päivän :)

Back to häröily O

Mä sain erittäin suurella todennäköisyydellä töitä, tutkimusapulaisen paikan meidän laitokselta

Väliaikaistahan toi on, mutta työkokemusta ja samalla pääsen mukaan yhteen Suomen Akatemian tutkimusprojektiin, jos vaikka pääsis myöhemmin ihan oikeesti osaksi sellaiseen

Pistää kyllä hymyilyttämään

parin päivän :) : olen tehnyt ihania löytöjä kirppareilta. Monta paitaa tarttunu mukaan, juuri sillon kun tuntui ettei ole kuin se yksi (nyt jo melkein loppuun kulunut) kiva pitkähihanen paita. Ja nyt niitä on pari lisää:) ja siinä sivussa muutama muukin. JEI!

[q]ALIEN,
LOL. Mekin buustittiin yhden 70:n druidin kanssa meidän shammylle ja vittu onnistuttiin wipeemään kerran! =DD
[/q]

tää kuuluis tietty kai wowi topikkiin, mutta, en oo aikasemmin siellä ollu ja arvaa avasinko iiiiihan vain uteliaisuuttani niitä hautoja siellä? :DDDD
sain kyl vähän kuulla siitä sitten mutta... 'hups' 'soriiii'

Kevättä ilmassa ja kolmas Harry Potteri luettu! <3 IhQ!

heräsin hyvin nukutun yön jälkeen jossain 9 aikoihin ja kohta lähen treeneihin OMG hyvän tuulisena! *pökr*
päivän hymy on kyllä se että porukat ja broidi sekä otus *sydän* tulee kattomaan peliä ja ottaa meijä kotikarhutki mukaa ni ne voi tuhota mun kämpän

Tän päivän :) ehdoton on Metron Tapio Liinojan kirjottama kolumni. Viimeset pari lausetta sai mut hajoomaan junassa ääneen..

Ikinä en oo ollu näin tyytyväinen päätökseeni. Oli kaiken arvosta ja oikeestaan polkuhinnalla lähti näinki helmi kokemus.

*sydän* Levi '06 *sydän*

Näin tanskalaisen auringonpaisteen!
Sitä kesti vain puoli minuuttia mutta on kuulemma niin harvinaista, että on syytä juhlia jos sen onnistuu havaitsemaan

Pitkän viikon päätteeks illalla mussujen kanssa ulos*sydän*

Paljon kivoja uusia tidy-levyjä *jiihaa**hihu*

Viimeinkin!! Tämä on päivän :))))) koska olen tähän pyrkinyt kolme päivää. Sain asennettua koneelleni tarvittavat tiedostot että voin lukea japania. Ei siinä että osaisin sitä (vielä), mutta alkoi kyllästyttää ne ainaiset kysymysmerkit pikku hiljaa. Nyt vain ihailen japanin kielisiä sivuja kun näyttää paljon paremmalta oikeiden merkkien kanssa.*hymy*

1. Otin loppuviikon palkatonta lomaa.

2. Naapurin koira on ollut haukkumatta 10min...

:)

nyt riittää kouluhommat tältä päivältä. kauppaan, sipsiä ja dippiä ja joku leffa. :) kunnon hemmottelu, mielikin varmaan vähän rauhottuu.

Olipas kivat treenit, eikä ees pienoinen nuha haitannu. Ja saatii selville että meikä taipuu ranteesta.

äidin läppäri ja laajakaista

MASSIVE ATTACK suomeen!

21m2 kokoinen kämppä ja 25 muuttolaatikkoa...*tirsk* Ongelmaa ei ollu vielä kun laatikot oli siististi sisäkkäin, mutta nyt kun pakkaillut jo kymmenisen laatikkoa, niin alkaa tulla tilaongelmia...*nauru*

Reginaa kuuntelemaan illalla Sitä ennen parin koulukaverin kanssa katsomaan lätkää

Ihanan miehen yllätysvierailu aamulla Jäi hyvä mieli - ja hurja ikävä...

Rakas toi mulle tuliaiseksi sikapehmolelun jonka nimesi varasiaksi. siippa sano et mulla pitää olla varasika sängyssä kun se keikkailee nyt syksylle tosi paljon ja joudun oleen öitä yksin.
...eipä taida ihan samaa asiaa ajaa, mut ajatus on tärkein

O