päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]UnityF, 14.1.2006 03:29:
---
Jutu, 14.1.2006 03:27:
Hih, samiksii. Mut nyt vaan toivon, että tää päättyis hyvin, ettei tarvis taas miettiä kuin tyhmä on jne. Et häntä pystyyn dude
---
IHAN SAMAA!!V EIKÄ!!!! *HIH* *TANSSITTEL*
[/q]
Noh, voidaan sitten myöhemmin katsoa ja kertoa miten kävi
[q]Jutu, 14.1.2006 03:27:
Hih, samiksii. Mut nyt vaan toivon, että tää päättyis hyvin, ettei tarvis taas miettiä kuin tyhmä on jne. Et häntä pystyyn dude
[/q]
IHAN SAMAA!!V EIKÄ!!!! *HIH* *TANSSITTEL*
Kävin tänään ostamassa itselleni juhlapuvun/iltapuvun.
Onko sit aika hieno ja punainen :)
No on :)
Lauantai mukavasti vapaata. Saa nukkua ihan rauhassa eikä tarvii töihin mennä.
Annukka lupasi katsoa duunissaan lentoja Bostoniin.
Pian pääsee lomalle :)
Duunissa oli ihan kivaa.
9 päivää ja mulla on synttärit :)
Jei. Vuodella vanhenen ja vittuunnun <3
Tuparit tänään ja ihania hulluja turkulaisia tulee käymään
[q]jeesboks, 14.1.2006 09:59:
Tuparit tänään ja ihania hulluja turkulaisia tulee käymään
[/q]
ihania hulluja
ite oot ihana hullu
:)
Oli ihanat biletykset tänään:) paljon tuttuja ja ihania ihmisiä. Ainoa huono puoli oli erään(ei niin toivottavan ihmisen) viestit jotka voi luokitella seksiviesteiksi. Muuten kaikki oli niin *sydän*
mahtava keno hyvä Tku !
Tre kans ja mä :D
ens kertaan!
[q]Tropico, 15.1.2006 14:14:
Tänään thaimaaseen!1111&&###33!!!
[/q]
mahtava ravintola-ateria. nam! ja päälle vielä mäkin mcflurry. nyt oon kyl täynnä.
Eilen oli kivaa. Turkulaiset *sydän* ja tamperelaiset kans. Jah kiitsa tapsakin :D Ainiin tupari lahjaks saatu i *Sydän* kiksu hiirimatto
Bägitauko, sai vähän raitista ilmaa ja pääs olee hetken poissa tunkkasesta toimistosta. Pirteempi olo.
Mie osasin!! Onnistumisen kokemuksia kun oppii jotain uutta. Taisin tosin samalla nörttiytyä lisää. Kohta olen jumissa koneen ääressä koko ajan ja jossain vaiheessa matrix avautuu eteeni tai jotain. Mutta ei se mitään jotain mätää tässä todellisuudessa tuntuukin olevan
edessä viikon loma!
[q]astaroth, 15.1.2006 16:01:
parhaimmat talvikelit vuosiin. toivottavasti pysyvätkin tällaisena :)
[/q]
Samaa mieltä. -2 , eikä lunta missään.
Aivan huiput synttäri juhlat eilen mulla oli niiiiiiiiiiiiiiiin hauskaa ja muillakin näytti olevan *jiihaa**tanssittel**känni**sydän**tähti**tirsk*
oli kiva ilta eilen ja sen aiheuttama paha olo alkaa pikkuhiljaa antamaan edes vähän periksi. :) Parasta kumminkin on että kultsi tulee kotiin tänään *sydän*
oon lontoossa ja eilen fabricissa ja täällä on kivaa niiq
Lähen pian kaupunkiin ja askartelukauppaan ja aion tyhjää melkeen koko putiikin kun ostan kaiken maailman korttienaskartelutuotteita ja sitten kotiin ja sitten pääsen askartelemaan *sydän*
oma kulta *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- ...
- 2,345
- Seuraava »