jollain kouluretkellä. Se oli tosi ahdistavaa kun mun kaikki elintärkeä omaisuus oli siellä. Mutta sitten mitä erikoisimpien käänteiden jälkeen lompakko löytyi, eikä siellä ainoastaan ollut kaikki tallella vaan lisäksi 40 ylimääräistä. :DD En siis herännyt ahdistuneena vaan hyvillä mielin.

Hii.

himokselle pitäs kohta lähtee *joo**jiihaa**plur*
hitto tulee kyll maailman paras reissu

Eilinen päivä/ilta/yö oli kyllä ihan huippu! Nyt on taas naurettu ainakin kymmenen vuoden edestä

Aivan loistava fiilis taas kuntosalin jälkeen Mukavaa huomata kun kunto nousee. Oon myös pudottanut 2kg painoa*pepsodent* Vielä kun sais jotain selvästi näkyvää muutosta aikaiseks*hmph* Joo, tiedetään, että kyllä se sieltä tulee... Oon vaan niin kärsimätön *mullekaikkiheti**grr**tirsk*

bilettämään tänään ihanan ystävän kanssa :)

[q]Charlotte, 10.3.2006 14:50:
Aivan loistava fiilis taas kuntosalin jälkeen Mukavaa huomata kun kunto nousee. Oon myös pudottanut 2kg painoa*pepsodent* Vielä kun sais jotain selvästi näkyvää muutosta aikaiseks*hmph* Joo, tiedetään, että kyllä se sieltä tulee... Oon vaan niin kärsimätön *mullekaikkiheti**grr**tirsk*
[/q]

nip/tuck?

"Tilaa jo se taksi..."

[q]A-E, 26.3.2006 04:42:
Octave One,Lil Tony,FBI ja Rose Garden
[/q]

Oli kyllä miehekäs volyymi ainakin..

Jouduin sit tänään hiihtämään pitkästä aikaa ja ennakko-odotukset olivat ikäviä. Ilma oli kuitenkin aurinkoinen, hiihtotaidot olivat tallella ja seura mukavaa, joten olipas oikein mukavaa pitkästä aikaa hiihtää!*hymy* Puuttui enää taukopaikka, jossa ois ollu sämpylä ja lämmintä kaakaota*plur*.

[q]sapeli, 10.3.2006 14:52:
---
Charlotte, 10.3.2006 14:50:

---

nip/tuck?
[/q]

Ei mitään hurjia muodon muutoksia! Mun oon vaan kestettävä oman kärsimättömyyteni kanssa *pepsodent**nauru*

Oli ehkä parhain päivä, iltapäivä ja ilta aikoihin. Kiitos osanottajille :D

[q]mayah, 10.3.2006 16:21:
Se on perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
meinasin kirjottaa ihan samaa mut aattelin et joku on kuitenkin jo tehnyt sen muotoilin postin uusiks ja etköhän sä ollu ehtiny just ennen

Tänään huvitti kuulla omasta pomosta. Äijä oli ollut vaimonsa kanssa matkalla mökille, ja olivat sitten poikenneet huoltikselle pikku ostoksille. Kuinkas ollakkaan oli äijä 20 - 30 km myöhemmin huomannut että jotain puuttuu, vaimo perkules, sehän jäi sinne huoltikselle ja ei kun hakemaan..*lmao*

Hullut, ihanat, rakkaat ystävät pelasti mun illan, vaikka en ois uskonu pystyväni hymyilemään tänään yhtään. :)

Ehkä mä kuitenkin selviin täältä ojanpohjalta.

[q]op-, 23.2.2006 10:57:
Kutsuttiin puhumaan erääseen konferenssiin Singaporeen toukokuussa
[/q]
..ja Seouliin

[q]op-, 10.3.2006 16:19:
---
op-, 23.2.2006 10:57:
Kutsuttiin puhumaan erääseen konferenssiin Singaporeen toukokuussa

---

..ja Seouliin
[/q]

O