päivän :)

Back to häröily O

Yhen kaverin näkeminen 4 vuoden tauon jälkeen

+ otuksen soitto mulle ja se pääsi käymää pikasee klubbarissa

eilisestä: jutta yllätti ja vei mut syömään santa feehen jälkkärit ja kaikki.
sitte lähettiin likkojen kanssa parille biliksen pariin, sain 5 palloo putkeen pussiin. ja sitte teemu-mussu soittaa illalla ja puhelimitse mulle laulettiin synttärilaulu! tulin tosi iloiseksi. :)

synttäripäivä oli ihan mahtava kaikkine yllätyksineen, ja paras on vasta tuloillaan. voi jestas et voikin olla kiva fiilis.

Tänään tuli kirje jossa kerrottiin mun "hallitsevan alkoholijuomien anniskelua koskevat säännökset"

Tänä aamuna vähän ennen seittemää odotin bussia kotiin, ni ohi käveli nuori mies, joka pysähtyi mun kohdalle ja totesi "hyvää huomenta, kaunis tyttö". Tuli kiva mieli siitä. Nyt oon viimein taas kotona lämpimässä ja soitin just töihin, et oon kipee enkä oo tulossa tänään. Miten kipee oon oikeesti, se on sitte ihan eri juttu. Nyt on vaan kiva fiilis ku tiiän, että voin huoletta mennä nukkumaan vielä pariks tunniks ja sitten lähteä hoitamaan asioita

kaverin synttärit ja ilolla iltaa kohti menos... se o mun päivän suurin :)))

Nyt on ihan pakko hehkuttaa! Sain ET kokeesta huolimattomuusvirheen takia miinuksen... siis 10- !!! Sitten mantsan kokeesta tuli 9 puol ja numeroks 10 Vähän oon ylpee itsestäni Vielä täytyy mennä hakemaan filosofian koe. Saas nähdä menikö se yhtä hyvin kuin toiset

Lasi valkoviiniä, hapankorppuja ja suklaata *sydän*

Pitäähän jonkut tää tänne sanoo kerran viikossa eli PERJANTAI

Uus duuni on påp! Ehostin jo huonetta rehuilla sekä ratiolla ja johan on viihtysä.

äsken kun kävelin kaupungilla tuli kuuma! aurinko lämmitti oikeasti, onneks oli aurinkolasit mukana *sydän* ainiin ja hengitystä ahdisti= kevät tulee
+sain uuden puhelimen ja liittymän, täs on hyvää aika pari vkoa opetellä käyttään tota luuria ennekun liittymä aukee

Koeviikko on ohi ja viikonloppu alkoi! Tänään annan itselleni luvan tehdä muutakin kuin koulutöitä. Jee!

Sain huomiseksi toisenkin työhaastattelun.

Saas nähdä miten käy, toisessa paikassa ois pari tuttua ja toisessa mielenkiintoisemmalta vaikuttava työyhteisö.

Toimitusjohtajan 50-vuotispäivä. Tarjolla Shamppanjaa ja herkkuja

[q]Charlotte, 9.2.2006 13:09:
Nyt on ihan pakko hehkuttaa! Sain ET kokeesta huolimattomuusvirheen takia miinuksen... siis 10- !!! Sitten mantsan kokeesta tuli 9 puol ja numeroks 10 Vähän oon ylpee itsestäni Vielä täytyy mennä hakemaan filosofian koe. Saas nähdä menikö se yhtä hyvin kuin toiset
[/q]

Siis nyt on tapahtunut jotain aivan uskomatonta! Sain filosofian kokeesta 10!!! Nyt oon kyllä yhtä hymyä koko plikka *jiihaa**plur**tirsk*

Ens vklla saadaan vielä Ruotsin kokeet takaisin... Sitä ei kyllä varmasti tarvitse hehkuttaa

[q]Verano, 20.4.2006 14:56:
Kesäloma pitenikin kolmella päivällä, eli jos viikonloputkin lasketaan niin mulla on 33 päivää kesistä. Suits me.
[/q]
hähäähä voitin 2,5kk ^________^

[q]Charlotte, 9.2.2006 17:11:
---
Charlotte, 9.2.2006 13:09:

---

Siis nyt on tapahtunut jotain aivan uskomatonta! Sain filosofian kokeesta 10!!! Nyt oon kyllä yhtä hymyä koko plikka *jiihaa**plur**tirsk*

Ens vklla saadaan vielä Ruotsin kokeet takaisin... Sitä ei kyllä varmasti tarvitse hehkuttaa
[/q]

Mäkin olen ylpeä susta murustin!!!

Ensimmäisen kerran puoleentoista viikkoon sain nukuttua kunnolla... Se jos jokin on upeaa...

miten voi tulla hyvä fiilis siitä että uusi teleoperaattori soittaa ja kiittää hyvästä valinnasta ja toivottaa tervetulleeksi asiakkaaksi? hih. silti tuli hyvä mieli ja sellanen olo että miulla on jollekkin merkitystä*hihu* Sitten vielä hienoja musiikkivideoita netistä ja niissä kaikissa on komea mies. Sanoista en ymmärrä mitään koska herra laulaa japaniksi, mutta näyttää vain niin pirun hyvältä ja ääni kuulostaa ...ah...matala ääni...

Nami! ite leivotut pullat
ja sit vielä illalla saunavuoro..aijai :)

Meidän koira *sydän*

Se on maailman ihanin elukka ja
lisäksi se oli löytäny mun kateissa olleet kotiavaimet

Avaimet on mulla aina takin taskussa ja yhtäkkiä en löytäny
niitä enää mistään eilen. Olin ihan varma et ne on pudonnut,
vaikka takaraivossa kummitteli mielikuva siitä, että laitoin ne
johonkin pöydälle tms.

No en tiedä missä avaimet on ollu, koska tästä asunnosta en niitä
löytäny, vaikka etsin eilen illalla ja tänä aamuna melkein roskista myöten.
Kuitenkin kun tulin päivällä kotiin, olivat avaimet keskellä olohuoneen
mattoa

Koira ne on kai jostain kaivanut, tai sitten mä olen todella sokea, kun
en niitä löytänyt! Pelkäsin lisäksi et koira on pureskellu mun kumisen
kala -avaimenperän pilalle, mut siinä ei ollu yhtään hampaan jälkeä!

O