päivän :)

Back to häröily O

oon vähä kännis

Hain korin bissee...

Mentiin tänään Heurekaan! Joo-o! Siel oli kivaa, kaikenlaisii härveleit.. sit Heurekan jälkeen mentiin kauppakeskus Jumboon. Siinä menikin kivasti sit koko päivä. Nyt on ihan väsy

Oon va niin tyytyväinen elämääni tällä hetkellä

[q]Avernian, 23.2.2006 14:11:
---
wiwi

Iloa tietenkin vähän varjostaa se, että Suomen munantuottajat uhkaavat jättää suomalaiset kotitaloudet pääsiäisenä ilman munaa, jollei munien tuottajahintoihin tule 20 sentin korotusta.

---

Sit täytyy kyllä sunkin etsiä munaa jostain muualta.
[/q]

[q]mariq, 23.2.2006 10:15:
Elämä on ihanaa

Eilen sain melkein kaikki loput kamat pakattua ja aurinko paistaa ja JEE!!
[/q]

Noni! Mähän sanoin että sä selviit siitä kulta *pepsodent**pepsodent**pepsodent*

kävin katsastamassa mun tulevan työharjottelupaikan. mukavan henkilökunnan lisäksi ne sanoivat, että v-loppu ja iltaduunia ei ois nimeksikään. että ne nimenomaan ottaa mut arkisin lounasajoiksi, koska silloin on kiirettä. no mutta sehän passaa!

täl hetkel asiat sujuu hyvin...*hihu*

Ostin uuden sohvan!! Elämäni ensimmäisen oman ja uuden kaupasta. Aiemmin on ollut vaan sukulaisten vanhoja tms. Saan sen vasta kolmen viikon päästä. Se on viininpunainen ja siinä on tosi paljon tyynyja ja se on tosi muhkea ja pehmeä. En malta odottaa, että se tulee!!!!!!

[q]Bio, 23.2.2006 22:23:
Mentiin tänään Heurekaan! Joo-o! Siel oli kivaa, kaikenlaisii härveleit.. sit Heurekan jälkeen mentiin kauppakeskus Jumboon. Siinä menikin kivasti sit koko päivä. Nyt on ihan väsy
[/q]

Onhan tos tekemistä päiväksi Turusta asti :D

[q]Annakins, 24.2.2006 12:40:
Onhan tos tekemistä päiväksi Turusta asti :D
[/q]

Juu ajomatkatkin kesti jo nelisen tuntia..
Mut hauskaa oli, käytiin syömäs Chicossa, namnam

Aurinko paistaa! Tänään on hyvä päivä

Ei nyt aivan mene tälle päivälle, mutta hymyilyttää vieläkin eiliset ajelut. Oli aivan mahtavat, vaik onki vähän "Kaahaan, eli oon saletisti koht kuollu" -olo. Ehkä tästä rauhotutaan taas vähäks aikaa.

saan jo tänää uuden ompelukoneen

perjantai.. katotaan kaverin kaa aivot narikkaan-sekoiluleffoja koko ilta ja chillaillaan. kerrankin ei tee mieli lähtee bilettämään!

Uusi levylaukku, uudet luurit ja kasa uusia levyjä

perjantai! Kohta työpäivä ohi
sit pääsee keilaamaan ja synttäreille näkemään kivoja ihmisiä
Sit odotan iltaa et pääsee nukkumaan kun odotan huomista kun hullu puuroa
kaikki on vaan niin jeeeeees
Niin ja sit sain yhden tärkeän jutun tehtyä ja olen niin ylpeä itsestäni

lippu pacifiqueen hallussa, hiihtoloma ja muutenkin hyvät fiilikset!!*pepsodent*

oujee osaan sittenkin piirtää hiilillä tuli töherrettyä tuollai s/m mamma kuvaa jossain vaihees näytille :)

O