päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Taika, 24.2.2006 15:59:
eka työviikko ohitse enkä edes pahemmin tainnut kertaakaan mokata :)
tänään selvisi myös ehkä tähän asti paras työsuhde-etu, ilmainen ranneke Lintsille koko päiväksi itselle sekä kaverille^^
[/q]
Ja minä olen tietysti se kaveri, joka käyttää sun työsuhde-etua
Hiihtoloma alkoi tänään ja aaurinko paistelee
[q]U n i k, 24.2.2006 14:55:
Uusi levylaukku, uudet luurit ja kasa uusia levyjä
[/q]
Tuli ihan myötätunnosta hyvä mieli!!!
päivän : tajusin äsken et olin silmätkiiluen puristellut kuplamuovi vartin, näin tänään töissä
toi addiktoi ja pahasti.
Eilisen huono työpäivä korvautui tänään. Nauroin niin paljon, että ei meinannut tulla työnteosta mitään Ja tietenkin pomon kehut ja kiitokset oli mukavaa kuultavaa
Olipa kivointa tulla töistä kotiin, kun täällä oli sillä aikaa siivottu ja tietokoneella odotti ihana viesti
[q]tomppi, 24.2.2006 21:39:
A Sudanese man has been forced to take a goat as his "wife", after he was caught having sex with the animal. - BBC News
[/q]
Voi kilin kellit.*nauru*
Läheiset kaverit, jotka osoittautuvat kaikesta huolimatta kohtalaisen fiksuiksi*hymy*
työnantaja palkitsi tänään pullolla Bailey'siä nam!
Kiva shoppailu päivä helsingis.. Mukaa lähti sims 2 ja muit juttui..
Härän sisäpaistia punaviinissä.*slurps*
Nyt on iiihana täysi olo istua sohvalla, siemailla punccuu ja kattoa lostia koko ilta, vielä ihana tyttö kainalossa. *sydän*
Viikon loma töistä!
A Sudanese man has been forced to take a goat as his "wife", after he was caught having sex with the animal. - BBC News
Ulkona kaunis ilma - taidan mennä kävellen keskustaan shoppailemaan *sydän*
[q]Fanque, 24.2.2006 22:45:
Käytiin maman kanssa ostoksilla aamusta.. mukaan tarttu pari ihanaa valaisinta kotiin, 6kpl valkoviinilaseja, keittiösälää yleisesti, tuoksukynttilöitä, pyyhkeitä & lakanoita ja Alkon puolelta pari hyvää valkoviinipulloa ja kuohari. Nyt sitten rankan viikon jälkeen heti testataan valkkarilasit ja juoman laatu ja katotaan matsia. Ihana viikonloppu alkoi,
I´m so happy *sydän*
[/q]
Uuh, munkin pitää muistaa pyytää äippä käymään Sen kanssa tosiaan kun käy ostoksilla niin on vaikee saaada itse maksetuksi mitään
Sitäpaitsi se on niin veikee kun sen vie kosmetiikkakauppaan niin se ostaa ihania hemmottelutuotteita itselleen, ja sitten se ei kehtaa olla ostamatta mulle sitä huulipunaa jota katselen. Ja kotonakin se kulkee meikissä, vaik onkin maatilan emäntä. Se kun on _nainen_.
Tulipas ikävä mun mammaa
oon vaa nii pirun hyvällä tuulella taas..
Oli mukava päivä mukavassa seurassa. Söin erittäin hyvää ruokaa ja nyt vietän viikonloppua pitkästä aikaa siskojen kesken. Niin ja olen selvinpäin, mikä on hienoa*joo*
Pyrokurssin eka päivä mennyt. TUli pitkä päivä mutta ei haittaa. Huomenna iloisesti kouluun 10 aamulla vaikka onkin lauantai. Homma kiinnostaa ja nyt on päällä vielä hyvä oppimisfiilis. Voisin harkita jopa tutkintoon asti opiskelua tuossa hommassa. Räjäytellä asioita ihan laillisesti hihiii...* lähes pelottavan maaninen hymiö tähän*
Älölölölö! Tän vois kans heittää viralliselle kännisivulle, mut mut... SUOMI VOITTAA!!!!!!!!!!!!
*sydän* *sydän* *sydän* ja aivan VITUN iso
Tänään tre:elle kattoo Marushaa!*plur* Jee, jee!!!*jiihaa*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 472
- 473
- 474
- 475
- 476
- ...
- 2,345